Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

NGC

#3960
Quote from: vancouver on October 10, 2016, 01:20:05 AM
Oare la DN7 largire Valea Oltului lucreaza vreo firma mai mica, primesc bani cu taraita si ca atare lucreaza tot asa? Adica mai primesc o factura, mai fac un capat de treaba, apoi emit din nou si iar asteapta?

Contractul "Consolidare corp drum DN 7 km 239+500-246+230;246+300-246+500" a fost atribuit in 25.06.2012 catre VECTRA SERVICE contra 50.890.198,47 RON fara TVA.

NGC

Quote from: adrian rosca on October 15, 2016, 03:16:05 PM
Podetul de la Turnu Spart cred ca e parte a unui alt contract, de-aia se lucra la el. Prima data am crezut ca ai filmat in weekend, dar nu.

Acolo mai dureaza putin, pentru ca trebuie facuta conservare in situ, si abia in 10.10.2016 a fost atribuit contractul pentru "Intocmire proiect de conservare in situ a sitului arheologic Boita-Turnul Spart (DN 7 km 245+430 – 245+520) din zona lucrarilor de Consolidare DN7 km 239+500-246+230; 246+300-246+500".

GDPR

In lista CNADNR pe octombrie, stadiul financiar realizat al proiectului "Consolidare DN 7 km 239+500 - km 246+230; km 246+300 - km 246+500", constructor Vectra Services SRL, este de 77%.  :dunno:

NGC

#3963
Fizic era la 93% acum vreo 2 saptamani.

Quote from: adiarc on October 09, 2016, 07:12:29 PM
oare cat mai continuua epopeea largirii V.Oltului ?

Quote from: ion59 on October 15, 2016, 04:30:33 PM
Ceva termen/estimare de dat în circulație?

Estimarea este 30 Noiembrie 2016, daca merge bine conservarea in situ si relocarea utilitatilor.

pasadia

Si nu uitati ca Vectra e in insolventa inca de prin 2013, de când terminau lotul 3 din centura Brasov dar mai aveau de primit inca bani multi (in sinteza de plati vad ca sunt trecuti 8 milioane RON primiti in oct. 2014, la 10 luni dupa inaugurare).

NGC

^^^ Si mai au de primit vreo 4 milioane RON facturati in 31.12.2015 si ceva maruntis din Septembrie 2016, ambele pentru VO Brasov.
De la acea factura de 8,072,602.12 RON cu TVA din 05.09.2014 si pana la factura restanta din 31.12.2015 nu au facturat nimic pentru VO Brasov.

NGC

#3966
Quote from: adrian rosca on October 17, 2016, 02:31:44 PM
In lista CNADNR pe octombrie, stadiul financiar realizat al proiectului "Consolidare DN 7 km 239+500 - km 246+230; km 246+300 - km 246+500", constructor Vectra Services SRL, este de 77%.  :dunno:

Este a doua oara cand uit ca acest contract este derulat de catre DRDP Brasov si ca platile au fost facute prin DRDP Brasov. :p

Asadar, in 2014 s-au emis facturi pentru 7,428,309.14 RON cu TVA care au fost achitate complet tot in 2014.
In 2015 s-au emis facturi pentru 37,748,578.55 RON cu TVA si s-au emis ordine de plata pentru 25,018,935.70 RON cu TVA.
In 2016 (pana saptamana trecuta) s-au emis facturi pentru 15,551,807.77 RON cu TVA si s-au emis ordine de plata pentru 1,478,490.91 RON cu TVA.

In total avem facturi pentru 60,728,695.46 RON cu TVA si ordine de plata pentru 33,925,735.75 RON cu TVA.

Valoarea de atribuire a contractului este de 50,890,198.47 RON fara TVA, dar s-au incheiat cel putin 2 acte aditionale, si avem si TVA schimbat.

Dar oricum o luam, tot nu ajungem la stadiul financiar de 77% mentionat in acel raport.

adiarc

ok...ma bucur sa aud asta...si voi sterge mesajul de mai sus

in alta ordine de idei,parca vor sa-i duca din insolventa in faliment la cat de bine platesc.Asa intelegem sa incurajam constructorii romani.E vechea poveste in care platim cu maaaare intarziere ( a se vedea si exemplul UMB ),in timp ce pe teparii Salini-Impregilo de pe OS lotul 3,i-am platit ceas pt lucrari neconforme..vai vai  >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cristi N

Se pare ca se lucreaza la inca un drum din zona, DN7A. Din pozele tipului care se ocupa de Apreski drumul dintre Voineasa si partia de ski va fi ok sezonul acesta.  :D

Link facebook

GDPR

#3969
^Am impresia ca se asterne asfalt in mod punctual in zonele decopertate de Romstrade dintre Vidra si Obarsia Lotrului, ceva in genul interventiilor efectuate anul trecut pe DN67C intre Sugag si Obarsia Lotrului. Dupa cum se vede in poze, nu au de gand sa faca si podetele, acestea ramanand probabil pentru viitorul contract de reabilitare a DN7A dintre km 63+200-86+601.

Cristi N

Intradevar par reparatii punctuale dar apar si cateva podete in pozele lui Fery. Daca repara zonele fara asfalt si podetele unde drumul s-a lasat tronsonul ar deveni din rosu galben.
Odata cu asta transferul de la cazarea din Voineasa la partia Transalpina ar deveni acceptabil pentru mai multi turisti.

GDPR

Nu m-am referit la asfaltarea zonelor unde s-au instalat deja podetele casetate, ci la finalizarea podetelor care au ramas "inghetate" de pe timpul Romstrade, vezi ca e o poza unde apare un podet cu armaturile grinzilor de parapet la vedere, adica asta.

Cristi N


NGC

Am actualizat mai sus situatia platilor pentru "Consolidare DN 7 km 239+500 - km 246+230; km 246+300 - km 246+500", dar oricum o luam, tot nu ajungem la stadiul financiar de 77% mentionat in acel raport.

infraAdi_ro

Am fost sambata in vizita pe DN 18 lot 2 Constructor ARL Cluj-Napoca

Podet nou si zid de sprijin





Pregatire teren pentru zid de sprijin



Zid de sprijin terminat







Inlocuire podete



Aici sunt aproape de pasului Prislop





Starea drumului este buna,nu sunt gropi,a fost dezapezit dupa zapada de joi 13.10







Poze  din data de  13.10.2016








Romania are un viitor doar daca are prezent!