Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

prom

Nu ca ii laud dar Azvi au lucrat bine si pe portiunea Mioveni Campulung, ultima oara cam am fost in August, mai aveau doar la poduri de lucrat. O sa incerca sa filmez drumul data viitoare. Din ce am inteles de pe forum si din presa , vor sa faca receptia anul asta la portiunea asta de DN73

staude6

Pana la urma DN18 Baia Mare - Sighetu Marmatiei nu se va finaliza integral in 2016

Quote[...]Am primit asigurări de la constructor că în acest an, porțiunea Sighet – Mara va fi finalizată în proporție de 100%. De asemenea, segmentul de drum din zona Gutin va fi terminat până la stratul de uzură, acesta urmând a fi turnat în prima parte a lui 2017.[...]

http://pnl.ro/noutati/local/comunicat-de-presa-al-presedintelui-pnl-baia-mare-ionel-bogdan-pnl-maramures-sustine-investitiile-in-infrastructura-si-dezvoltarea-judetului

pentium10

Drumurile nationale si judetene din tara nu vor mai putea fi construite fara piste pentru biciclete.

Guvernul pregateste o hotarare in acest sens. Pe hartie, aceste culoare speciale masoara doi metri latime, iar in zonele aglomerate vor fi separate de restul soselei prin borduri sau santuri.
[...]
Ministrul Fondurilor Europene impreuna cu cei de la transporturi si de la interne pregatesc o hotarare de guvern in acest sens.
Cristian Ghinea, Ministrul Fondurilor Europene: "De acum inainte cand se vor construi noi drumuri sa aiba si spatii de biciclete adiacente, adica sa investim bani europeni pentru aceste spatii adiacente!"
Tudor Pop: "Vorbim de drumuri nationale, de drumuri nationale principale, de drumuri nationale secundare, de drumuri judetene, de rute ocolitoare."
Potrivit hotararii de guvern, pistele pentru biciclisti de pe drumurile nationale si judetene vor fi suficient de late astfel incat pe ele sa incapa o bicicleta cu remorca. Adica, vor avea o latime de minimum doi metri. In zonele aglomerate vor fi delimitate cu borduri sau santuri.
Autoritatile din Romania se grabesc in conditiile in care tara noastra risca sa fie exclusa din traseele ciclo-turistice ale Europei pentru ca noi nu avem infrastructura necesara, iar turistii pe biciclete ne evita.

http://stirileprotv.ro/stiri/social/drumurile-nu-vor-mai-putea-fi-construite-fara-piste-pentru-bicilisti-de-ce-risca-romania-sa-fie-exclusa-din-trasee-turistice.html
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Horațiu 87

#3798
Stadiul lucrarilor de largire pe Valea Oltului (update septembrie)
Mai terminam si noi lucrarea asta anul acesta ??

http://www.youtube.com/v/vfp7H4mPRdk

GDPR

^Am trecut pe acolo acum o luna. Parca nu s-a mai facut mai nimic de atunci.

voicul

^^ Am trecut pe acolo acum doua luni. Parca nu s-a mai facut mai nimic de atunci.

Drive_140

Cine-va poate explica ce se face pe DN5 acum? A fost drum forate bun (2+2 benzi )si acum se vede ca se fac reparatie.  :o

frunzaverde

#3802
^

DN5 are trei segmente:

Bucuresti - Ad. Copaceni (pod Arges) - doua benzi pe sens, construit candva in anii '80.
Centura Ad. Copaceni, doua bezi pe sens, cu separator median, pusa in functiune in 2009
Adunatii Copaceni - Giurgiu, reconstruit la doua benzi pe sens in 2005-7.

Bucuresti - Ad. Copaceni era intr-o stare proasta si a fost licitat spre reabilitare, reabilitare castigata de Romstrade la sfarsitul lui 2009. Romstrade a dat faliment in 2012, asa ca contractul a fost reziliat, cu circulatie in regim de santier abandonat. A durat 2 ani pana s-a reorganizat licitatia, fiind castigata in 2014 de o asociere romano-italiana (Eurocogen-Alexandri-Beozzo).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

voicul

Au inceput sa faca marcajele cu alb intre Adunatii Copaceni - Giurgiu, deci se pare ca sectiunea asta va fi gata curand.

NGC

Am trecut in sinteza platilor si ordinele de plata emise in 1 Septembrie pentru lucrari la DN si VO.

NGC

Quote from: frunzaverde on September 06, 2016, 03:23:02 PM
Bucuresti - Ad. Copaceni era intr-o stare proasta si a fost licitat spre reabilitare, reabilitare castigata de Romstrade la sfarsitul lui 2009. Romstrade a dat faliment in 2012, asa ca contractul a fost reziliat, cu circulatie in regim de santier abandonat. A durat 2 ani pana s-a reorganizat licitatia, fiind castigata in 2014 de o asociere romano-italiana (Eurocogen-Alexandri-Beozzo).

EUROCOGEN isi vede de treaba si in 5 Septembrie 2016 a emis prima factura pentru lucrari, in valoare de 12,107,861.69 RON cu TVA, inca neachitata.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

De la Dragasani in Italia ala merge prin Sibiu? Bine ca nu a terminat Bechtel-ul, cred ca acel conational ar fi fost in stare sa mearga prin Bors si pe M3...

isantem

#3808
Nu inteleg aluzia ta...daca merge pe Caransebes era acelasi timp si km pana la Nadlac. Sigur nu merge prin Serbia. Croatia, Slovenia...

pasadia

Ochiometric mi se parea mai scurt prin sud. Vad si eu acum pe Google ca diferenta in kilometri nu e semnificativa, ceea ce ar justifica alegerea sa - chit ca eu as zice ca preferinta ar trebui sa se indrepte spre drumurile mai cunoscute si pentru un locuitor din Dragasani m-as fi asteptat ca drumul Craiovei sa fie mai cunoscut. Dar cine stie, poate intr-adevar Sibiul e noua Banie a Olteniei. :D

Bine, in conditiile astea incep sa ma intreb daca nu cumva terminarea Pisi va atrage pe langa Sebes si traficul extern dinspre Slatina sau Craiova. Caz in care nodul A1 - A10 va produce pana in 2023 ambuteiaje mai mari decat s-au vazut vreodata in vechea intersectie dintre D1 si DN7. Fun times ahead. ;)