Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

alecu26

ce-ti mai place sa ne tii in suspans. Macar zi daca pregatim sampanie sau ne smulgem parul din cap?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Time-and-Space

pfuai ce telenovela cu pasajele astea, studii de caz cum sa NU ADMINISTREZI, FINANTEZI

TibiV

Ionut, poate gasesti un topic mai potrivit...

https://www.profit.ro/stiri/economie/liberalii-vor-ca-drumurile-nationale-care-trec-prin-municipii-sa-fie-preluate-de-cnair-17206619

Quote
Liberalii solicită ca sectoarele de drumuri naționale situate în intravilanul municipiilor sa revină în administrarea Ministerului Transporturilor, direct sau prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, iar pentru sectoarele de drumuri județene alocările bugetare să fie proporționale cu lungimea acestora.

În prezent, drumurile de interes național sunt administrate de către Ministerul Transporturilor, direct sau prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), drumurile județene sunt administrate de către consiliile județene, iar drumurile de interes local de către consiliile locale.
Legea prevede, însă, excepții pentru sectoarele de drumuri naționale, inclusiv lucrările de artă, amenajările și accesoriile aferente, situate în intravilanul municipiilor, care se află de află de fapt în administrarea consiliilor locale respective.
Și unele sectoare de drumuri județene, situate în intravilanul localităților urbane, sunt în administrarea consiliilor locale respective, nu a consiliilor județene.

"În cele mai multe situații sectoarele de drumuri naționale și județene aflate în administrarea consiliilor locale sunt într-o stare deplorabilă, asfaltul fiind foarte vechi si prezentând foarte multe gropi. În foarte puține cazuri consiliile locale au alocat fonduri pentru covoare asfaltice noi pe aceste drumuri, iar când au făcut-o lucrările efectuate au fost de calitate slabă. Principala cauză a acestei stări de fapt o constituie lipsa fondurilor la nivelul fiecărei dintre aceste localități", arată mai mulți parlamentarii PNL. Ei propun, în scopul asigurării unei stări corespunzătoare pe întreaga lungime a drumurilor naționale, ca sectoarele situate în intravilanul municipiilor să revină în administrarea Ministerului Transporturilor, direct sau prin CNAIR.

Totodată, pentru situația în care sectoarele de drumuri județene, situate în intravilanul localităților urbane și aflate în administrarea consiliilor județene, inițiativa propune ca sumele, alocate prin Legea bugetului de stat și destinate finanțării drumurilor județene, să fie majorate proporțional cu lungimea acestor sectoare de drumuri județene. Inițiativa legislativă prevede însă și posibilitatea ca, la solicitarea expresă a consiliilor locale "care au posibilități financiare mai mari", anumite secțiuni de drum național sau județean din intravilanul lor să poată trece in administrarea localităților.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

A fost lansata astazi licitatia "Contract 5R11, Reabilitare DN 76 Ionesti - Varfurile km 55+425 – 69+350 – Rest de executie".

Valoare estimata: 77,349,125.00 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 30.10.2017
Fonduri: FEDR si Bugetul de stat
Durata contractului: 48 de luni si cuprinde 12 luni perioada de executie a lucrarilor si 36 de luni perioada de notificare a defectiunilor (ce poate creste pana la 60 luni in functie de perioada de notificare a defectiunilor ofertata)

QuoteObiectivele principale ale prezentului proiect sunt:
- Reabilitarea a 13,93 km din DN 76 (km 55+425 – km 69+350),
- Reabilitarea / constructia unui nr. de 5 poduri,
- Amenajarea a 5 parcari dintre care una de lunga durata,
- Amenajarea a 5 statii de autobuz,
- Lucrari de sustinere si consolidare a terasamentelor (pereuri cu piatra bruta, ziduri de sprijin de gabioane, piloti, ziduri de greutate din piatra bruta),
- Lucrari de sprijinire (fundatii de parapet din beton si beton armat, rigole ranforsate din beton, ziduri de sprijin din beton cu fundare directa),
- Lucrari de sporire a capacitatii portante a terenului de fundare (saltele din balast armate cu materiale geosintetice),
- Lucrari hidrotehnice (protectie taluz, reprofilari albii, corectii si amenajari ale albiilor),
- Lucrari de siguranta circulatiei

Quote
Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarei conditii: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica.

marinul

super, dar pe celalalt tronson reziliat ce-i retine de nu-l scot la licitatie?

Ionut

Ne-a scapat noua licitatia asta? Sau doar mie? :-[
@NGC, poti urmari si investitia asta? E un ciot important in sud. :cheers:




Ministerul Transporturilor repară principala poartă rutieră din Sudul României

Ministerul Transporturilor a demarat procedurile pentru reabilitarea şi modernizarea drumului de legătură DN 5-Şoseaua de Centură-Podul Giurgiu-Ruse. Potrivit indicatorilor tehnico-economici, lucrările de modenizare şi lărgire la patru benzi a celor 8 km de şosea sunt estimate la circa 200 milioane lei. În prezent, accesul până la punctul de trecere al frontierei Giurgiu – Ruse este asigurat, în principal, de DN 5 care tranzitează municipiul Giurgiu. Traseul traficului greu, până la intrarea în incinta punctului de trecere a frontierei, se desfăşoară astfel:

DN 5 km 55+267 intersecţia cu DC 94 - se continuă pe DC 94 pe o lungime de 3,2 km;
DC 94 intersecţia cu DJ 507 - se continuă pe DJ 507 pe o lungime de 4,8 km;
DJ 507 intersecţia cu Strada Giurgiu DN 5, congestionându-se şi degradându-se astfel reţeaua de drumuri locale şi străzi din municipiul Giurgiu.

