Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

perfidus

^^ "Autoritatea Contractanta prelungeste termenul limita pentru primirea ofertelor ca urmare a numeroaselor solicitari de clarificari ale
operatorilor economici, in vederea asigurarii unei perioade suficiente pentru pregatirea unor oferte corecte si complete."

Hai baieti cu raspunsurile, ca vine iarna!
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

voicul

BANI sunt dar de cinci ani nimeni nu mișcă un deget. Cel mai PERICULOS drum din România își așteaptă constructorii

Compania de Dumuri a semnat încă de la finele lui 2012 contracte pentru rezolvarea problemei accidentelor de pe cea mai periculoasă şosea din România, DN1. Deşi a fost obţinută şi finanţare europeană pentru acest obiectiv, în prezent nici măcar nu au fost demarate lucrările pe cinci dintre cele şapte loturi ale drumului.

Drumul cu cele mai multe accidente din România este DN1, potrivit Ministerului Transporturilor. Lung de 643 de kilometri, acesta face legătura între Bucureşti şi vama cu Ungaria prin Valea Prahovei.



Pentru rezolvarea problemei accidentelor de pe acest drum, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a semnat încă de acum cinci ani contracte pentru ,,Modernizarea infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN1 în sate lineare şi puncte negre".

http://www.money.ro/bani-sunt-dar-de-cinci-ani-nimeni-nu-misca-un-deget-cel-mai-periculos-drum-din-romania-isi-asteapta-constructorii/

Teo

Are cineva informații cu privire la alunecarea de dinainte de Dedulesti? E tot mai pronunțată, o banda întreaga e la vale.

voicul

Dupa 15, 20 sau 25 de ani de cand a fost facut DN2 la o banda jumate, acesta se reabiliteaza. Desi era impecabil s-a schimbat stratul de asfalt, cu unul mai abraziv si zgomotos.
Distanta mare - 12.3 km: Cotorca - Caldarusanca.

yetiman

Comunicat CNAIR (26.06.2017):

QuoteSectorul Rovinari - Bumbești-Jiu (DN 66), recepționat

În data de 22 iunie 2017 a fost semnat Procesul Verbal de Recepție la Terminarea Lucrărilor Privind Contractul nr. 92/85053 din 21.12.2012,  "Reabilitare DN 66, Filiași - Petroșani, km 0+000 – km 131+000, sector km 48+900 – km 93+500 – Contract 5R2A – Rovinari – Bumbești - Jiu". Acest contract a fost încheiat între Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România S.A. (actuala COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE – S.A.) în calitate de Beneficiar și Asocierea COMSA S.A.U. – CORPORATE MANAGEMENT SOLUTION în calitate de Antreprenor General.

Valoarea contractului de lucrări este de 117.975.702,65 Lei (fără TVA) și fost finanțat de: POS-T 2007-2013, F.E.D.R. 85% -  Guvernul României 15% și POIM 2014 - 2020, F.E.D.R. 75% - Guvernul României 25%.

Lucrările de reabilitare au constat în îmbunătățirea elementelor geometrice ale traseului atât în plan orizontal, în profil longitudinal, cât și în profil transversal, refacerea semnalizării rutiere (indicatoare și marcaje orizontale), refacerea sistemului de colectare a apelor (podețe, șanțuri, rigole, etc.).

CNAIR SA a solicitat reabilitarea sectorului de drum national DN 66, km 48+900 – km 93+500, în sensul aducerii la parametrii corespunzători, astfel încât acesta să se încadreze în normele rutiere europene.

Precizăm că în cadrul documentației de reabilitare a acestui proiect nu a fost inclusă zona situată în orașul Târgu Jiu, sector km 71+598 – km 79+724, aceasta intrând în atribuțiile autorităților locale.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

voicul

Pe DN2 lucrarile avanseaza spre Buzau.

S-a inceput si intre Lilieci si Sinesti - lucrare facuta de Viarom.

stangabriel


voicul

Decopertare si pus strat nou.
Pare destul de bun, dar atentie:
1. Nu se pot depasi de nici un fel tirurile (sunt balize pe mijloc, pentru ...?)
2. Mai sunt pietre. De preferat sa tii distanta.

stangabriel

Marcare drum in lucru. Micsorarea vitezei pe santier. Asa am vazut si in alte zone.

voicul

Astaldi repară la un drum naţional de opt ani, şi tot nu e gata. De vină sunt banii puţini alocaţi de CNAIR şi disputele cu constructorul

Lucrările de reabilitare a DN 79 Arad – Oradea, începute de Astaldi în urmă cu opt ani, ar putea să nu fie terminate nici anul acesta. Şi asta din cauza bugetului insuficient alocat pentru 2017, potrivit CNAIR.

Italienii de la Astaldi au executat 96% din lucrările de reabilitare a DN 79 şi au ca termen de finalizare luna septembrie 2017.

Din cauza bugetului insuficient alocat pentru anul 2017, termenul estimat pentru finalizarea acestui contract de septembrie 2017 nu va putea fi respectat, se explică însă pe site-ul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

http://www.economica.net/drum-national-pe-care-astaldi-il-tot-reabiliteaza-de-opt-ani-blocat-de-cnair-din-lipsa-de-bani_139849.html#ixzz4lNMv6Cfq


marinul

in legatura cu DN76 am observat ca Azvi a revenit pe santier, exact ca si anul trecut, adica au inceput sa lucreze de la mijlocul anului din cauze birocratice. Sper sa aiba si anul asta acceasi pofta de lucru, doar asa ar putea finaliza pana la sf anului lotul intre Dealul Bitii - Stei.

Sunt doua loturi abandonate pe acest DN, de care nu se mai aude nimic Oradea-Dealul Bitii si Varfurile-Ionesti, vreo noutate cu relicitarea acestor loturi?

NGC

Pentru fostul lot VYALES Y OBRAS (Ionesti - Varfurile), din cate stiu s-au contractat anul trecut expertiza tehnica si studiul geotehnic.

Pentru lotul AZVI (Stei - Beius), este in desfasurare procedura pentru contractarea serviciilor de supervizare a lucrarilor.

Pentru fostul lot CCCF TIMISOARA (Beius - Oradea), din cate stiu s-au contractat luna aceasta serviciile de expertizare a lucrarilor efectuate.

In rest, cam pauza.

marinul

Multumesc de raspuns, in general cat dureaza o astfel de expertiza si in cat timp de la finalizarea ei ajunge sa fie scos la licitatie lotul? banuiesc ca e aceeasi situatie si pe A3

pasadia

Asadar pe DN73, sectorul Bran - Brasov, au inceput lucrari in cadrul contractului ala de reabilitare. Deocamdata sunt vreo 4 sectoare, in lungime de vreo 3 km in total, unde un sens de deplasare e ingustat si pare ca pregatesc terasamentul pentru largirea platformei drumului. In aceste sectoare se circula alternativ, exista semafoare (3 intre Rasnov, intersectia cu DN73A spre Paraul Rece si Tohanu Nou), unul intre Cristian si zona Ina Schaeffler).


NGC

Quote from: marinul on June 29, 2017, 01:13:44 PM
Multumesc de raspuns, in general cat dureaza o astfel de expertiza si in cat timp de la finalizarea ei ajunge sa fie scos la licitatie lotul?

Expertiza poate dura de la cateva zile la cateva luni, in functie de complexitatea lucrarii.
Despre timpul dintre finalizarea expertizei si licitarea in baza concluziilor ei nu are rost sa discutam. Poate fi de la cateva saptamani la cativa ani.