Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

elphax

articolul este cam vag legat de partea cu drumul
toamna trecuta au mai facut lucrari si au asfaltat toate zonele care erau neterminate. erau cateva curbe in zone intersectiei cu drumul spre statiunea veche Vidra care nu aveau asfalt, si au corectat o serie de praguri la podete
dar mai in jos spre Voineasa sunt zone unde e drumul e destul de prost

sa mai asteptam putin pana apar informatii mai detaliate si poate si incep lucrarile

GDPR

Am intrebat eu luna trecuta la CNAIR si s-au facut ca ploua. Tronsonul Vidra-Obarsia Lotrului-limita judetului Hunedoara este inclus in proiectul "Consolidare şi protecţie versanţi DN 7A km 63+200-km 86+601". Anul trecut s-au aprobat prin HG noii indicatori tehnico-economici, iar pasul urmator era sa scoata la licitatie Proiectul Tehnic, Detaliile de Executie si Asistenta Tehnica aferente. Numai ca intre timp s-a pierdut in ceata.

Tronsonul dintre Vidra si Voineasa era inclus la intretinere periodica, dar stiti cum e cu bugetul pe intretinere de anul asta. Ca la reclama la Leroy Merlin.

elphax

totusi cred ca e mai critica portiunea Petrosani - Groapa Seaca - Obarsia.
Acolo sunt multe zone fara asfalt. O modernizare ar scurta traseul pana la Ski Resort Transalpina (SRT) cu 30 de minute.
Pe de alta parte s-ar inmulti transporturile de lemn de pe munte - deci drumul s-ar aglomera si in plus s-ar deteriora mult mai repede

GDPR

#4533
La tronsonul DN7A din Hunedoara (Km 86+601 –Km 105+120) anul trecut s-a lucrat la ralanti si probabil ca si anul asta va fi la fel. Bine macar ca au balastat portiunea dintre pas si cabana, acum cativa ani era dezastru. In schimb, intre Obarsia Lotrului si limita de judet lucrarile executate de Romstrade se degradeaza pe zi ce trece si nu se stie cand se va organiza o noua licitatie, probabil ca nu intereseaza pe nimeni din CNAIR. Si pe DN67C sunt zone nefinalizate aproape de Obarsia Lotrului.

adiarc

Pe Dn13,intrarea in Sighisoara dinspre Tg.Mures s-a lucrat si astăzi la așternerea str.de uzura.

In jurul orei 14:00 ,sensul spre Sighisoara/Sibiu era deja asfaltat,iar sensul spre Tg.Mures ( o scurta portiune cu o banda,apoi o banda plus parcare ),era asfaltat circa40%,iar asfaltarea mergea in plin.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

La 20, cand am trecut eu, se oprise asfaltarea. Lipseste  un strat de asfalt pe o portiune de vreo 20 de metri pe sensul spre Targu Mures.

NGC

Quote from: NGC20 on April 26, 2017, 11:29:11 AM
A fost lansata astazi licitatia "Reabilitare DN6 Alexandria - Craiova, Lot 2: km 132+435 - km 185+230 - relicitare".

Valoare estimata: 267.153.697,92 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 14.06.2017

Este a treia licitatie pentru reabilitarea acestui tronson.

Ca sa nu ramanem aici de caruta, avem si aici o prima amanare. Noul termen pentru depunerea ofertelor este 28.06.2017.

carutasul

Eu aş putea rămâne de căruţă pe aici :)
Oricum, ca o atenuantă, au mai cârpit ici şi colo traseul, inclusiv cele două zone unde se circula pe o singură bandă din cauza unui podeţ  neterminat, deci cât de cât măcar se merge.

GDPR

^Te referi la portiunea DN7A dintre Vidra si Obarsia Lotrului?

carutasul

nu, mă refeream la mesajul cu DN6, pentru că trec pe acolo spre "la ţară" :) Licitaţia asta se tot lungeşte şi lăţeşte ( probabil că e logic ca de la Romstrade să treacă la Teldrum ) :) şi nu se mai sfârşeşte; au mai cârpit şi anul trecut un pic, dar anul ăsta parcă au făcut treabă mai bună, în sensul că erau două podeţe unde nu se putea circula pe ambele sensuri, trebuia să cedezi trecerea la sensul celălalt, şi acum pare că au cârpit în aşa fel încât să circuli "normal" ... dacă se poate numi aşa...


Horațiu 87

#4541
Quote from: Hory1987 on May 14, 2017, 05:53:21 PM
Mda, avem si un comunicat oficial de la CNAIR

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere informează că astăzi, 14.05.2017, circulația rutieră a fost închisă pentru toate categoriile de autovehicule pe DN 2F, km 38+965, localitatea Straminoasa, județul Bacău
Măsura a fost luată în urma ruperii rampelor de acces ale podului provizoriu din localitate, din cauza precipitațiilor abundente din ultima perioadă.
Recomandăm ca rută ocolitoare: Roman – Negrești – Vaslui.
În prezent, la fața locului, se acționează cu 1 buldoexcavator, 1 unimog, 1 încărcător frontal, un cilindru compactor și 3 autobasculante care cară material pietros (piatră spartă) pentru refacerea rampelor distruse.
Se estimează reluarea circulației rutiere în cursul zilei de astăzi, în funcție de condițiile meteo.

http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-pres%C4%83-14052017#

Inca o realizare a CNAIR, care nu e in stare sa faca un podet peste un parau si noi avem pretentia ca ei sa realizeze proiecte in regie proprie  >:( >:(. Pentru cei care nu cunosc situatia este vorba despre un pod aproape daramat si inchis circulatiei de cel putin 4 ani (pacat ca nu am facut poze ultima oara cand am trecut pe acolo) , iar ca alternativa se circula pe un pod provizoriu, pe care aproape l-a luat apa azi  :gaah: :gaah:

acesta este podul daramat, dezastru, strigator la cer :gaah: :gaah:






Acesta este podul "provizoriu" (care e provizoriu de ani buni   >:() .
Acum arata bine, saptamana trecuta nu era asfaltat


mare investitie, cat costa doua "casete" pt un pod definitiv peste un parau??


resturile rampelor refacute


GDPR

QuoteVizita de lucru a Ministrului Transporturilor în județul Mehedinți

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, împreună cu reprezentanți ai Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), au efectuat
joi, 8 iunie 2017, o vizită de lucru în județul Mehedinți, unde s-au întâlnit cu reprezentanții autorităților locale și conducerea Consiliului Județean.

Principalul scop al vizitei a fost verificarea stadiilor proiectelor de infrastructură rutieră prioritare pentru această zonă și au fost discutate soluțiile care ar putea conduce la finalizarea și modernizarea mai multor sectoare de drum național de interes local.

Au fost punctate câteva din proiectele de investiții care sunt planificate pentru acest an: lucrări de consolidare și întreținere a DN 57 pe sectoarele Orșova – Eșelnița - Dubova, precum și lucrări de stabilizare şi consolidare a versanţilor.

Au fost inspectate și tronsoanele de drum din zona Colibași și DN 56C Bistreț-Mileni-Burila Mică și a fost stabilit un calendar pentru reabilitare și modernizare.

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1583-08062017

Si acum intrebarea: e vreun contract semnat pentru DN57? In afara de licitatiile anulate pentru finalizarea podurilor, nu am vazut nimic pe SEAP in ultimul an.

TibiV

Quote
proiectele de investiții care sunt planificate pentru acest an: lucrări de consolidare și întreținere a DN 57...

Si eu mi-am planificat pentru anul asta 6 luni de concediu in Hawai ... Cred ca am sanse mai mari decat DN57... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Nici eu nu stiu sa fie ceva lucrari de stabilizare si consolidare versanti deja contractate pentru DN57.

Dar prima problema pe care o au de rezolvat este contractarea serviciilor pentru expertiza tehnica si pentru elaborarea DALI.
Sunt la a doua incercare si licitatia este in desfasurare. In 2015 au mai incercat o data dar s-a anulat.