Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

radutm

DN57B intre Iablanita (DN6) si Bozovici a fost reabilitat candva recent, pentru ca in vara cand am mers pe el era intr-o stare excelenta:


cont inchis

marius_ar

#526
Sambata am fost in Parcul National Domogled-Valea Cernei, de la Baile Herculane spre Petrosani, pe DN 66A. Peisaje superbe, drum forestier, nu stiu de ce i se spune DN.
Traseul este http://goo.gl/maps/mUyul Asfaltul se termina inainte de Cerna Sat (punctul A) si reapare undeva inainte de Campu lui Neag.
Durata calatoriei: aprox 6h30m (70 km)

adsailton92

#527
@marius_ar-frumos video, dar nu ai avut mila. La masina ma refer :)
Ai dreptate...numai a DN, nu arata.

marius_ar

#528
adsailton92
Loganul e rezistent :). Nu eu am fost soferul...

PS. Cica se mai numeste si "Drumul lui Basescu"  :)

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mitsu

@marius_ar

Da, i se spune DN ptr ca se vrea a fi reabilitat complet, gen Transalpina. Proiectul a fost demarat prin 1999, cand era Basescu ministru transporturilor (de aici si Drumul lui Basescu), dar niste idioti s-au tot opus de atunci proiectului.

stelian222

Quote from: marius_ar on October 22, 2012, 08:56:01 PM
adsailton92
Loganul e rezistent :). Nu eu am fost soferul...



Chiar e rezistent in timp (100-200mii km) loganul la capitolul suspensii, amortizoare etc
Vad asta la taxiuri care culmea nu troncane (auzit din exterior) ca unele SH-uri cu pretentii aduse din Germania. In schimb loganul are alte probleme  :lol:

##ciprebbe, ai idee de unde pot afla si eu cine a castigat licitatiile de deszapezire pe anumite sectoare de drum?


adsailton92

La noi la Mures, DN142C, drum care face legatura intre judetele Mures si Sibiu, prin Coroisanmartin, Zagar, Dumbraveni a fost inaugurat  de prefectul judetului. La inceputul lunii septembrie, am filmat acest drum, de la care mai lipsea doar un pod in localitatea Viisoara.
Drumul si peisajele sunt pitoresti si reprezinta o "alta ruta" spre Sibiu.
http://www.zi-de-zi.ro/eveniment/drum-judetean-la-standarde-europene-intre-mures-si-sibiu.
Aici traseul:http://goo.gl/maps/Zgugv

udar

@marius_ar, pana la baraj am fost si eu anul trecut de la Herculane si chiar peisajul este superb, la un moment am vrut sa ma intorc pentru ca imi parea rau de masina la ce gropane sunt pe drum, au fost 2 hopuri mari ,unul chiar la urcare catre platoul de deasupra de Cerna Sat si al doilea urcarea catre baraj finis excursia mea la min.5.50 din filmul tau.............
multumim pentru filmare  :cheers:

iuli

Quote from: mitsu on October 23, 2012, 11:53:15 AM
@marius_ar

Da, i se spune DN ptr ca se vrea a fi reabilitat complet, gen Transalpina. Proiectul a fost demarat prin 1999, cand era Basescu ministru transporturilor (de aici si Drumul lui Basescu), dar niste idioti s-au tot opus de atunci proiectului.
Eu nu i-as numi idioti pe cei care vor sa pastreze o arie protejata dintr-un parc national. Idioti sunt poate aceia care au dat avizele de mediu incalcand flagrant toate legile posibile, sau poate "corupti" li s-ar potrivi mult mai bine.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

mitsu

#535
Drumul nu trece prin parcul national, ci pe langa. Cel putin la momentul demarari proiectului asa era. Ulterior, granita parcului a fost mutata pe hartie un pic peste drum, astfel incat proiectul sa nu se mai faca (deh, se numea drumul lui Basescu, nu Drumul lui Mitrea sau Nastase)... De la momentul asta incoace s-a lasat numai cu procese, numai cu acuze, numai cu ecologism de fatada si ipocrizie. Dar asta e poveste veche, de vreo 10 ani, iar istoricul ar ocupa pagini intregi.

Din punctul meu de vedere, DN66A chiar ar merita reabilitat. Nu doar ptr ca e clasificat ca si DN, dar in definitiv orice drum deschis circulatiei publice ar trebui sa contina, prin definitie, si asfalt. Eu l-as asfalta si i-as pune taxa de acces (ca si pe Transalpina si Transbucegi, de altfel).

stelian222

Asa a fost si in zona Tulnici-Lepsa, nu dadeau aviz de mediu, ca sunt nustiu ce specii protejate acolo....cand ei taiau la negru (si inca mai taie) sute de camioane de lemn. Cred ca asta e miza in cazul expus de voi taierea abuziva de lemn, sa fie departe de ochii lumii.

Si la mine in judet cand s-a latit E581, primarul dintr-un sat tinea motis sa nu se taie stejarii seculari de pe marginea drumului asta in timp ce din padure  plecau  camioane pline cu lemn taiat fraudulos.

marius_ar

Si eu am vazut vreo cateva camioane pline cu busteni (intre Cerna Sat si baraj). Dincolo de baraj ne-am intersectat cu o masina de teren a Politiei forestiere Gorj. Mai in gluma, mai in serios, ne-au intrebat daca avem arme, droguri si altele de genul la noi. :) Oricum au fost amabili si ne-au explicat pe unde sa mergem (in cateva locuri drumul se bifurca si ai tendinta sa o iei pe drumul mai bun - cel gresit :) )

adsailton92


Ionut

Superbe aceste filmari!!! Multumesc mult! :cheers:
Intre Cluj si Baia Mare cum se prezinta situatia? Este reabilitat peste tot?