Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

carutasul

Da, exact, și după cum se vede nu e un "pod de tuburi" ( mai e unul de tuburi în amonte, după Mihăilești, deci se poate)  ci unul în toată regula care mie îmi spune printre altele că lucrările la podul actual vor fi de durată.

dr4qul4

Si eu cred ca ne asteapta cel putin un an cu podul mare inchis.
Daca il faceau din tuburi am fi avut o panta destul de mare si tirurile ar fi avut ceva probleme
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

Da, se face un pod provizoriu langa podul care se va repara. Dar si podul provizoriu este un pod in toata regula. Invatam si noi apa calda si normalitatea. Asa ar trebui sa se faca imediat si pe feroviar, acolo unde avem poduri cazute.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

carutasul

Pe mine m-a surprins pentru că e o lucrare destul de mare și parcă e prea în liniște, nu am auzit de licitație, discuții anterioare. Dar recunosc că nu am urmărit chiar cu atenție subiectul.

GDPR

Quote from: TibiV on September 05, 2018, 09:52:32 PM
De astăzi s-a deschis circulația pe noul pod peste râul Sadu, DN 66, km 94.

In zona podului s-a finalizat asfaltarea si se circula acum pe ambele benzi. Mai sunt de facut marcajele si de finalizat parapetele, plus ceva lucrari in zona albiei raului. Partea mai putin placuta e ca in defileu a fost frezat stratul de uzura in destul de multe zone, mai ales pe sensul spre Petrosani. Probabil ca si aici s-a facut pre-receptia.

GDPR

Pe DN7 intre Boita si Turnul Spart se fac lucrari de reparatii la carosabil, asa ca se circula alternativ pe o banda.

TibiV

Quote from: carutasul on September 16, 2018, 08:41:59 PM
Pe mine m-a surprins pentru că e o lucrare destul de mare și parcă e prea în liniște, nu am auzit de licitație, discuții anterioare.

Pai nu aveai ce sa auzi, ca nu este o lucrare/licitatie pentru un alt pod.
Vorbim despre realizarea unui pod provizoriu in cadrul proiectului de reabilitare a DN5.

Deci toti cei care s-au inscris la licitatie stiau ca va trebui sa faca un "pod provizoriu", caci altefl nu pot reabilita podul existent...

Faptul la noi orice "provizoriu" poate dura de la 20 de ani in sus, asta este alta discutie. Podul provizoriu poate ramane functional "bine-mersi" pentru traficul local dintre Adunatii Copaceni si 1 Decembrie pentru muuulti ani de aici inainte...
Este insa mult mai jos decat "podul mare", pentru ca (sa nu uitam) podul mare a fost "lungit" (culeele initiale au devenit pile) atunci cand se pregateau pentru inaugurarea Canalului Navigabil Bucuresti-Dunare, pentru a asigura "gabaritul de trecere" pentru vapoare...

Deci podul "provizoriu" va trebui neaparat sa fie demolat atunci cand vor termina Canalul...
Adica probabil niciodata....

P.S.
Apropo de teste si punctaje la "romana"...

Stie cineva de ce NU am gresit cand am scris <<toti cei care s-au inscris la licitatie stiau ca va trebui sa faca un "pod provizoriu">> ?....
Adica nu "vor trebui sa faca" ?....



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mobile

^^^
"A trebui" e impersonal. Old school classic.


carutasul

Eu n-am înțeles de ce se pronunță directorul DRDP Brașov în legătură cu podul ăsta. După numele orașului, nu cred că e la el în parohie. Oricum, și mie mi s-a părut , v-am mai zis, cam stranie senzația pe el când am coborât din mașină, când treci cu viteză nu îti dai seama...

mihaimai

Quote from: TibiV on September 18, 2018, 11:36:09 PM
Stie cineva de ce NU am gresit cand am scris <<toti cei care s-au inscris la licitatie stiau ca va trebui sa faca un "pod provizoriu">> ?....

Conform Stadiul proiectelor in derulare ai cam gresit...
Quote
[...]
Contractul pentru continuarea lucrarilor a fost semnat in data de 07.11.2014
[...]
In anul 2015 Beneficiarul a intocmit o noua expertiza pentru Podul Peste Raul Arges. Prin aceasta expertiza se recomanda lucrari suplimentare fata de cele prevazute in Proiectul tehnic din 2011 si anume: se propune inlocuirea placii din beton armat de pe tablierul metalic, cu o placa noua
[...]
In data de 04.08.2017 Antreprenorul impreuna cu Proiectantul de Specialitate au sustinut proiectul in cadrul CTE CNAIR SA. Astfel, Comisia Tehnica Economica a emis avizul favorabil nr. 4665/04.08.2017 privind documentatia in faza de Proiect tehnic- revizuire solutie tehnica Pod peste Raul Arges km 19+096 din cadrul obiectivului " Modernizare DN5, Bucuresti - Adunatii Copaceni, sector km 7+573 - km 19+220 - relicitare" in forma prezentata la solutia 1 - inlocuirea totala a placii de beton armat, cu varianta provizorie de circulatie si cu incadrarea in rezervele de contract. Ca urmare a avizarii acestei solutii este necesara realizarea unui pod provizoriu pentru devierea traficului de pe Podul peste Arges

Cu alte cuvinte la momentul organizarii licitatiei, cat si la momenul inceperii lucrarilor inchiderea podului cu deviatia circulatiei nu era prevazuta. Dar cica se incadreaza in rezerve.

TibiV

 :-[  :-[  :-[

Dar nu am gresit cu asta:
Quote from: TibiV on September 18, 2018, 11:36:09 PM
... nu este o lucrare/licitatie pentru un alt pod.
Vorbim despre realizarea unui pod provizoriu in cadrul proiectului de reabilitare a DN5.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

O poză de azi de la podul provizoriu de pe DN5. Pare că progresează...



mihaimai

Reabilitare pod DN5 - 23 Septembrie
Toate pozele sunt facute de pe malul stang

Vedere generala:
Culeea dinspre București mai are un "etaj" până sa fie îmbracata

Primul pilon dinspre Bucrești este invelit in armatura, fara progrese in ultimele doua luni

Pilele centrale sunt consolidate deja:



Pila de pe malul stâng:



Bloc beton (radier parca ii zice) in albia Argeșului (mi se pare ca nu este la mijlocul dintre cele doua pile, si ca o sa mai vina inca unul similar inspre pila de pe malul drept).


Pila de pe malul drept:


Tentativa de panorama:


Trei capete de piloti forati aproximativ 20m la vale de axul noului pod. Dupa cum arata si cum sunt pozitionati nu cred ca au legatura cu constructia actuala, insa sunt frumos dezveliti. Posibil sa fie ramasite de la podul vechi, cel de dinaintea celui actual (construit in 1980):


Poza cu organizarea de santier, tot pe malul stang al Argeșului, insa pe partea cealalta (dreapta cum mergi spre Giurgiu) a podului. Se pot vedea grinzile metalice pentru podul provizoriu, iar alaturi (in dreapta grinzilor) cea ce mie imi par a fi picioare temporare pentru pod:

pentium10

Pun aici o nota ca am reusit cu mare efort, prin relatii Google sa remediez si lipsa giratoriului de la Holdea de pe DN68A
inca ruteaza pe vechul traseul dupa cum se vede, dar in 24 de ore se va rezolva



in alte ordine de idei am atras atentia editorilor actuali sa monitorizeze Romania
de altfel toti cei care vor sa raporteze o problema cu harta pot face din acest meniu:

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures