Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alexa_adrian2001

ioi, Doamne feri sa se ajunga iar la reziliere!
De altfel chiar zici ca e blestemat drumul asta Oradea - Deva :))) Nimic nu merge ca la carte!

alecu26

^^ in opinia Azvi contractul e cam gata. Lucrarile ramase sunt minore. Deja se demobilizeaza echipa si se muta pe DN 73.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

afreddyapp

Problema de reziliere se pune pe sectorul Stei-Varfurile,acolo unde Construct Mod nu se mai intelege cu subcontractorul Selina...
Cat despre Azvi...mai au de lucru si anul viitor!

Dan74

#4818
Alecu, pe portiunea de la Bitii Azvi mai are mult de lucru, este o groapa de 7-8 m (aprecierea mea) sub nivelul soselei si aveau ceva cofraje puse in groapa. Sper sa faca viaduct, deoarece zona o ia la vale acolo. Exista si posibilitatea ca un subcontractor lucreaza acolo.
P.S. Sectorul de construit are vreo 400 m.

afreddyapp

Dan,io cred ca acolo se face consolidare cu ziduri de sprijin in vederea creearii a inca unei benzi pe urcare spre Oradea.
Daca intradevar sunt probleme grave de alunecari,niste piloti vor rezolva problema.

tom_sawyer

Avem azi un termen:
[177569] / 27.07.2017: "Proiectare si executie Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - 52+350"

NGC

^^^ Nu am uitat. :p

Avem ofertanti si a inceput etapa de evaluare tehnica + DUAE.

gruiarew

#4822
DN1 / DN7 între Sibiu și Deva:



O plăcere :)
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

NGC

#4823
"Proiectare si executie Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - 52+350"

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/au-fost-depuse-7-oferte-pentru-l%C4%83rgirea-la-4-benzi-dn

QuoteAstăzi s-a încheiat termenul limită de depunere a ofertelor pentru atribuirea prin achiziție publică a contractului destinat lărgirii la 4 benzi a  DN 7, între localitățile Bâldana și Titu (km 30+950 - 52+350).

Pentru acest contract, care prevede proiectarea și execuția unor lucrări de modernizare, au fost depuse 7 oferte:

1. 172,851,544.51 RON fara TVA    Asocierea Dimar SRL - Europea 92 SpA
2. 173,924,257.80 RON fara TVA    Porr Construct SRL
3. 183,451,275.81 RON fara TVA    Tirrena Scavi SpA
4. 200,207,347.70 RON fara TVA    Asocierea Euro Construct Trading 98 SRL - Artera Blue SRL
5. ? RON fara TVA                 Asocierea Pezzella Raffaele Filiala București SRL - La Rocca Societa Cooperativa - TR Costruzioni SRL - Costruzioni Generali Sud SRL - Monti Consult SRL - Global Service Proiect SRL
6. ? RON fara TVA                 Asocierea Copisa Constructora Pirenaica SA - Copisa Construcții SRL
7. ? RON fara TVA                 Asocierea Delta Antrepriza de Construcții și Montaj 93 SA - Aleandri SpA - Luca Way SRL

Contractul este unul de tip FIDIC Galben și are o valoare estimată de 210,627,629 lei, fără TVA.

Durata contractului este de 84 de luni din care 4 luni proiectare, 20 luni execuție și minim 60 luni perioada de garanție a lucrărilor.

Garanția poate fi extinsă la 84 luni, în funcție de ofertanta din cadrul factorilor de evaluare.

Informații suplimentare:

Sectorul de drum Bâldana-Titu este cuprins în Master Planul General de Transport și face parte dintr-un proiect mai complex de modernizare a infrastructurii rutiere, pe ruta București – Sinaia.

Lărgirea la 4 benzi a DN 7, între localitățile Bâldana și Titu, a fost solicitată inclusiv de marii operatori economici din județul Dâmbovița, care doresc o legătură rutieră modernizată cu municipiul București.

Se prevede ca sumele pentru modernizarea acestui segment de drum național, să fie asigurate din POIM 2014-2020. 

Nici macar nu mai trebuie sa ne obosim sa aflam ofertantii. :D De data asta au reactionat prompt. Primesc o bila alba pentru asta.

TibiV

Quote
Sectorul de drum Bâldana-Titu este cuprins în Master Planul General de Transport și face parte dintr-un proiect mai complex de modernizare a infrastructurii rutiere, pe ruta București – Sinaia.
Pe bune ?!?!....
De la Baldana drumul spre Sinaia este la dreapta, spre Targoviste, si se numeste DN71...
Domnii din CNAIR, ma bucur ca modernizati Baldana-Titu...
Doar ca sectiunea asta nu te ajuta cu nimic sa ajungi mai repede din Bucuresti la Sinaia !... :lol:

(Poate s-a "stricat" harta mea rutiera... )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Da' ce, din Titu nu poti face dreapta spre Targviste?  :-[

dr4qul4

nu. Cel putin nu pe DN. Dar exact inainte de Titu poti face dreapta spre Centrul Tehnic Renault. Oricum, portiunea aceea din DN7 a fost lasata in paragina. Nu cred ca a mai vazut petice de asfalt de cel putin 10 ani.
Si desi e dublat de autostrada, e destul de aglomerat. Sunt foarte multe camioane si dube care merg in zona Lunguletu de unde se aprovizioneaza cu cartofi si varza capitala.
Bine, nici legaturile cu A1 nu sunt cine stie ce.

Dupa Titu e insa si mai praf  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Licitatia a mai fost lansata odata. Acu vreo 4 ani daca-mi amintesc bine.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

NGC,ceva noutăți despre lărgirea DN7,zona V.Oltului?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Morosanu

Aproape identic cu situatia de pe DN18. Au semnat contractele deodata cu UMB. UMB a terminat de vreo 3-4 ani reabilitarea pe sectorul lor iar Aktor inca se chinuie sa termine. Si astia vor sa faca autostrazi... Scuzati off-topicul......
Politica distruge tot ce atinge.