Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

alecu26

Dar chiar, noi niste DN uri nu mai modernizam-reabilitam si noi? In afara de cele licitate si anulate sau in executie de 5-10 ani? (Valea Jiului, Deva Oradea, DN 6)?

Drumurile noastre POATE;

raresc

Eu astept licitatia pentru DN28B - Botosani -Tg.Frumos, pe care se laudau ca o lanseaza in primavara asta.
Pentru cei care nu au fost in ultimii ani pe acest drum, va spun ca e praf. Si sper sa vina UMB si sa-l faca la fel de bine ca Botosani - Suceava :)

NGC

"Proiectare SF "Modernizare DN 2M km 0+000 - km 52+400""

Este valabil 100% ceea ce am scris ieri pentru licitatia "Proiectare SF - ,,Modernizare DN 24A Murgeni – Husi, km 31+620 - km 98+304"".

Quote from: NGC on February 05, 2018, 10:42:20 PM
Licitatia a fost anulata astazi pentru ca nu s-a depus nici o oferta.

CNAIR scrie din nou istorie.

Doar SEARCH CORPORATION "s-a inscris" la licitatie dar nu a depus oferta de pret, si nu a fost nici o clarificare la documentatie, asa ca si nici o amanare a termenului de depunere a ofertelor.
Se vede ca totul a fost foarte clar si ca a starnit interesul multor posibili ofertanti. :lol:

Asadar licitatia a fost anulata.

NGC

Nu mai citez tot mesajul, dar daca sunteti interesati, gasiti mai multe detalii in mesajul initial.

Quote from: NGC on January 10, 2018, 12:14:39 AM
"Proiectare si executie Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - 52+350"

Wow! Am trait sa o vad si pe asta!

CNAIR a atins un nou nivel de "competenta" si incearca sa descalifice 2 ofertanti in baza unor documente emise de alte autoritati contractante! :lol:

Este vorba despre asocierile conduse de COPISA, respeciv DELTA ACM '93.

Ambele contestatii au fost respinse de CNSC. Probabil urmeaza CAB.

alecu26

Si cine a ramas la Titua Baldana? Sau stim doar de firmele eliminate?
Drumurile noastre POATE;

Sorinus


voicul

#5076
Eu cred ca e facut pentru centru Renault de acolo. Adica promis ca sa se faca centrul acolo si executat ... in stil RO.

E mai scurt pe DN7 decat pe A1 (pana in Universitate), dar mai bine mai faceau un 2+1 pe VO decat asta.
E relativa si foarte discutabila decizia.

NGC

Quote from: alecu26 on February 07, 2018, 10:50:35 AM
Si cine a ramas la Titua Baldana? Sau stim doar de firmele eliminate?

E prea devreme, pentru ca oficial inca suntem in etapa de evaluare tehnica (plus DUAE). Nici cu firmele eliminate nu e inca 100% sigur ca va ramane asa, pentru ca poate urma CAB.

dr4qul4

Da, are sens dublarea Titu-Baldana.
Nu se face doar pt Renault. La Titu se fac foarte multe componente (mase plastice) pentru Dacia si electrozi industriali. In plus,  comuna Lunguletu este cea din care se aprovizioneaza toate pietele din Bucuresti cu cartofi timpurii si varza.
Stiu ca pare greu de crezut, dar acolo avem tot timpul blocaj. Sunt foarte multe dube, camioane, si masini agricole.

Pe langa legume si mase plastice, mai avem si microbuze care transporta oamenii la munca in Bucuresti. Multi fac naveta si cu masina personala.

Totusi, este o prostie dublarea DN7 si a DN71 pe amplasamentul existent. Acolo se putea face foarte usor un drum nou 2+2. Si ar fi costat mai putin decat cu circulatie prin santier si cu sute de podete de refacut (pentru accesul in curti).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: voicul on February 07, 2018, 11:38:08 AM
Eu cred ca e facut pentru centru Renault de acolo.
(....)
E mai scurt pe DN7 decat pe A1
Cand ai parcurs ultima data traseul Titu-Baldana ?....
Cred ca nu in ultimii 3-4 ani, altfel nu ai fi scris asa ceva... :(

Da, cred ca in mare parte este pentru centrul Renault de acolo (fostul aerodrom Boteni/regiment de parasutisti).
Iar "sensul" largirii drumuluinu NU este catre Pitesti/Dacia...
Ci exact invers, spre Bucuresti.

De la Baldana nu am luat-o NICIODATA spre Bucresti pe A1...  Absurd.
De la Titu ar fi aproape la fel de absurd sa ma duc spre A1.

Insa 2+2 de la Titu pana la Baldana ar "intregi" un 2+2 pana in Bucuresti.
Cercetarea de la Titu nu are legatura directa cu fabrica de la Mioveni... Poate la 2-3 ani dupa ce termina "cercetarea" cei de la Titu.
Prima lor grija este sa raporteze catre "Head-quarters", care este in Bucuresti, nu in Pitesti...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: NGC on February 05, 2018, 10:42:20 PM
In principiu Marti se va anula o alta licitatie si Miercuri inca una.

Uite ca totusi am avut o surpriza Miercuri si 2 firme au depus oferte pentru SF pentru "Modernizare DN 2N km 52+860 - km 60+000 Jitia - Bisoca si pod nou peste raul Ramnicu Sarat la km 53+300".

NGC

#5081
Ofertele pentru "Reactualizare SF pentru obiectivul " Modernizare DN 2N km 52+860 - km 60+000 Jitia - Bisoca si pod nou peste raul Ramnicu Sarat la km 53+300"":

   120.168,07 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 108.000,00 RON fara TVA    SC RUTIER CONEX XXI SRL
2. ? RON fara TVA    SC MEM PROJECT CONSTRUCT SRL

thinker

Pentru colegii care sugereaza alternative dinspe vest spre Bucuresti, pentru DN 7 Valea Oltului  sa ia in considerare autostrada existenta. Faptul ca 1 sau 2 ani se va circula aproape neintresrupt (intrerupere 15 km Margina -Cosevita) pana la Sibiu (Cisnadie) pe autosrada va creste si mai mult traficul. Economia va creste  de asemenea traficul in viitor. Pentru un camion, camioneta, duba  sau orice transporturi comerciale calatorii in interes de serviciu, alternativele pot fi doar niste glume. Nu vrea nimeni sa bata tara pe dumuri judetene, prin localitati cu 50 km/h si 30 km/h, sa faca un tir de la bucuresti pana la granita 3 zile pe card. Nu sunt impotriva acestor alternative, dar nu vor fi utilizate, nu vor inlocui acest drum. Poate pentru cei in excursie alternativele sunt de luat in considerare in cazul in care nu te grabesti si nu conteaza combustibilul in plus. Plus ca alternativele sunt mai sinuase, curbele de nivel traversate sunt mai mari, mai stresante si mai grele pentru soferi.
Eu cred ca la cat se moare pe Valea Oltului merita o petitie, pe o solutie mai apropiata sau mai indepartata de ce am propus eu. Daca in 10 ani in loc de 50 de morti pe an (nu am cifra exacta dar sunt mai multi, plus raniti grav) pe acest sector vor fi doar ... 30 inseamna ca au fost salvati 200 de semeni. Pentru aceasta trebuie sa convig pasionatii de pe acest forum de utilitatea si urgenta acestei largiri a DN 7 Valea Oltului. Aceasta lucrare nu va concura si nici nu va inlocui autostrada, va face traficul sa ramana suportabil atat cat e acum suportabil pentru urmatorii ani pana o sa avem o autostrada (10 ani, 15 ani sau realist 20 de ani).  Traficul ar putea fi inbunatatit si la ora actuala putin cu cateva mii de euro sau zeci de mii - semaforizare trecere pietoni Talmaciu si alte lucruri marunte de sistematizare, dar tot in tara noastra suntem.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

NGC

Quote from: NGC on February 06, 2018, 09:57:41 PM
Nu mai citez tot mesajul, dar daca sunteti interesati, gasiti mai multe detalii in mesajul initial.

Quote from: NGC on January 10, 2018, 12:14:39 AM
"Proiectare si executie Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - 52+350"

Wow! Am trait sa o vad si pe asta!

CNAIR a atins un nou nivel de "competenta" si incearca sa descalifice 2 ofertanti in baza unor documente emise de alte autoritati contractante! :lol:

Este vorba despre asocierile conduse de COPISA, respeciv DELTA ACM '93.

Ambele contestatii au fost respinse de CNSC. Probabil urmeaza CAB.

Credeati ca ramane asa? :D

COPISA a contestat la CAB. Decizia CAB va fi foarte importanta pentru licitatiile actuale si viitoare.

NGC

Quote from: NGC on February 03, 2018, 12:46:46 PM
Quote from: NGC on December 08, 2017, 08:25:18 PM
Mos Nicolae a uitat sa va lase niste cadouri. :p

""Consolidare DN57 km 137+500 – km 152+990 Nicolint – Oravita" (proiectare + executie)"

Licitatia a fost anulata in 06.12.2017.

Quote
Motive anulare: Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului

Observatii: Autoritatea contractă se află în situatia prevăzută la art. 212 alin. (1) lit. c) coroborat cu art. 212 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, din urmatoarele motive: - în perioada de evaluare a ofertelor s-a constatat o eroare în cadrul Documentatia de atribuire publicată în S.E.A.P.; - autoritatea contractanta se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 2 alin. (2) din Legea 98/2016.

Ce avem noi aici?



Dupa cum puteti observa si asa cum am mai scris, licitatia este anulata in SEAP din 06.12.2017.

Si ce avem noi aici? Mai bine zis, ce nu avem noi aici? Aceasta captura a fost facuta in aceasta dimineata.



Ce lipseste de acolo?

Au incalcat prevederile legii si nu au incarcat contestatia STRABAG la anularea licitatiei.

Si care credeti ca este surpriza? Supriza este ca CNSC a acceptat contestatia STRABAG. :D

29.01.2018

Quote
Admite contestația depusă de SC STRABAG SRL în contradictoriu cu COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE SA, DIRECȚIA REGIONALĂ DE DRUMURI ȘI PODURI TIMIȘOARA.
Anulează raportul procedurii de atribuire și actele subsecvente acestuia și dispune continuarea procedurii de atribuire prin reevaluarea ofertelor depuse, în termen de 10 zile de la primirea deciziei Consiliului.
Obligatorie.
Împotriva prezentei decizii se poate formula plângere, în termen de 10 zile de la comunicare.

Avem asadar o noua dovada de profesionalism si o noua dovada de incalcare a legii. Stiu, este minora, dar bob cu bob se umple sacul.

De data asta nu am mai zis nimic pe forum tocmai pentru a-i prinde cu mata in sac.

Surpriza! Pentru CNAIR, nu pentru noi. :lol:

CNAIR nu a mai contestat la CAB si licitatia "anulata" a fost reluata. :lol: