Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Dan74

Cei de la Azvi au ghinionul (norocul nostru) ca d-l ministru Buse sa aiba o matusa langa Stei pe care o viziteaza destul de des, asa ca sectorul lor este "in gura lupului".  Duminica pe la ora 16:00 se lucra in 4 zone de pe sectorul lor, deja pe aproape tot sectorul se circula semaforizat pe portiuni reabilitate. Am observat ca si pe sectorul Construct Mod se lucreaza in Lunca, imediat dupa intersectia DN76-DN75 spre Deva.

marinul

chiar au progresat bine AZVI fata de ultima data cand am fost pe acel drum in iunie, daca reusesc sa tina acest ritm, desi vreamea nu cred ca o sa le permita, s-ar putea ca in decembrie sa avem un strat de rulare decent pe acest tronson

ActiON_

Astazi am observat ca in zona intersectiei dintre DN29B (Botosani-Dorohoi) si DN29C (Siret-Botosani) s-a asternut un strat nou de asfalt. Acea zona stiu ca era foarte proasta din punct de vedere a calitatii drumului, insa as vrea sa stiu daca o astfel de lucrare s-a realizat pe intreaga distanta dintre Botosani si Dorohoi.

Multumesc anticipat!

dumbravaandrei

Cervicesti-vaculesti e cum era inainte. La intrare in cervicesti trebuie lucrari mari, comparabil cu ce s-a facut acum pe a1 la saliste

ovideatza

Pascani (Gastesti) - Motca e reasfaltat.
Fara marcaje momentan.
Insa nu e perfect, doar o reasfaltare, nu reabilitare.

Eu nu l-as face albastru, ci verde dupa ce e marcat. Pana la urma trebuie sa sanctionam denivelarile, ca nu e perfect plat.


Se reasfalteaza partial si Suceava-Siret, momentan lucreaza, nu stiu cat din el va fi reasfaltat.

oaspetele

Quote from: bugybuu on October 03, 2016, 09:35:37 AM
Stie cineva cine a hotarat ca trebuie tras asfalt proaspat pe DN1C Cluj-Napoca  Dej?
NU de alta dar mi se pare o prostie. Drumul asta nu avea numai cateva zone cu probleme(pe centura Gherla o mica alunecare, vreo 2 gropi pe toata distanta asta, in rest era perfect) . NU ii vad rostul sa fie astaltat tot. Plus ca un momentul de fata se desprind pietricele din asfaltul turnat si sar pe parbriz.
Am mai scris, partea de la Tihuta spre Bistrita e aproape gata si inceputa inca de annul trecut.
Probabil ca tot ce inseamna Cluj-Suceava va avea parte de acest tratament.
Am venit ieri de la Cluj, cam suparatoare pietricelelel ce ne-au insotit o buna parte din drum pana la Gherla, desi lasam loc fata de masina din fata.

adiarc

oare cat mai continuua epopeea largirii V.Oltului ?situatia este deja penibila.
Dupa ce s-a stat cateva luni de zile fara sa se munceasca si apoi intr-o saptamana s-a turnat str.de asfalt lipsa,acum se sta iarasi cu saptamanile sau chiar lunile de zile pt cativa parapeti amarati si o linie de trasat ,o munca de 2-3 zile de lucrat normal........jalnic











si utilajele Vectra care stau ,ca doar nu-i bai...ei oricum sunt in insolventa,iar CNAIR e tot vechiul CNADNR..si doarme( e drept ca-i duminica,dar totusi e de neacceptata,tinand cont de depasirea nenumaratelor termene,din care ultimul in 30.07.2016 )



si viaductul Carlig,din apropierea Turnului Spart







oare doar o parte din pl.de suprabetonare a fost refacuta ?



momentan atat

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ovideatza


Quote from: ovideatza on October 08, 2016, 10:46:10 PM


Se reasfalteaza partial si Suceava-Siret, momentan lucreaza, nu stiu cat din el va fi reasfaltat.

Azi era reasfaltata sectiunea Darmanesti-Danila, si parea ca vor continua in directia Siret. In schimb nimic nu pare a se face pe Suceava-Darmanesti. Stie cineva info despre aceasta lucrare? O licitatie ceva, cat se face din drum, daca e ceva mai de amploare?

vancouver

Oare la DN7 largire Valea Oltului lucreaza vreo firma mai mica, primesc bani cu taraita si ca atare lucreaza tot asa? Adica mai primesc o factura, mai fac un capat de treaba, apoi emit din nou si iar asteapta?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

bugybuu

#3924
Quote from: oaspetele on October 09, 2016, 10:05:24 AM
Am mai scris, partea de la Tihuta spre Bistrita e aproape gata si inceputa inca de annul trecut.
Probabil ca tot ce inseamna Cluj-Suceava va avea parte de acest tratament.
Am venit ieri de la Cluj, cam suparatoare pietricelelel ce ne-au insotit o buna parte din drum pana la Gherla, desi lasam loc fata de masina din fata.
Hmm nu ma gandeam ca fac parte din acelasi contract lucrarile. Am fost si eu pana la Vatra Dornei in luna August si am observat ca se asfalta pe Tihuta. Am facut si eu ieri un drum BM - Cj si retur si aceeasi problema am avut-o si eu. Distanta de 40 metri intre masini cum apare pe indicatoare ii apa de ploaie. Tot am luat pietricele pe parbriz. Plus ca mai vine cate un bizon din spate si depaseste...
Daca bine am vazut lucrarile sunt facute de Viarom. Lucrau si ieri chiar daca era duminica, si era dupa masa pe la ora 18.

