Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Bogdan_Cluj

#4455
Haha, ca tot se vorbeste de asta: DN1 intre Cluj Napoca si Huedin.
In Paniceni (harta aici) lucrarile stagneaza similar cu cele prezentate trei mesaje mai sus.

Intrebare: aveti idee care ii treaba cu "semicercul" de pe stanga de la minutul 1:19 (se vede si pe harta)? Mie mi se pare ca sunt doua benzi in acel loc pe sensul de mers din care am filmat, oare acel semicerc este un punct in care se poate intoarce? Sau care este rolul lui? Ati mai vazut asemenea solutie pe undeva pe la noi?


yetiman

Asa se pare. Va fi punct de intoarcere.

La fel e la iesirea din Tureni spre Cluj.  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Allex

Ceva in genul asta (dar la scara mult mai mare) este punctul de intoarcere de la Iasi, pe DN28, in dreptul "Antibiotice Iasi".
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

A fost lansata astazi licitatia "Reabilitare DN6 Alexandria - Craiova, Lot 2: km 132+435 - km 185+230 - relicitare".

Valoare estimata: 267.153.697,92 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 14.06.2017

Este a treia licitatie pentru reabilitarea acestui tronson.

carutasul


pasadia

60 mil euro pentru 50 de km de reabilitare. Doar reabilitare....

ciprebbe

Quote from: BogdanCluj on April 22, 2017, 11:59:58 PM
Intrebare: aveti idee care ii treaba cu "semicercul" de pe stanga de la minutul 1:19 (se vede si pe harta)? Mie mi se pare ca sunt doua benzi in acel loc pe sensul de mers din care am filmat, oare acel semicerc este un punct in care se poate intoarce? Sau care este rolul lui? Ati mai vazut asemenea solutie pe undeva pe la noi?

Localnicii de acolo daca vor sa mearga spre Huedin (administrativ de Huedin depind in mare masura) nu au cum vira din cauza bordurii de pe DN. Solutia a fost acest punct de intoarcere (iasa de pe ulita spre Cluj pana in capatul localitatii apoi intorc spre Huedin).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ion59

#4462
^^^
Dupa 4 ani de la rezilierea cu Romstrade (daca nu ma inseala memoria).
Poate e cu noroc!

Bogdan_Cluj

#4463
Aveti un link cu interviul lui Catalin despre lucrarile de pe DN1? Se stie de ce sunt abandonate lucrarile pe DN1 in jud. Cluj?

Intre timp am mai terminat de editat inca un clip, lucrari DN1 in satul Capusu Mare, jud. Cluj, harta aici




PS: multumesc pentru explicatiile despre acele puncte de intoarcere. Dar ... ce se intampla la capatul satului in cealalta parte, ca exista doar intr-o parte aceste puncte. Daca cineva locuieste pe partea stanga a directiei de filmare, cum ajunge pe directia de mers a filmarii? Ca doar invers se poate si la Paniceni si la Tureni.

Dominik

Nicaieri in Europa nu am vz o asa prostie de insule pe drumurile nationale !!!
You're in Steelers Country

vancouver

Eu am vazut. Prin Franta. Si cu borduri mai inalte. Te durea capul. La ei oricum e cam ambuteiaj continuu pe astfel de drumuri, mai ales datorita a mii si mii de sensuri giratorii.

In apararea lor: au o retea vasta de autostrazi si unele N-uri sunt si ele drumuri express pe portiuni importante sau ocolesc orice localitate - in traficul long-distance NU dai de asa ceva nici macar in Franta.

Si prin Germania mai sunt... pe drumuri comunale si ulite marginase de prin orase ...  :D
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

marius_ar

#4466
DN1H: Aleșd - Nușfalău - Șimleu Silvaniei - Zalău
Harta: https://goo.gl/maps/jQuoXA9232K2
Excelent drumul!


perfidus

Quote from: pasadia on April 26, 2017, 06:56:57 PM
60 mil euro pentru 50 de km de reabilitare. Doar reabilitare....
Cam vreo 520k euro/Km este estimata o reabilitare de DJ, la Consiliul Județean Dolj (Craiova-Cetate).
Comparând, pare intradevar cam mult 1,2M euro pentru reabilitat un km de DeNeu in zona de câmpie. Fisa tehnica cuprinde însă 7 poduri si 2 pasaje.

Ce am observat este ca se va merge pe criteriul cel mai bun calitate preț (70% prețul si restul din evaluare durate garanții)
Alte info - Anunțul de participare are nr. 174933/26.04.2017, durata lucrărilor se estimează la 18 luni.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

adi

Quote from: NGC20 on April 26, 2017, 11:29:11 AM
A fost lansata astazi licitatia "Reabilitare DN6 Alexandria - Craiova, Lot 2: km 132+435 - km 185+230 - relicitare".

Valoare estimata: 267.153.697,92 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 14.06.2017

Este a treia licitatie pentru reabilitarea acestui tronson.

ca tot veni vorba de DN 6, am trecut saptamana trecuta pe lotul in cauza... macar au adus la nivel cu asfalt zonele unde se asternuse decat un sens, nu peste tot dar au inceput.

Iar la centura Caracal, se lucra sustinut la ambele giratorii. asfaltul asternut era , iar acum amenajau giratoriile si bretelele, puneau borduri

marsell14

Au inceput lucrarile de consolidare/largire pe DN 73 / E 574 intre combinatul Holcim si varful Mateias, aproximativ 250m. Au ajuns cu marcajul(portiunea ce trebuie taiata, facuta consolidare, largire) pe marginea drumului pana in comuna Rucar pe ambele sensuri. O sa aduc fotografii cand ajung in zona, peste 2 saptamani.
Nu stiu ce se intampala cu podetele dintre Mihaesti si Campulung, au fost asfaltate in iarna si acum le-au decopertat din nou. Anul trecut nu s-a lucrat aproape nimic la acestea. sunt 5 semafoare pe acest traseu 3 podete si 2 poduri mari.