Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

cris_ct

/\ Ai intuit bine:
"Curba de la 23 August, cunoscută și drept curba morții din cauza gravelor accidente rutierepetrecute aici, va deveni mai sigură după ce se va termina montarea parapetului de beton. În prezent acesta există, dar doar pe segmentul strict cât este curba. Acum, acesta va fi montat de la ieșirea din localitatea 23 August și se va termina în sensul giratoriu de la intersecția spre Neptun – Olimp, mai exact între km 32+700 – 33+700 (județul Constanța)."
https://www.ctnews.ro/cnair-a-decis-prelungirea-parapetului-din-curba-mortii-de-pe-dn-39-de-la-iesirea-din-23-august/

TibiV

cris_ct,
multumesc !

Ce sa spun...
Doamne ajuta !
Din pacate numai de acum incolo...
Sutele de morti si schiloditi de pana acum asa raman.
Treaba asta ar fi trebuit sa fie facuta de cel putin 15, poate 20 de ani :(

(Recunosc, in fiecare vara aveam nevoie de Pampers de cate ori treceam pe acolo...
Nu ca as fi eu vitezoman, dar 50% din stirile cu morti pe soselele patriei au in titlu "un sofer a pierdut controlul volanului si a intrat in alt vehicul care circula regulamentar din sens opus"...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sorinus

Curba in sine are parapet mititel de beton de cativa ani buni. Si nu imi amintesc sa mai fi fost accidente de atunci. In curba aia poti sa intri safe cu un Logan la 80 la ora, si unsafe dar fezabil pana la 100 la ora.


fspy87

Acolo pe lângă NJ ar trebui și niște marcaje vibratoare și semne de limitare de viteză pe dreapta și pe mijloc pe parapet eventual puse pe fond verde reflectorizant. Am întrat acolo cu 160... Rezultatul.... Daună totala. Acum nu dau vina pe nimeni ca a fost strict vina mea. Dacă vedeam o semnalizare mai insistenta m-ar fi ajutat

Trimis de pe al meu HUAWEI GRA-L09 folosind Tapatalk


NGC

""Consolidare DN57 km 137+500 – km 152+990 Nicolint – Oravita" (proiectare + executie)"

Quote from: NGC on February 15, 2018, 09:12:27 PM
Surpriza! Pentru CNAIR, nu pentru noi. :lol:

CNAIR nu a mai contestat la CAB si licitatia "anulata" a fost reluata. :lol:

Au contestat totusi, dar s-ar putea sa fi fost prea tarziu, pentru ca decizia CNSC a fost emisa in 29.01.2018. Poate motivarea contestatiei a ajuns mai tarziu la ei, desi in mod sigur au si acces electronic la ea. O sa incercam sa aflam care e situatia.



NGC

#5107
Ofertele pentru "PROIECTARE, Finalizarea lucrarilor ramase de executat la obiectivul ,,Reabilitare DN 76 Sector 3 km 166 + 000 - km 180 + 800 (km 180+794,06) - Etapa 2"":

   30.825.028,17 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 26.164.866,21 RON fara TVA    Asocierea SC DRUM ASFALT SRL - SC TRAMECO SA - SC DRUMURI BIHOR SA
2. 29.722.356,81 RON fara TVA    ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI ARL CLUJ SA
3. 30.025.017,52 RON fara TVA    IMPLENIA BAUGESELLSCHAFT MBH
4. ? RON fara TVA    SC COSEDIL SPA
5. ? RON fara TVA    Asocierea SC ELDICLAU SRL - SC DRUMURI SI PODURI JUDETENE CLUJ SA

voicul

Ma mir ca UMB nu a participat. Vorba aia: e peste strada de A1.

FRS

E la 180 km de peste strada de A1. La Soimus este km 0.

NGC

Am uitat de proiectul asta. :p

Quote from: NGC on February 15, 2018, 09:23:01 PM
Quote from: NGC on February 01, 2018, 09:14:03 PM
Quote from: NGC on January 18, 2018, 10:29:25 PM
Quote from: NGC on January 17, 2018, 10:15:34 PM
Quote from: NGC on December 27, 2017, 08:56:53 PM
"PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE "Modernizare DN52 Alexandria-Tr.Magurele km 1+350-km 44+600; km 49+194-km 52+649""

Au primit si aici un cadou de Mos Craciun. Este vorba despre o contestatie de la TEHNIC ASIST.

Contestatia a fost respinsa.

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 15.02.2018.

TEHNIC ASIST a contestat la CAB decizia CNSC asa ca termenul pentru depunerea ofertelor se va amana.

CNAIR nu a mai prelungit termenul pentru depunerea ofertelor, asa ca astazi el astazi a expirat, dar s-au depus oferte si s-a intrat in etapa de evaluare tehnica (+ DUAE).

Contestatia TEHNIC ASIST la CAB merge si ea mai departe. Sa vedem ce va decide CAB si ce va face CNAIR in caz ca vor avea castig de cauza cei de la TEHNIC ASIST.

Contestatia a fost respinsa in 23.02.2018.

QuoteTip solutie: Nefondat
Solutia pe scurt: Respinge excepţia tardivităţii plângerii.Respinge plângerea, ca nefondată.Definitivă.Pronunţată în şedinţă publică, 23.02.2018.

marinul

#5111
Quote from: NGC on March 02, 2018, 08:46:36 PM
Ofertele pentru "PROIECTARE, Finalizarea lucrarilor ramase de executat la obiectivul ,,Reabilitare DN 76 Sector 3 km 166 + 000 - km 180 + 800 (km 180+794,06) - Etapa 2"":

   30.825.028,17 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI ARL CLUJ SA
2. ? RON fara TVA    SC COSEDIL SPA
3. ? RON fara TVA    Asocierea SC DRUM ASFALT SRL - SC TRAMECO SA - SC DRUMURI BIHOR SA
4. ? RON fara TVA    Asocierea SC ELDICLAU SRL - SC DRUMURI SI PODURI JUDETENE CLUJ SA
5. ? RON fara TVA    IMPLENIA BAUGESELLSCHAFT MBH
Deci de anul viitor iar santier pe DN 76. Anul asta macar finalizeaza AZVI, mai au de lucru la 2 poduri, urcarea spre dealul Biti si marcaje, in rest au uzura turnata

Podul Petrileni

Podul Pocola

Dealul Biti



















Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk


AkaManah

Dupa 4 sau 5 zile de iarna pur-sange DN1, intre Sebes si Turda, arata ca dupa bombardament. E incredibil cate gropi adanci au aparut in cateva zile. Interesant e si faptul ca sunt doar gropile plombate in vara. Ma intreb cat mai tine acest cosmar, cand vor incepe sa le repare si cand vor da drumul la A10.

kolegu

si nu numai, au aparut o multime de gropi si pe DN1 intre Ploiesti si Comarnic, pe ambele sensuri. Mare atentie, mai ales cand ploua sau dupa ploaie cand sunt pline de apa!

Earthchild

DN2 a fost dintotdeauna unul din cele mai bune drumuri din tara, daca nu cel mai bun. Nu mai stiu cine i-a construit fundatia prima oara acum x ani, (din folclorul urban auzisem ca suedezii, poate stie Vancouver mai bine) dar tin minte ca avea un asphalt impecabil in special dincolo de Urziceni si prin anii 70-80, cand stiti in ce stare dezastruoasa se afla infrastructura rutiera.