Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

alecu26

firma serioasa. Cu siguranta am auzit multi de ea. Are intradevar ceva portofoliu...dar mai degraba pe judetene, comunale, strazi...etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Quote from: TibiV on May 24, 2016, 12:05:46 PM
Dar chiar 10,7% ?!....

Pai o fi fost parandaratul mare si le-au stricat ploile.

alecu26

Pe firma ăsta ar trebui sa scrie faliment. Altfel, fără 2-3 firme date ca exemplu și peste 20 de ani tot proiecte de rahat vom avea.
Eu mă mir ca nu au contestat celelalte firme.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Nu ai ce sa le faci. Stai sa vezi ce justificari dau pt pret: platesc ingineri cu 30 de ani vechime, experti cu salariu minim, etc Pai in locul CNADNR as sta zi de zi cu ei pe teren si as face sedinte zilnice de evaluare. Sa ii coste benzina mai mult decat valoarea contractului

Ionut


AlexIP

Nu știu cum e cu lucrările, dar s-a dat drumul la Olt pe DN7 azi cam toată ziua pe valea Oltului, varianta ocolitoare viaduct Râul Vadului (sau Sadului?). Așa arăta la 10:



Și așa la 18, când am reușit să trec înapoi după aproape 3 ore pierdute pentru 11 km, cu circulație alternativă până cu vreo 10 minute înainte să trecem noi:



De menționat, pozele sunt în zone mai lejere unde nu trebuia să caut pe pipăite drumul sau să ocolesc craterele subacvatice. Coada în partea cealaltă la ora 18 era de 13 km și un pic, pe măsurate.

Și chiar aș vrea să știu a cui e lucrarea de pe viaduct care a necesitat mutarea drumului prin albia râului, că aș vrea să îi felicit pentru că au ținut viaductul (pe care cel mai probabil s-ar fi putut circula, că nu lucrează nimeni) închis, ca să meargă fraierii prin apă și să piardă timp cu orele. Felicitări merită și cei de la ape care nu au dat drumul mai mult și mai repede la baraje (în aval apa fiind la 2-3 metri sub diguri) și au așteptat blocarea circulației ca să acționeze.

Conform Waze și la ora asta sunt vreo 30 km de mașini pe VO care stau și așteaptă să treacă râul.

iuli

DN6 Lugoj - Recaș - Timișoara inlcusiv centura Lugojului

Cine are rabdare poate sa numere masinile sa vada ce inseamna trafic deschis pe autostrada. Se conduce calm, fara depasiri aiurea, fara viteza mare prin localitati. Intr-adevar autostrada salveaza vieti, nu doar cele de pe ea cat si cele de pe drumurile secundare. Astfel de filmari ar trebui trimise la guvern si alte autoritati decidente pentru a construi naibii in tara asta autostrazi!

https://www.youtube.com/v/ICNz0DBe_TQ
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Horațiu 87

Luni, 30.05.2016, vor începe lucrările de montare a separatoarelor de sens pe DN 1. Acestea se vor executa pe etape (tronsoane de maxim 400 m), punctele de lucru vor fi fixe pe durata unei zile de lucru și își vor schimba poziția, în lungul drumului de la o zi la alta. Pe lungimea de 400 m va fi inclusă semnalizarea premergătoare lucrărilor, semnalizarea de poziționare a lucrărilor și semnalizarea de terminare a sectorului restricționat. Lucrările de montare a parapetelor metalice tip H3 și a celor din beton de tip "New Jersey" se vor desfășura pe sectorul cuprins între Pasajul Inferior Băneasa, km 8+050 și km 12+868 situat la capătul rampei Otopeni a Pasajului superior peste Centura București. Acest parapete va separa sensurile de circulație și va împiedica trecerea autovehiculelor de pe o cale de circulație pe alta. Montarea acestor separatoare este foarte importantă pentru asigurarea siguranței circulației. Împreună cu Poliția Rutieră am stabilit ca toate aceste lucrări să se desfășoare în anumite intervale orare, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul lucrărilor asupra celor care tranzitează zona să fie cât mai mic. CNADNR solicită tuturor celor implicați în acest proiect să lucreze cât mai bine și rapid, astfel încât traficul să fie afectat cât mai puțin. De asemenea, rugăm conducătorii auto să manifeste înțelegere și să respecte semnalizările și restricțiile impuse pe perioada lucrărilor. Menționăm că intervalele orare în care vor fi efectuate lucrările de montare a parapetelor vor fi anunțate după stabilirea acestora, Această decizie va fi luată împreună cu Poliția Rutieră. Reamintim că în data de 22.04.2016, Compania Natională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România S.A. a semnat Acordul-cadru de furnizare având ca obiect "Achiziţia şi transportul parapetelor rigide prefabricate din beton" aferente drumurilor naţionale şi autostrăzilor din administrarea companiei. Acordul-cadru semnat are o durată de 2 ani și are ca obiect furnizarea și montarea a unei lungimi de aproximativ 200 km de parapete, finanţarea fiind asigurată de la bugetul de stat şi venituri proprii și va avea la baza contracte subsecvente anuale pentru toate Direcţiile Regionale de Drumuri şi Poduri.