ActiON_

Quote from: dumbravaandrei on October 07, 2016, 09:24:27 PM
Cervicesti-vaculesti e cum era inainte. La intrare in cervicesti trebuie lucrari mari, comparabil cu ce s-a facut acum pe a1 la saliste

In legatura cu asta.

Azi dimineata, am observat indicatoare galbene (de acelea care se pun in zonele de drum in lucru) in zona Cucorani. Probabil se vor apuca sa asfalteze pe distante mai lungi. Marcajele tot nu sunt trase.

infraAdi_ro

#3926
Reabilitare DN 17 D Beclean-Salva
Au terminat de asfaltat intreg tronsonul(primul strat) si mai au aprox 5 km stratul de uzura,in paralel se lucra la acostament.



















liniute pentru uzura in Beclean



Intersectia cu DN 17



Concluzie:S-a lucrat foarte repede si de calitate,asfaltul are planeitate buna,latime de cel putin 3.50m o banda,se circula in siguranta si fara denivelari.Mai lipsesc marcajele si este un drum ca nou,de albastru pe harta.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

infraAdi_ro

#3927
continuare pe DN 17C Salva-Moisei
Se lucra la frezare si asfaltare pe anumite portiuni cu denivelari, burdusiri si faiantari.Din pacate a iesit mai rau de cum a fost,mai denivelat si plombari de proasta calitate.Nu stiu cine se ocupa de intretinere dar pe masini era trecut SPC(probabil sectia de drumuri nationale Bistrita?).

Se lucra intre localitatea Telciu si Dealul Stefanitei







uitati ce parapeti frumosi avem pe marginea raului





Lucrari de mantuiala,executate la temperaturi de 4-5 grade,facute doar sa reziste iarna asta!Pacat ca nu-i verifica nimeni.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

infraAdi_ro

#3928
sa nu uitam si de DN 18 Moisei-Borsa

Inlocuire podete in Moisei





I-am prins in actiune-turnare beton radier podet



asternere asfalt in Borsa



Romania are un viitor doar daca are prezent!

yetiman

Comunicat CNAIR



QuoteComunicat de presa 10.10.2016

A fost aprobată finanțarea pentru proiectul "Reabilitare DN1C/DN19, DN1C Baia Mare - Livada, km 155+125 - km 200+170; DN1C, Livada - Halmeu, km 200+170 - km 216+630; DN19, Satu Mare - Livada, km 135+000 - km 150+000"



Ministerul Fondurilor Euroepe, desemnat ca Autoritate de Management pentru Programul Operațional Sectorial "Transport" și Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România S.A. au semnat în data de 28.09.2016 contractul de finanțare nr.518, aferent proiectului "Reabilitare DN1C/DN19, DN1C Baia Mare - Livada, km 155+125 - km 200+170; DN1C, Livada - Halmeu, km 200+170 - km 216+630; DN19, Satu Mare - Livada, km 135+000 - km 150+000".

Contractul este finanţat în cadrul Axei Prioritare 2 - "Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii naţionale de transport în scopul dezvoltării unui sistem naţional durabil de transport", Domeniul Major de Interventie 2.1 - "Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii rutiere naţionale".

Proiectul are drept obiectiv reabilitarea Drumului National 1C şi a Drumului National 19 pe o lungime de 76,505 km precum şi reabilitarea a 14 poduri și a 37 de intersecții prin extinderea părții carosabile la o lățime de 7,00m și o platformă de 8,00-9,00m, refacerea sistemului de colectare şi evacuare a apelor pluviale şi asigurarea elementelor de siguranţa circulaţiei în conformitate cu legislaţia actualã.

Valoarea totală a Proiectului este de 246.879.279,57 lei, din care valoarea totală eligibilă este de 156.773.980,18 lei. Contribuția Comisiei Europene prin Fondul European de Dezvoltare Regională este de 85% din valoarea totală eligibilă a Proiectului, respectiv 133.257.883,15 lei, restul sumei fiind asigurată de la Bugetul de Stat .

Prin realizarea proiectului se urmăreşte asigurarea unui acces rutier facil şi rapid pentru toţi participanţii la traficul din zona de implementare a proiectului, sporirea capacităţii de circulaţie prin mărirea fluenţei traficului, decongestionarea traficului din zonă, mărirea siguranţei circulaţiei, reducerea numărului de accidente, îmbunătăţirea mediului din zonă prin reducerea noxelor şi a poluării sonore, precum şi reducerea costurilor de operare a vehiculelor cu aproximativ 5%.

Data finalizării perioadei de implementare a proiectului este 31.05.2017.



Persoană de contact:

CĂTĂLIN HOMOR, Director General CNADNR SA., fax: (+4 021) 312.09.84



Mobilitate în România. Conexiuni cu Europa.

www.ampost.ro

Proiect cofinanțat de Uniunea Europeană prin Fondul European de Dezvoltare Regională.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu