Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

vladb

^^
Sunt ardelean get-beget. Si ai perfacta dreptate...+1
Cel putin pe DN1C intre Dej si Cluj este o adevarata tragi-comedie. Depasiri pe acostament (unii cred ca aia e banda de circulatie), viteze incredibile prin sate liniare (vezi Jucu). Pur si simplu sunt pus in imposibilitatea de a nu stii cum sa conduc (asta dupa 15 ani de experienta) pe acest tronson. Daca ma duc cu o roata pe acostament, sunt depasit cu +120 km/h si bineinteles ca la un moment dat trebuie sa franezi ca bizonul sa reintre in coloana, daca ma duc pe banda normala, nu conteaza viteza, totdeauna exista cineva care vrea neaparat sa fie in fata ta (si crede-ma am masina si de oras - 60CP si de drum lung - 163CP si fenomenul e identic).
Acelasi fenomen este omniprezent pe DN1 intre Alba si Turda, doar ca acolo nu ai unde sa te repliezi ca ai doar o banda.
In "Regat" am avut probleme doar pe A2 cu flashurile smecherilor de IF, AG sau B care nu intelegeau ca eu am 130+ pe banda a doua si sunt in depasire (devansare de fapt)...Trebuia probabil sa ii "dau blana"...

elphax

corect, se merge foarte tare pe anumite portiuni si unii merg la limita pericolului ( plus a legii)
de ce se intampla asta ? drumurile sunt cam la fel, traficul s-a triplat in ultimii ani, timpul curge la fel
:)

eu fac cu 30 de minute mai putin de la Timisoara la Dej fata de acum 4-5 ani, fac ruta asta la cateva luni. 30 de minute castigati pe autostrada. in rest compensez aglomeratia prin viteza si depasiri la limita. in general sunt genul de sofer care e atent la trafic si nu deranjez pe nimeni, dar merg tare si depasesc inclusiv coloane - repet - fara a pune in pericol ceilalti soferi, sau borcanele cu muraturi din portbagaj
(forza waze :) )

dar sunt foarte multi inconstienti care nu se gandesc deloc la ceilati din trafic. parca mai rau in SM si MM

Horațiu 87

Noi vrem autostrazi, dar lucram de 5 luni la un amarat de giratoriu...........si inca nu e gata

Roman-Neamt: De sâmbătă, 9 septembrie, vom avea Giratoriu Poarta Nord – Dedeman. În prima fază va fi provizoriu

Se lucrează la asfaltarea bretelelor de circulație de la Giratoriul Poarta Nord Dedeman, lucrările urmând să fie finalizate în cursul zilei de joi, 7 septembrie.

,,Lucrăm în forță și sperăm să terminăm tot ce avem în grafic. Vineri, 8 septembrie, echipele specializate în marcajul stradal vor trasa benzile de circulație cu culoare galbenă iar sâmbătă, 9 septembrie, vom configura mijlocul sensului giratoriu, cu balize speciale.

Vor urma câteva zile în care vom urmări desfășurarea circulației pentru a trage câteva concluzii și să acționăm pentru îmbunătățirea traficului după care începem să formăm centrul giratoriului, așa cum este în proiect.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat dar au fost de efectuat multe lucrări care nu erau prevăzute în proiectul inițial.giratoriu provizoriu 2

Lucrăm în condiții grele, sub trafic dar nu este un impediment să facem o lucrare de calitate care să dăinuie în timp, așa cum am realizat toate lucrările în care firma OCCIDENTL CONSTRUCT Roman a fost contractată", a declarat inginerul George Biciușcă, managerul societății OCCIDENTAL CONSTRUCT Roman, firmă care realizează lucrarea, conform contractului semnat cu Primăria Roman.

Lucrările la giratoriu au început oficial pe 19 aprilie, anul curent.

Amenajarea intersecției se va face sub formă de giraţie, având diametrul exterior de 48,00 m, iar lăţimea celor două benzi de circulaţie din giraţie va fi de 4,70 m, respectiv 5,50 m. Insula centrală a giraţiei va avea diametrul de 22,60 m şi o înălţime de 0,90 – 1,30 m.

Valoarea cofinanțării de la bugetul local al Municipiului Roman în vederea realizării obiectivului: ,,Amenajare sens giratoriu la intersecția DN2 (E85) cu str. Plopilor, Roman, judeţul Neamț" este de 537.620 lei.

Suma de la bugetul de stat alocată prin Programul Național de Dezvoltare Locală este de 1.410.404 lei. Costul total al investiției este suma dintre cele două alocări bugetare, adică 1.948.024 lei.

http://www.romanulfinanciar.ro/stiri-locale-2017/104-septembrie-2017/11152-roman-de-sambata-9-septembrie-vom-avea-giratoriu-poarta-nord-dedeman-in-prima-faza-va-fi-provizoriu

carutasul

Azi iar am avut treabă la 1Decembrie, deci am facut o mică vizită
N-am făcut poze, doar două mici informaţii:
- mirosea a strat de uzură ( la propriu) erau maşinăriile de asfalt la limita între Jilava şi 1 Decembrie. Erau de-abia la început.
- podul peste Sabar e tot închis pe sensul spre Bucureşti, dar din câte am văzut betonul era acum turnat deci n-ar mai trebui să dureze mult ( nu ştiu dacă celălalt e făcut sau urmează)
Prin Jilava nu ştiu, eu când merg acasă cotesc pe shortcut spre Măgurele, doar când am treabă în Bucureşti trec pe acolo.

TibiV

Quote from: carutasul on September 08, 2017, 05:08:38 PM
- podul peste Sabar e tot închis pe sensul spre Bucureşti, dar din câte am văzut betonul era acum turnat deci n-ar mai trebui să dureze mult ( nu ştiu dacă celălalt e făcut sau urmează)
Urmeaza, dar dupa ce se redeschide sensul spre Bucuresti si se muta traficul acolo.
Cat o sa dureze ? Naiba stie...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

la aproximativ 2 luni de la finalizare,pe DN13,la urcare dupa localitatea Gaiesti,in continuuare lipsesc marcajele...lucru f.periculos,mai ales noaptea



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Trec licitatia asta aici, dar nu o mai trec in sinteza.

A fost lansata licitatia "PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE IMBRACAMINTI BITUMINOASE USOARE DIN MIXTURI ASFALTICE PE DN 24C KM 106+650 – KM 142+250".

Valoare estimata: 7,954,706.98 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 16.10.2017

NGC

Ceva nu iesea la socoteala si am descoperit ca am uitat si aici ceva.

Quote from: NGC on July 27, 2017, 10:35:18 PM
Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare si executie Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - 52+350".

Valoare estimata: 210,627,629.00 RON fara TVA

Termen pentru depunerea ofertelor: 18.09.2017

Avem si aici o prima amanare. Noul termen este 28.09.2017.
De contestatia VIAROM va zic altadata. :D

NGC

#4763
Quote from: carutasul on June 05, 2017, 01:56:46 PM
Eu aş putea rămâne de căruţă pe aici :)

Nu are legatura cu licitatia de mai sus, dar baga o bere la rece. Te anunt cand poti sa o deschizi. ;)

Ionut

Păi să ia Teldrum contractul. Merită. Cu vreo 3 directori care au dat cu subsemnatul.
Sunt curios cu cine liciteaza. Adică alături de cine.

carutasul



voicul

#4767
Vad ca se circula excelenta la 6x, 10x si mai ales 15x. Evident ca de exceptie e 40x.
Nu stiu de ce s-a gandit cineva ca e nevoie de autostrada in zona respectiva!

Ionut

Zilele trecute am adus în discuție întreținerea deficitară a drumurilor naționale, în speță trasarea marcajelor rutiere pe DN1C Cluj-Baia Mare. Pe unele sectoare ale acestui drum național a fost înlocuit stratul de uzură la începutul verii, trecând mai bine de 3 luni de zile (!) fără a fi aplicate marcajele rutiere.

Întâmplător sau nu, la câteva zile după poziția noastră, Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Cluj a început să se ocupe de aplicarea marcajelor. Este de notorietate faptul că autoritățile statului roman (în cazul nostru CNAIR și direcțiile regionale din subordine) se achită de responsabilitățile pe care le au față de cetățeni din inerție, reactiv, în special după ce se întâmplă tragedii și în urma presiunii opiniei publice.

În acest sens, le mai propunem celor de la DRDP Cluj încă un sector de drum pe care a fost înlocuit stratul de uzură în această vară și pe care nu au fost aplicate marcajele rutiere: DN1F între Cluj-Napoca și Zalău, mai exact în zona dealului Meseș. Acest sector este cu atât mai periculos cu cât traversează o zonă de deal împădurit, cu serpentine și pante, respectiv rampe dificil de gestionat.

Nu ne dorim ca aceste poziții publice în care amintim autorităților că sunt restante în a-și face treaba să devină o regulă. Sperăm că responsabilii din CNAIR și din direcțiile regionale vor începe să se achite în mod proactiv de obligativitatea marcării cât mai rapide a drumurilor naționale proaspăt asfaltate, astfel încât riscul producerii accidentelor să fie mult mai redus!

CC: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere

#DrumuriMortale #DrumuriNaționale #FărăResponsabilitate



















Powered by API/PUM imgur uploader

API @ Facebook

vancouver

Quote from: Hory1987 on September 10, 2017, 09:41:16 AM


Doamne fereste. Aproape 2 ore de la Raul Vadului (aprox. intrarea in jud. Sibiu) pana la Vestem (sens giratoriu). Pe 20-22 km. O viteza medie de 12 km/h. Ca in Bucuresti la orele de varf.

M-am uitat la film sa vad cauza ambuteiajului. Este exact ca pe Valea Prahovei. Cel mai mare dop si deci punctul cel mai lent este in Talmaciu, prin trecerile de pietoni multiple si intersectii. Cand a trecut masina din care se filma era deja spre seara si pietonii sau masinile care fac stanga in Talmaciu nu se vad asa de clar. Dar pentru mine este clar: TALMACIU ESTE CAUZA AMBUTEIAJULUI DE CA. 15 km, care incepe in zona Raul Vadului - Lazaret. Se adauga un alt punct prost: sensul giratoriu de la Vestem. Daca nu ar exista Talmaciu, acolo ar fi urmatoarea buba. Dar cred ca nu este la fel de grav la Vestem, capacitatea de trecere este usor mai mare. Probabil ar genera un ambuteiaj de dimensiuni si durata mai reduse.

Asa ca, ce mai, HAI CU LOTUL 1 DIN AUTOSTRADA. De la Boita pana la Vestem in filmare sunt 26 de minute, care in varianta cu autostrada ar fi 5 minute. Dar, mai mult decat atat, prin disparitia punctului nevralgic Talmaciu, eu cred ca nu ar fi existat nici un ambuteiaj acolo. Cel putin nu in aceleasi conditii de trafic.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.