Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

marinul

cum am mai zis si in alte postari, nu stiu cu ce a gresit DN76 de e tratat cu atata bataie de joc  >:(

Finalizare in 2016? cand Azvi nu mai misca nimic de anul trecut si probabil asteapta rezilierea contractului

Ar fi oare a 3 a sectiune din DN76 care ar ramane fara constructor si cu lucrarile incepute?

GDPR

Quote
PROIECT DE HOTĂRÂRE pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii "Consolidare şi protecţie versanţi DN 7A km 63+200 - km 86+601", judeţul Vâlcea

Da, s-a aprobat. Sper ca urmatorii pasi ai proiectului sa se desfasoare rapid.

rocklee

de intersecti dn 7 cu dn 76 de linga posul soimus ....se mai stie ceva sau ...au puso si pe aceasta sub pres   >:( :(

dr4qul4

Pai s-a rezolvat.

Daca vrei sa faci stanga. Faci dreapta. mergi 500 m si intorci

Adevarul e ca solutia nu e chiar atat de rea. Pare acum din cauza traficului. Bun ar fi totusi un giratoriu. Dar oricum este mult mai bine decat sa faci stanga in acel loc.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

#3259
Inspirat comunicat...
Fluidizeaza traficul pe DN, dar nu spun ce numar are DN-ul in cauza...
Iar pozitiile kilometrice sunt bulversante...

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/2866-28-aprilie-2016-fluidizare-trafic-rutier-tn-caineni-valea-marului

Quote
COMUNICAT DE PRESĂ
Bucureşti, 28 aprilie 2016

             CFR SA fluidizează traficul rutier la trecerea la nivel de pe Valea Oltului

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că începând de vineri, 29 aprilie 2016, circulaţia feroviară la trecerea la nivel dintre staţiile Câineni şi Valea Mărului (Valea Oltului) se va desfăşura după un nou regulament de circulaţie care are drept scop fluidizarea traficului rutier, prin reducerea duratei de staţionare a autovehiculelor rutiere şi asigurarea condiţiilor de siguranţă pentru celor două moduri de transport rutier şi feroviar.

Trecerea la nivel situată pe Valea Oltului, între staţiile de cale ferată Câineni şi Valea Mărului, a fost redeschisă provizoriu în vederea preluării traficlui rutier în perioada derulării lucrărilor de consolidare a pasajului CF de pe DN, de la Km 237+015, la Râul Vadului. Regulamentul provizoriu de circulaţie la această trecere la nivel este aplicabil atât traficului feroviar, cât şi traficului rutier până la data de 15 iulie 2016, când se vor finaliza lucrările de consolidare la pasajul CF de la Râul Vadului, iar traficul rutier va fi reluat pe ruta iniţială.

Scopul noului regulamentul de exploatare în traficul feroviar este de a asigura o durată minimă de staţionare a autovehiculelor rutiere pe Valea Oltului, la trecerea la nivel de la Km 351+525, dintre staţiile de cale ferată Câineni - Valea Mărului, în condiţii de siguranţă pentru circulaţia feroviară şi auto.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

a trecut ministrul azi pe acolo si s-o fi enervat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Quote from: TibiV on April 28, 2016, 05:04:37 PM
Fluidizeaza traficul pe DN, dar nu spun ce numar are DN-ul in cauza...
Iar pozitiile kilometrice sunt bulversante...

E vorba de DN7, doar ca au trecut 2 pozitii kilometrice diferite.
Km 237+015 se refera la DN7.
Km 351+525 se refera la CF.

pasadia

Pai nu precizeaza numarul DN-ul pentru ca acea trecere nu intersecteaza un DN. ;)

DN-ul e inchis acolo, se circula pe varianta veche, aceasta intersecteaza CF-ul.

TibiV

Eu ştiu asta, am vorbit cu câteva pagini în urmă, când a pus cineva o filmare.
Şi chiar dacă CF nu intersectează DN7 ci varianta veche, de fapt vorbim de traficul de pe DN7.

Eu observam doar că un cetățean oarecare va fi probabil uşor bulversat... :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: rocklee on April 27, 2016, 10:15:55 PM
de intersecti dn 7 cu dn 76 de linga posul soimus ....se mai stie ceva sau ...au puso si pe aceasta sub pres   >:( :(

^^^

Quote from: NGC20 on April 22, 2016, 10:34:49 AM
^^^ Nu este nimic nou oficial.
Din 12 Ianuarie 2016 DRDP Timisoara analizeaza singura oferta pentru realizarea studiului de fezabilitate.

NGC

Quote from: disney on February 08, 2016, 12:08:17 AM
Quote from: alecu26 on December 30, 2015, 06:36:29 AM
Ce se mai aude de acel studiu privind legătură rutiera A1 - Timișoara?

Studiu de Fezabilitate pentru "Drum de legatura Autostrada A1 Arad – Timisoara – DN 69".



^^^ Confirm si eu "pe surse" traseul de mai sus.

alecu26

Daca se poate face pe fonduri europene...sau si daca nu se poate, as baga in proiect reabilitarea lui DJ 692 intre nod si sensul giratoriu cu centura. Si acolo in loc de sens giratoriu la nivel...facut o chestie mai moderna, mai rapida. Macar pentru unul din sensuri, care e cu trafic mai mare. Preferabil pe directia spre oras, ca in fond asta se vrea...cred...un fel de penetratie.

Sau de ce nu se inteapa in centura? cu un nod rutier mai complex?

Asa cum e acum mi se pare foarte sectionat, si ce castigi prin legatura rapida, pierzi tot urcând si coborând de pe un drum, mergând pe altul, dupa aia iar pe drum de viteza si iar schimbând drumul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

user201

Bună dimineața și bine v-am regăsit. Plasez și eu câteva poze făcute Vinerea trecută și Luni pe DN 76, între Șoimuș și Vârfurile.

Pentru început câteva poze de pe lotul Selina, unde se lucra destul de susținut, inclusiv în zona unde DN știu că e foarte aproape de autostradă și parcă trebuia relocat. Selina pare a avea foarte multe utilaje proprii și mie îmi pare că lucrează și curat, ne văzând noroi mult pe carosabil ca în cazul altor șantiere.





După cum se vede în poza de mai jos, mai sunt și porțiuni unde mai au serios de lucru:



sau zone aproape gata


user201

Cel puțin 2 zone cu pante au câte trei benzi, 2 pentru urcare și una pentru coborâre, după cum se vede în una din imaginile de mai jos. Cred că pe multe porțiuni lipsește stratul de uzură, dar nu pot confirma sau infirma cu certitudine asta.




Am întâlnit 2 zone cu semafoare, una mai lungă și una mai scurtă, în rest 4-5 oameni cu lolypop-uri ce te opreau pe distanțe scurte.


user201

Mai departe, lotul Porr pare terminat, nemaiîntâlnind nimic pe traseu și toate marcajele având culoarea albă, deci definitivă. În orașul Brad se schimbă canalizarea, deci pe acolo se circulă mai nasol, inclusiv pe porțiunea comună de centură. Câteva imagini cu lucrările terminate: