Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

alecu26

inca Aktor e acolo? ce tronson aveau ei?

Doar lotul israeleinilor s-a reziliat?

Scuze de oftopic. :)
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Morosanu

Baia Mare - Sighet. Doar a israelienilor s-a reziliat!
Din nou scuze off-topic.
Politica distruge tot ce atinge.

NGC

^^^ Ai ochit la fix.
Chiar ieri mi-am adus aminte de promisiunea de a reveni cu informatii si intentionez sa o onorez astazi sau maine.
Deocamdata doar cu informatiile pe care le am in acest moment, dar incerc sa aflu si ce mai "aud" vrabiutele.

NGC

Recapitulare privind banda a 3-a pe Valea Oltului in zona Turnu Spart.

Quote from: NGC on October 17, 2016, 01:25:45 PM
Quote from: adrian rosca on October 15, 2016, 03:16:05 PM
Podetul de la Turnu Spart cred ca e parte a unui alt contract, de-aia se lucra la el. Prima data am crezut ca ai filmat in weekend, dar nu.

Acolo mai dureaza putin, pentru ca trebuie facuta conservare in situ, si abia in 10.10.2016 a fost atribuit contractul pentru "Intocmire proiect de conservare in situ a sitului arheologic Boita-Turnul Spart (DN 7 km 245+430 – 245+520) din zona lucrarilor de Consolidare DN7 km 239+500-246+230; 246+300-246+500".

Quote from: adrian rosca on November 28, 2016, 04:35:21 PM
Avem si comunicat MT pe tema asta: http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1377-28112016

QuoteDe astăzi se va circula, fără restricții, în zona Comunei Câineni, astfel:
•pe 3 benzi, pe un tronson de aproximativ 3 km;
•pe 4 benzi, pe un tronson de aproximativ un km.

Lucrările executate pe întregul sector pentru lărgirea platformei drumului au inclus lucrări de poduri, de consolidare a zidurilor de sprijin, montarea parapetului, drenajul și scurgerea apelor, lucrări la sistemul rutier precum și conservarea in situ a sitului arheologic Turnu Spart (Boița).

Lucrările ce rămân de finalizat pentru anul 2017 sunt :
•cercetarea arheologică preventivă la situl arheologic Turnu Spart;
•realizarea proiectului tehnic specific pentru conservarea sitului arheologic Turnu Spart (Boița), de către un subcontractant de specialitate, desemnat în urma procedurii de achiziție.
Lucrările vor reîncepe în luna aprilie 2017 și vor fi finalizate în totalitate în luna mai 2017, însă nu vor mai fi impuse restricții de circulație în zonă.

Quote from: adrian rosca on November 29, 2016, 02:40:29 PM
Apropo de Turnu Spart, sa ne amintim ce s-a intamplat acolo: http://www.oradesibiu.ro/2015/04/23/scandal-arheologic-pe-valea-oltului-lucrarile-de-extindere-a-dn7-au-fost-oprite/

Oricum, fundatia zidului de sprijin in zona turnului e deja realizata, deci orice cercetare arheologica mi se pare acum tardiva.

Trebuie sa fie ceva miscare in zona Turnu Spart.

In 22.09.2017 s-a atribuit direct contractul pentru "Lucrari de conservare in situ a vestigiilor descoperite in cadrul cercetarii arheologice a Sitului arheologic Boiya - Turnul Spart identificat pe DN 7 km 245+430 - 245+520, dreapta, Interventii de urgenta - Etapa I" catre VECTRA SERVICE, ceea ce nu este o surpriza, pentru ca ei au facut celelalte lucrari din zona.





Daca sunteti in zona, ne bucuram de niste poze cu evolutia lucrarilor.

TibiV

http://gov.ro/ro/guvernul/sedinte-guvern/informatie-de-presa-privind-proiectele-de-acte-normative-adoptate-sau-de-care-guvernul-a-luat-act-in-edinta-din-11-octombrie-2017-ora-15-30

Quote
9. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Reabilitare DN 66 Filiaşi - Petroşani km 0+000 - km 131+000, sector km 93+500 - km 126+000"
Proiectul poate fi consultat la adresa: http://sgg.gov.ro/new/wp-content/uploads/2017/10/HG-18.pdf
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: NGC on October 17, 2016, 12:39:28 PM
Reiau un mesaj mai vechi.

Quote from: NGC20 on October 05, 2015, 01:05:02 PM
Recapitulare privind banda a 3-a pe Valea Oltului.

Avem 3 proiecte diferite.

1) "Consolidare corp drum DN 7 km 239+500-246+230;246+300-246+500" -> Lucrari executate la ora actuala de VECTRA. Este vorba de portiunea dintre limita judetelor Sibiu si Valcea si statia CF Valea Marului (cu aproximativ 500 m inainte). -> In CS nu este prevazuta a 3-a banda, dar se dubleaza zidurile de sprijin degradate inspre Olt, deci drumul se lateste.

2) "Consolidare DN 7 km 246+500-251+025" -> Lucrarile nu au fost inca scoase la licitatie. Este vorba de portiunea dintre statia CF Valea Marului (cu aproximativ 500 m inainte) si Boita, la intersectia cu drumul ce duce la statia CF Podu Olt. -> Nu este prevazuta deocamdata a 3-a banda.

3) Intocmire SF pentru "Realizare banda a 3-a DN7 Valea Oltului" -> Km 251+250 - 254+190 ("între ieşirea din Boiţa şi intrarea în Tălmaciu") si Km 256+500 - 258+800 ("între ieşirea din oraşul Tălmaciu şi pasajul CF de la Veştem").

Se vor scoate curand la licitatie lucrarile din proiectul 2 de mai sus, dar nu stiu sa se fi modificat proiectul.
Incerc sa revin cand stiu ceva nou si sigur.

Sunt niste lucruri de adaugat fata de situatia descrisa anul trecut.

Referitor la 2), "Consolidare DN 7 km 246+500-251+025", din cate stiu nu s-a mai facut aceasta achizitie publica. Mai cercetam.

Referitor la 3), "Elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru "Realizare banda a 3-a DN7 Valea Oltului"", contractul a fost atribuit in 16.06.2015 catre EGIS si trebuia finalizat in 4 luni.
Incerc sa aflu care este situatia actuala sau poate le scrie careva si intreaba direct.

TibiV

Colegul GPS de pe MetrouUosr a postat astazi un reportaj facut la inceput de septembrie pe DN76 intre Deva si Brad...
Se mai lucra (atunci) la mici retusuri si finisaje, dar acum sunt convins ca au terminat si este "albastru curat"...
Sunt foarte multe poze, foarte bune...
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=318&p=255917#p255904

vancouver,
cred ca ti se va parea interesant... ;)

Preiau doar cateva...













Din pacate, aici se termina "minunea"

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Pe acea "semi-centura" drumul este bun (prin centru nu am fost, nu stiu cum se prezinta. Iar apoi drumul este la fel de perfect pana la Ionesti (fostul sector PORR). Deci poate ar trebui sa iti editezi comentariul de acolo. ;)

NGC

Quote from: NGC on September 28, 2017, 01:47:57 PM
Quote from: Ionut on September 16, 2017, 07:12:15 AM
Ne-a scapat noua licitatia asta? Sau doar mie? :-[

Nu ne-a scapat, doar ca inca nu a inceput. Dar este aproape. ;)

Ce ziceam? :D

Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare si executie "Drum de legatura DN5 km. 60+500 - Soseaua de Centura - Pod Prieteniei km. 61+400"".

Valoare estimata: 155,405,539.00 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 18.12.2017
Fonduri: POIM si Bugetul de Stat
Durata contractului: Mininum 84 de luni si cuprinde: 6 luni perioada de proiectare (mai putin perioada de analiza si aprobare a declaratiei de proiectare de catre Beneficiar si Reprezentantul Beneficiarului), 18 luni perioada de executie a lucrarilor si min. 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor (ce poate creste la 84 de luni in functie de perioada de garantie ofertanta in cadrul factorilor de evaluare). Durata contractului poate varia in functie de perioada de garantie ofertata.

Quote6. Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarelor conditii: CONDITIA 1: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica. CONDITIA 2: A.C. nu va atribui contractul decat in situatia in care H.G. privind indicatorii tehnico-economici ai acestui obiectiv de investitie va fi aprobata. In lipsa publicarii indicatorilor tehnico-economici, aprobati prin H.G., A.C. va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Lg. 98/2016.





NGC

Ieri a fost lansata licitatia ",,Reabilitare DN76 DEVA-ORADEA KM 133+660 –KM 180+800- ETAPA2- EXPERTIZARE LUCRARI EXECUTATE IN ETAPA 1"".

Valoare estimata: 76,500.00 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 27.10.2017

QuoteServiciile sunt necesare pentru finalizarea Proiectului Tehnic, obtinerea Autorizatiei de Construire si executarea contractului " Reabilitare DN 76 DEVA-ORADEA KM133+660-KM180+800, Etapa 2". Pentru a nu bloca finalizarea executiei lucrarilor si ducerea la indeplinire a obiectului contractului. Serviciile sunt necesare pentru expertizarea tehnica a situatiei actuale in vederea stabilirii situatiei existente si corelarea cu masurile urmatoare care vor fi prevazute in Proiect Tehnic –Etapa 2, Se vor realiza 3 expertize tehnice pentru fiecare sector asa cum sunt mentionate in caietul de sarcini, mai putin pe pozitiile kilometrice pentru subsectoarele drum deja expetizate si precizate in caietul de sarcini.

QuoteAutoritatea contractanta acorda pentru expertizele tehnice punctaj pentru ofertele care prezinta o perioada de executie cat mai mica. Perioada de executie prevazuta in caietul de sarcini este de maxim 30 zile.

adi

#4840
update DN6, chiar au adus la nivel peste tot straturile de asfalt intre sensuri (limita judetul OLT si Teleorman si Daneasa) si se circule f bine!!

ps:curand se termina si centura Caracal, giratoriile sunt gata si se lucra la semnalizarea rutiera

vancouver

#4841
Din pacate la Caracal nu este suficient ca termina centura si inclusiv giratoriile. Mai trebuie facuta cate o centura si la fiecare giratoriu, ca sa ocoleasca stalpii de curent lasati in giratoriile actuale.  :doh:


sursa: ProTv: http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/minunea-de-la-intrarea-in-orasul-caracal-stalpul-ramas-in-sensul-giratoriu-test-pentru-soferi.html
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

mirceaVRo

O sa stea o vreme asa pana vine unul cu TIR-ul somnoros dupa un drum de 10 ore si il ''tunde'' putin cu remorca ...

carutasul

Ar fi un ajutor nesperat pentru grăbirea lucrărilor, dar ăştia de "medie" ( cred că e de medie) sunt solizi al naibii :)

ovicor

  @ carutasul, da, este de medie tensiune, 20 kv, dublu circuit, cate un circuit de trei faze pe fiecate parte a stalpului.