Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

raresc

Prin ziarele locale a aparut urmatoarea stire: Documentatia de atribuire pentru Modernizarea drumului DN28B Targu Frumos - Harlau - Botosani se afla in procedura de analiza si validare de catre ANAP si ca pana la data de 30 martie 2018. Anuntul de participare si documentatia de atribuire trebuie sa fie publicate pe SEAP. Valoarea totala a investitiei este de 365.956 mii lei. Proiectul se va derula pe parcursul a doi ani.

Avand in vedere cat de jalnic arata drumul asta, nu pot decat sa ma bucur si sa sper ca va veni un constructor serios.

Allex

Modernizarea reprezinta si refacerea santurilor, terasamentului si a zidurilor de sprijin? Sau doar asfaltare plus marcaje? Pentru ca daca e doar asfaltarea atunci e frectie la picior de lemn. A se vedea DN2F care a fost reasfaltat in toamna. Deja au aparut fisuri (mari) in cateva locuri. Ne bucuram noi de asfaltul nou dar problemele reale nu dispar niciodata fara refacere riguroasa.

Sent from my SM-J105H using Tapatalk

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

raresc

Am tot urmarit subiectul asta legat de DN28B si dorinta era sa se faca cu refacerea integrala a drumului (similar cu DN29 BT-SV). Sper ca dorinta sa se reflecte si in documentatia care ajunge pe SEAP

GDPR


pasadia


GDPR

Nu stiu cat de minunata e vestea, dar in felul asta, primariile ar putea sa apeleze la fonduri europene pentru a moderniza diferite tronsoane ale acestui drum, ca de exemplu cel dintre intersectia cu DN67D si Cerna Sat, sau chiar pana la barajul Iovanu. Pe bucata respectiva drumul e deja larg si a mai fost asfaltat in trecut. Si chiar daca l-ar asfalta integral, ar ramane la standard de DC si nu ar mai fi cazul de lucrari majore de derocare cum erau cele prevazute in dreptul cheilor Ogasului Sec, acolo unde era proiectat viaductul de coasta.

NGC

Quote from: NGC on February 09, 2018, 08:23:32 PM
Ofertele pentru "Reactualizare SF pentru obiectivul " Modernizare DN 2N km 52+860 - km 60+000 Jitia - Bisoca si pod nou peste raul Ramnicu Sarat la km 53+300"":

   120.168,07 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    SC MEM PROJECT CONSTRUCT SRL
2. ? RON fara TVA    SC RUTIER CONEX XXI SRL

MEM PROJECT CONSTRUCT a fost descalificata in etapa de evaluare tehnica (+ DUAE) si a contestat decizia de descalificare, dar contestatia va fi respinsa.

dragos76

Oare cât mai continuă bătaia de joc de pe DN1 în județul Cluj (și parțial Bihor), cu lucrările de amenajare a acelor insule de calmare?

Sunt ani buni de zile de când s-au început, și tot la stadiul de șantier sunt. Excepție cred doar în Ciucea. În rest, bătaie de joc. Ieri pe la ora 9 în căpuș erau vreo 10 angajați de ls Strabag care împingeau toți o lopată (nu glumesc). În zona unde s-a lățit carosabilul ca să facă loc unei astfel de insule, pe partea exterioară a cedat drumul (f probabil că fundația nu a fost refăcută ca să suporte greutatea mașinilor în tranzit). Au frezat ceva, erau gropi și zone acoperite cu pietriș. Pe la ora 5 după masă nu mai era nimeni prin zonă.

adiarc

in sfarsit se circula pe pasajul peste CF,la devierea de langa Mihalt,lucrare aferenta lucrarilor de modernizare a coridorului Rin-Dunare
Nu stiu cand s-a dat drumul la trafic ...eu doar astazi am constatat acest lucru,dar n-am mai fost in zona de vreo 2 luni

mai sunt lucrari la terasamentul de racordare cu DN...sau DJ











"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Quote from: NGC on January 04, 2018, 09:51:31 PM
Quote from: NGC on December 08, 2017, 08:36:53 PM
Quote from: NGC on December 05, 2017, 08:55:58 PM
Quote from: NGC on November 15, 2017, 01:35:46 PM
"Reabilitare DN6 Alexandria - Craiova, Lot 2: km 132+435 - km 185+230 - relicitare"

E bine ca ieri au incheiat oficial etapa de evaluare financiara si ca au desemnat castigatorul initial (SECOL), dar pana la semnarea contractului mai este cale lunga.

Avem 3 contestatii active de la etapele precedente plus ce va urma de acum incolo. ;)

Dupa cum s-a scris mai sus, cele 3 contestatii au fost respinse. Mai poate urma CAB plus CNSC plus CAB.

Partea cu CNSC s-a intamplat deja. TIRRENA a contestat admisibilitatea ofertei SECOL.

Contestatia TIRRENA a fost admisa partial, dar partea privind admisibilitatea ofertei SECOL a fost acceptata.
CNAIR trebuie acum sa reevalueze oferta SECOL.

Ce ziceam in Noiembrie anul trecut? ;)

QuoteE bine ca ieri au incheiat oficial etapa de evaluare financiara si ca au desemnat castigatorul initial (SECOL), dar pana la semnarea contractului mai este cale lunga.

Si dupa aproape 3 luni revenim cu informatii noi.

CNAIR a reevaluat intre timp oferta SECOL si a descalificat-o, asa ca SECOL a contestat acum pe cale juridica la TB si solicita reevaluarea tuturor ofertelor si in consecinta anularea licitatiei, intrucat, dupa parerea lor, toti ceilalti au depus oferte neconforme.

Va tin la curent cu evolutia situatiei.

carutasul

Acum sincer, după ce au reparat cam tot ce era groapă și denivelare pe porțiunea asta, stau și mă gândesc dacă n-ar fi mai bine să renunțe la proiectul actual și să facă altul mai bun, ca de exemplu unul în care să ocolească toate satele :)  În starea în care e, cred că mai rezistă cel puțin cinci ani fără probleme... Bine, nu că m-aș aștepta la o asemenea surpriză, mai ales că e una din zonele mai puțin critice ( de preferat ar fi să facă asta mai întâi pe București-Alexandria, unde e traficul mai mare, mai ales acum când doar  guvernul dacă  își ia concediu s-a și făcut ambuteiajul :) ) . Dar Caracal-Mihă(i)ești tot trebuie făcut, dacă tot nu s-a făcut până acum măcar să îl facă bine...

alecu26

Reabilitarea de pe Valea Jiului inca nu e gata? DN 76 se apropie de 10 ani, iar Valea Jiului de 5 ani.

Din pacate, chiar daca e nevoie si de DN uri modernizate, ca doar nu avem si nu vom avea o retea de autostrazi cvasipotenta, a scazut enorm ritmul licitatiilor pentru reabilitari fata de acu 5-10 ani. Si implicit lucrarile in desfasurare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

perfidus

Pe VJ mai sunt de facut parca doua poduri si parcarea de la Lainici. Nici partea de marcaje nu e gata, dar se poate circula relativ in siguranță - drumul a fost mult lățit fata de cum era odată.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

Quote from: NGC on March 13, 2018, 08:44:37 PM
Quote from: NGC on February 19, 2018, 08:45:55 PM
Quote from: NGC on February 15, 2018, 08:55:49 PM
Quote from: NGC on February 06, 2018, 09:57:41 PM
Nu mai citez tot mesajul, dar daca sunteti interesati, gasiti mai multe detalii in mesajul initial.

Quote from: NGC on January 10, 2018, 12:14:39 AM
"Proiectare si executie Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - 52+350"

Wow! Am trait sa o vad si pe asta!

CNAIR a atins un nou nivel de "competenta" si incearca sa descalifice 2 ofertanti in baza unor documente emise de alte autoritati contractante! :lol:

Este vorba despre asocierile conduse de COPISA, respeciv DELTA ACM '93.

Ambele contestatii au fost respinse de CNSC. Probabil urmeaza CAB.

Credeati ca ramane asa? :D

COPISA a contestat la CAB. Decizia CAB va fi foarte importanta pentru licitatiile actuale si viitoare.

Nici DELTA ACM '93 nu s-a lasat mai prejos si a contestat la CAB.

Contestatia COPISA a fost respinsa de CAB.

12.03.2018

Quote
Tip solutie: Alte soluţii
Solutia pe scurt: Respinge plângerea formulată împotriva deciziei CNSC nr.302/C2/2018, ca nefondată. Definitivă. Pronunţată azi, 12.03.2018, în cond. art. 402 rap. la art. 396 alin. 2 NCPC, prin punerea soluţiei la dispoziţie prin mijlocirea grefei instanţei.

Nu suna deloc bine pentru COPISA. In baza acestei decizii ar putea fi respinsi si de la alte licitatii actuale si viitoare.


Pe de alta parte, sa vedem ce va fi in cazul DELTA ACM '93, care au contestat si la CAB decizia CNSC.

Quote from: NGC on January 10, 2018, 12:14:39 AM
Au ajuns sa scormoneasca dupa astfel de lucruri. Or fi ramas fara motive de descalificare? :lol:

Ca si fapt divers, pentru licitatia "Reabilitare DN6 Alexandria - Craiova, Lot 2: km 132+435 - km 185+230 - relicitare" la sfarsitul lui 2017 nu au folosit acest motiv pentru descalificarea DELTA ACM '93. Oare de ce s-au trezit acum? :o

Sunt curios care este explicatia pentru standardul dublu, dar sa asteptam mai intai decizia CAB.

Si iata si decizia CAB pentru DELTA ACM '93.

02.04.2018

Quote
Tip solutie: Încheiere
Solutia pe scurt: 1. Admite în parte cererea de sesizare a Curţii de Justiţie a Uniunii Europene pentru pronunţarea unei hotărâri preliminare. 2. Sesizează Curtea de Justiţie a Uniunii Europene pentru pronunţarea unei hotărâri preliminare, în temeiul articolului 267 alin. (3) din Tratatul privind Funcţionarea Uniunii Europene, raportat la articolul 267 alin. (1) lit. (b) din tratat, şi adresează Curţii următoarea întrebare: Articolul 57 alineatul (4) litera (g) din Directiva 2014/24/UE a Parlamentului European ?i a Consiliului din 26 februarie 2014 privind achizi?iile publice ?i de abrogare a Directivei 2004/18/CE poate fi interpretat în sensul că rezilierea unui contract de achiziţii publice, pe motivul că ar fi fost subcontractată o parte din lucrare fără autorizarea autorităţii contractante, se circumscrie unei deficienţe semnificative sau persistente la îndeplinirea unei cerinţe de fond prevăzute de un contract de achiziţii publice anterior care să conducă la excluderea unui operator economic de la participarea la o procedură de achiziţie publică? 3. Respinge solicitarea de sesizare cu privire la prima întrebare cuprinsă în cerere. 4. În temeiul art. 412 alin. (1) pct. 7 din Codul de procedură civilă, suspendă judecata cauzei până la pronunţarea hotărârii preliminare de către Curtea de Justiţie a Uniunii Europene. Cu drept de recurs pe toată durata suspendării judecăţii, care se va depune la Curtea de Apel Bucureşti. Pronunţată public prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 02.04.2018.


@CNAIR: Apropo, stiati ca cei de la COPISA au castigat saptamana trecuta rejudecarea in procesul cu CFR, pentru documentul constatator in baza caruia i-ati descalificat?

28.03.2018

Quote
Tip solutie: Dispune rejudecarea
Solutia pe scurt: Admite recursul. Casează sentinţa şi în rejudecare, respinge excepţia inadmisibilităţii cererii. Acordă termen pentru continuarea judecăţii la 16 mai 2018, cu citarea părţilor. Definitivă. Pronunţată în şedinţa publică din 28 martie 2018.


Licitatia asta merge din ce in ce mai bine. ;)