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2027.05.2016.pdf

TibiV

Fiind sambata si vreme frumoasa, am luat-o usor spre iesirea din Bucuresti spre Giurgiu.
Sa vedem cat de tare merge lucrarea "Modernizare DN5 Bucuresti - Aduatii-Copaceni.... ;)
O lucrare relativ mica, dar care de ani de zile incurca rau traficul si localnicii.
Reportajul a fost facut astazi, intre 14.00 si 15.30

Incepem cu km 0, care este fix pe cea mai veche linie CFR din Regat: linia Bucuresti-Giurgiu.
Prima poza este de pe DN5 in lungul liniei CF spre Giurgiu, adica spre Gara Progresu, care este dupa copaci si, desi nu se observa, erau si ceva vagoane de marfa pe linii...

... si vederea spre fosta Gara Filaret, actualmente auto-gara... Pe aici chiar nu a mai trecut nici un tren de muuuulta vreme....
In dreapta se vede terminalul RATB.

Imediat dupa calea ferata aflam ca se lucreaza pe 7 km...

Gropi cu siguranta sunt...

... ca de obicei, edilitare.



Din Bucuresti pana in urmatoarea localitate sunt fo' 50 de metri

Iar dupa aia aflam pe ce se duc  banii Ioropei..

Iar cu ocazia asta aflu ca ce vad nu este adevarat... Lucrerea asta este gata de mai bine de o luna !... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Oprim la Petrom si aruncam un ochi spre Bucuresti. Pe dreapta au o baza cei de la... Strabag !... :)

Spre Giurgiu

Si in loc de DN5 o iau pe acest drum de servitute...

... acest drum a fost pana acum vreo 20 de ani linie de tramvai. O linie cu vreo 5 statii si doua V3A, de la Progresu pana la DNCB.

Principala lucrare facuta pana acum este canalizarea...

Soc si groaza !  Muncitori care munceau sambata la 14.30 pe partea cealalta, pe sensul spre Bucuresti.
Este primul loc in care am vazut ceva pe sensul ala...

Multe canale si gropi. In  plan apropiat este o groapa mica si patrata...

Oare baga stalpi de iluminare ?...

Canalul...

... care pare destul de adanc.

Surpriza! Alti doi insi care aveau treaba cu canalele, cam vis-a-vis de celalalt Petrom, cel spre Bucuresti...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Ceva ce pare prima lucrare serioasa...
Obervati balustrata galben-neagra din dreptul Loganului alb...

...  si luati acelasi Logan alb ca punct de reper.









Mai sa fie, astea au venit tocmai de la Iasi !...




Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Lucrarea asta pare sa fie legata de un canal pe care acum l-am vazut prima data...





Si care continua cumva pe partea cealalata a DN5. Vedere spre Giurgiu







Iar apa curge pe sub podet spre Bucuresti... Ce putin asta arata papura crescuta dupa podet.

Pornim mai departe...
Aici se pare ca au scos niste borduri vechi...

... si cam atat.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Drumul de servitute are case pe o parte...

Si merge pana in DNCB. Mai exact pana in CFCB, caci calea ferata este pe partea asta si soseaua pe partea cealalta

Dupa panoul lucrarii este ultima iesire de pe drumul de servitute in DN5, cu 150 de metri inainte de pasaj

Nici aici nu scrie constructor/proiectant/inginer...

Aici doar au zgarmat un pic pamantul... Oricum aici ramane o singura banda din doua fix inainte de intrarea in pasaj...

Dupa iesirea din pasaj, primul semn de lucrare este groapa facuta in fata partidului...

Aici probabil marea lucrare consta in realizarea trotuarelor

Tarusii astia marcheaza probabil linia viitoarelor borduri


Sensul celalalt, cel spre Bucuresti, este neatins. Banda 1 este nefolosibila din cauza diferentei de nivel de 6-7 centimetri.
Vedere spre Giurgiu...

... si spre Bucuresti.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Pornesc mai departe...
Surpriza! Omul cu teodolitul regla aparatul...

Pana la buldozerul aflat la odihna s-a lucrat la troutare. Dupa nimic...

Neatins pana la intersectia...

... cu DC401A spre Sintesti-Cretesti-Vidra

Iesim dintre case...

Un podet

Si podul mare peste Sabar

Dupa pod trag pe dreapta si traversez.
Aici pregatesc rigole.
Vedere spre Giurgiu..

... si spre Bucuresti.


Mai departe...

Buldozerul asta a muscat dintr-un mal de pamant
Mama proștilor este mereu gravidă... :)