Finanţarea lucrărilor de modenizare şi lărgire a celor aproximativ 8 km de şosea este asigurată prin Master Planul General de Transport al României.

,,Lucrările proiectate au la bază studiile de teren specifice şi studiul de trafic, elementele geometrice în plan şi în profil longitudinal sunt adaptate pentru viteza de proiectare de 70-100 km/oră. Drumul proiectat este de clasă tehnică II, având parte carosabilă cu 4 benzi ( câte 2 benzi pe sens). Scopul principal al realizării acestui drum de legătură este de a asigura conexiunea rutieră între DN5 şi punctul de trecere al frontierei Giurgiu, constituindu-se ca o variantă de ocolire.

Capital

TibiV

O fi asta ?...

Quote from: NGC on May 28, 2017, 11:06:04 PM
Ofertele pentru "Servicii de de Elaborare SF+PT+DE+AT+ DTAC pentru obiectivul: ,,Varianta ocolitoare Giurgiu"":

   2.924.999,50 RON fara TVA    Valoare estimata
01. ? RON fara TVA    Asocierea SC ADURO IMPEX SRL - SC TOTAL ROAD SRL
02. ? RON fara TVA    SC ALPHACONSULT & ENGINEERING SRL
03. ? RON fara TVA    SC CONSITRANS SRL
04. ? RON fara TVA    Asocierea SC EUROCERAD INTERNATIONAL SRL - 3TI PROGETTI ITALIA - INGEGNERIA INTEGRATA SPA
05. ? RON fara TVA    Asocierea SC IP & CORATZA INGINERIE.RO SRL - IP INGEGNERIA SRL - SOLMONA E VITALI SRL - STUDIO SOLMONA & VITALI SRL
06. ? RON fara TVA    Asocierea ROMAIR CONSULTING SRL - TECHNITAL SPA
07. ? RON fara TVA    Asocierea SEARCH CORPORATION SRL - BEST CONSULTING & DESIGN SRL
08. ? RON fara TVA    Asocierea TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL - S.T.E. STRUCTURE AND TRANSPORT ENGINEERING SRL - E.D.IN SRL
09. ? RON fara TVA    Asocierea SC TEHNO CONSULTING SOLUTION SRL - GROMA SOCIETA DI INGEGNERIA SRL - D.A.M SPA - ENGCO STL - MARGIOTTA ASSOCIATI STUDIO DI INGEGNERIA ED ARCHITETTURA - GEOATLAS SRL - GEOTEST DI CARBONE ANDREA & C.S.A.S
10. ? RON fara TVA    Asocierea SC TPF CPROJECT SRL - TPF GETINSA EUROESTUDIOS SL
11. ? RON fara TVA    Asocierea SC TRACTEBEL ENGINEERING SA - SC TRANSPROIECT 2001 SA

NGC avea si o harta cu 3 sau 4 variante studiate...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR


kumar

Azi se faceau masuratori pentru trasarea marcajelor pe Meses.

NGC

Quote from: NGC on July 27, 2017, 10:55:07 PM
Ofertele pentru ""Consolidare DN57 km 137+500 – km 152+990 Nicolint – Oravita" (proiectare + executie)":

Sa nu uit. "Pe surse", SYLC CON TRANS a contestat.

NGC

Quote from: NGC on September 09, 2017, 10:05:37 PM
Ceva nu iesea la socoteala si am descoperit ca am uitat si aici ceva.

Quote from: NGC on July 27, 2017, 10:35:18 PM
Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare si executie Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - 52+350".

Valoare estimata: 210,627,629.00 RON fara TVA

Termen pentru depunerea ofertelor: 18.09.2017

Avem si aici o prima amanare. Noul termen este 28.09.2017.
De contestatia VIAROM va zic altadata. :D

Noul termen este 10.10.2017.

Contestatia VIAROM a fost acceptata doar partial.

QuoteConsiliul [...] dispune remedierea documentației de atribuire prin  completarea algoritmului de calcul aferent factorului 5 din cadrul criteriului de atribuire ,,cel mai bun raport calitate-preț" cu menționarea consecințelor pe care le implică situația în care executantul nu obține calificativul ,,bună" la recepția finală, astfel cum au fost acestea menționate în cadrul Strategiei de contractare.

Au contestat si ei faza cu clauza rezolutorie, dar in timpul solutionarii contestatiei, CNAIR a remediat in acelasi mod, prin inlocuirea sintagmei "clauza rezolutorie" cu cuvantul "conditia".

adiarc

Dn 14,in apropiere de Dumbraveni...zona unde Dn a fost relocat pt a permite de asemenea relocarea CF...se circula alternativ pe noul amplasament,semaforizat





























cam asta ar fii.Se va mai circula o perioada semaforizat,pana se termina forajele pt ,probabil un zid de sprijin de protectie a CF plus partea din dr.,a DN.Doar dupa finalizarea lor se va putea executa si ultima parte din DN,marcaje,semne de circulatie si darea in circulatie normal.Probabil....pana la sf toamnei.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

zona relocarii DN1 la Vintu de Jos

se circula in continuare semaforizat...terasamentul pasajului peste CF este practic finalizat.DN 1 mai are pana ajunge la nivel,,dar nu ar trebuii sa dureze prea mult.....se lucreaza bine.



















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

#4798


una in sens invers ( Spre Sebes )

si pasajul peste CF









momentan atat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

perfidus

Deci nu imi este clar, care este solutia? S-a ridicat linia rosie la DN pentru imblanzire rampa si s-au adaugat bretele de preselectie?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat