Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

gsimon

De stadiul lucrarilor (insulelor si bordurilor sau gardurilor (de castraveti)) de-a lungul E60 in Feleacu, Valcele, Tureni, sau catre Oradea mai aveti ceva informatii ?

Granata06

Am fost zilele acestea pe DN68A intre Ilia si Margina. Am retinut ca uni dintre voi sustin ideea ca trebuie reabilitat drumul inclusiv prin refacerea fundatiei.

As propune o varianta mai rapida si adecvata situatie actuale: - refacerea santurilor si acostamentelor unde este nevoie
                                                                                          -  frezarea a 2 cm din stratul de uzura si apoi asternerea unoi nou strat de uzura 5 cm 



marinul

Quote from: Granata06 on June 15, 2018, 10:58:58 AM-  frezarea a 2 cm din stratul de uzura si apoi asternerea unoi nou strat de uzura 5 cm 

de ce nu reciclare in situ? traficul nu se compara dar pe DN76 tine bine de 3 ani de zile

Granata06

Sunt putin sceptic privind calitatea reciclarii in situ fata de cea a unui nou strat de uzura adus proaspat dintr-o statie de mixtura asfaltica, mai ales ca vorbim de un drum national intens circulat de autovehicule cu tonaj ridicat. Insa nu sunt profi in acest domeniu asa ca orice argument dovedit in favoarea reciclarii in situ este bine venit.

adiarc

cum stam cu terasamentul?daca nu stam bine,nici una din cele 2 optiuni nu pot fii aplicate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

Cata vreme fundatia nu rezista, orice asfalt superficial va ceda in maxim 1 an. Nici o solutie nu este buna pentru DN68A intre Holdea si Margina, exceptand o reabilitare completa. Se poate face cu inchiderea circulatiei, rapid, in 3-4 luni, sau cu pastrarea deschisa a traficului = semafoare = f. dificil, dar ar dura 8-12 luni.

Motivul principal pentru care pledez exclusiv pentru reabilitare completa: realizarea tunelurilor si a celor 9 km lipsa din autostrada nu se va face in mai putin de 10 ani. GARANTAT.

Asadar nu putem discuta de solutii pentru 1-2 ani, cu re-re-re facere la fiecare 2 ani. Trebuie ceva care rezista 10 ani.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Dominik

Foarte bn punctat vancouver, este mult mai fezabil inchiderea temporara pe 3-4 luni si refacerea comppleta a celor 15 km, ca dupa aceea sa nu mai fie probleme majore cu drumul cat timp se construiesc tunelurile.
You're in Steelers Country

Granata06

Unde ai vazut ca fundatia nu rezista? Tocmai de aceea am pledat pt schimarea stratului de uzura pt ca nu mi se pare a fi probleme cu fundatia.

vancouver

Am dat cu un băț în fundație și a sărit apă  :p

Acum serios, chiar tu ai spus ca nu esti profi in domeniu. Chiar are rost sa continuam discuția?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Lyvyoo

Avand in vedere obiceiul de trafic Moldova - Muntenia si recentele restricții, cand credeti ca s-ar tranzita mai bine podul Mărăcineni de pe DN2, din directia Focsani spre București? Duminică dupa amiază sau luni dimineață?
Ieri (vineri la ora 18) pe sensul spre București erau 2km de coada si se mergea alternativ.

alin_simeriaveche

Buna. Vreau sa fac o excursie de la Simeria la Felix. Se merita sa merg pe DN 76? Sau exista o alta ruta?

Granata06

#5321
^^^ puteai sa aduci cateva argumente tehnice pentru muritorii de rand in loc sa vorbesti la misto sau vrei sa te cred doar pentru ca tu le stii pe toate.

marinul

#5322
 "Pentru ca multi ne intreaba cum e drumul, precizam ca pe tronsonul dintre localitatile Varfurile si Stei, exista doua zone neasfaltate, lungimea lor totala fiind de aprox 1,7-2 km. Daca nu ploua si e uscat se poate circula, dificultatea nu e asa de mare, dar daca ploua, drumul este destul de rau, gropi pline cu apa si noroi. Mai sunt zone fara asfalt, in lungime de cativa metri,precum si denivelari la imbinarea casetelor, deci tronsonul necesita atentie mai sporita la traversare. In localitatea Carpinet, podul este de asemenea spart, deci atentie la denivelari....
Probleme destul de mari sunt deja si pe sectorul de drum Ionesti-Varfurile,14 km, unde nu s-a facut nimic, a ramas drumul vechi, ingust si plin de denivelari..."

de pe pagina de facebook, Drumul National 76

eu am fost de 1 iunie Parang-Padis, mi s-a parut ca in descrierea de mai sus

zic ca nu are rost sa ocolesti pe la Tinca, eu unul nu as mai face-o

LE: pe restul loturilor se circula fara probleme, doar ca lipsesc marcajele dupa Brad

pasadia

Nu lipseste nici un marcaj, nici pe bucata Soimus - Brad, nici pe Brad - Ionesti. Ambele tronsoane sunt perfecte, doar in Brad e cam prost drumul (mai ales in zona Garii).

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


marinul

 :D mda, vroiam sa zic de loturile nefinalizate care defapta sunt dupa Ionesti spre Oradea