Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

NGC

#3045
^^^ Ca si traseu, deseneaza varianta 2 de mai jos.

"Drum de legatura intre Autostrada A3 si DN 1 (zona loc. Martinesti)".

Quote from: ciprebbe on May 13, 2015, 11:39:14 AM


In imagine apare intersectie la nivel intre DC95 si drumul de legatura, dar DC95 va supratraversa drumul de legatura.

NGC

#3046
Quote from: adiarc on January 12, 2016, 07:10:39 PM
Se mai mișca ceva la lărgirea Văii Oltului ?

Fizic? Probabil pauza.

Dar se misca la nivel birocratic.

Quote from: NGC20 on October 05, 2015, 12:59:18 PM
Quote from: TibiV on June 18, 2015, 12:37:02 PM
Banda a 3-a pe Valea Oltului, Boita-Vestem, a ajuns la stadiul SF... :)
Pentru portiunea "km: 251+250 - km: 254+190 (între ieşirea din Boiţa şi intrarea în Tălmaciu), km: 256+500 - km: 258+800 (între ieşirea din oraşul Tălmaciu şi pasajul CF de la Veştem)", s-a ajuns la solicitarea acordului de mediu.

S-a emis decizia etapei de incadrare, si, daca nu vom avea obiectii pana la sfarsitul saptamanii viitoare, in curand vom avea acordul de mediu.



NGC

Quote from: alexV on January 15, 2016, 11:34:16 PM
nici nu vreau sa stiu daca lucrezi la minister si in ce functie :)

CIA: "We can neither confirm nor deny."  ;) :p :lol:

cristi5

#3048
Quote from: NGC20 on January 16, 2016, 12:58:15 AM
^^^ Ca si traseu, deseneaza varianta 2 de mai jos.



http://www.peundemerg.ro/proiecteinfrastructura.html#map=14/46.618/23.697/0

Sigur e mai bine decat inainte... Maine apare si bucata lipsa, intre sensul giratoriu si pod. Cuiva i-a tremurat mana la OSM si harta din fundal e un pic gresita (DJul merge intr-un zigzag ciudat).

DJ103G se intersecteaza la sud de A3 (dupa pasaj) cu un DJ107L. Va mai exista acea intersectie? Nu e clar pt mine din poza cu traseul...

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Io

#3050
Da, exact de asta are nevoie Transfagarasanul, sa fie deschis tot timpul anului. Splendid, mareata gindire!

Pe partea de Sibiu pentru ce mai sus de Balea Cascada? Pentru Cab. Balea (care numai cabana nu mai e) si pentru Paltinu'? A, si Hotelul de Gheata. Ia-ncercati cind ajungeti acolo la vara sa va imaginati Caldarea Balea cu un strat asa de 2 metri de zapada gata sa cada peste trafic dupa fiecare ninsoare. Asta pina prin luna mai... Desigur, se pot face amenajari, culoare de avalansa artificiale, acoperiri ale soselei, dirijarea avalanselor (a unora), pentru stabilizarea zapezii etc. Iarna mai cad si bolovani ba din versanti ba cu avalanse. C-asa le zice Newton. Mai apoi, nu (mai) gasesti loc sa parchezi vara. Parcarea "amenajata" pe dreapta cum mergi spre tunel sta minunat cit sa fie ingropata de avalansele de pe versantul Paltinului si de cornisele din Creasta. Si toate astea ca sa ce? Rog sa nu mi se spuna ca au si altii ca n-a facut Natura 2 caldari la fel in lumea asta. Noua "sete" de Balea a turistului poate fi astimparata cu o gondola Balea Cascada-Balea Lac si gata. Da' de amenajare de domeniu schiabil la Balea nu vorbeste nimeni. Veci. Ai zapada cit malu' ca da de sus, ai si apa sa alimentezi o instalatie de zapada artificiala daca e cazul, temperaturile sint cele de iarna la 2000m, in schimb il freaca pe unu' CNADNR sa aduca 300 de masini pe zi la Balea Lac iarna. Bravo, mai, esti bun!
Pe partea de Arges? Pai oricum in practica se deszapazeste pina la Piscul Negru, o fac cei de la drumuri, ajuta si investitorii in turism ca si-au facut oamenii pensiuni (unele bune!) si-o fac si ei. Si mai sus de-o vreme si e-n regula asa. Ei, cind treceti la vara ca tot opriti la salba de cascade din Caldarea Capra sau la intrarea de Arges in tunel si uitati-va fain frumos in dreapta si in sus si inchipuiti-va cum e iarna pe-acolo si cam ce-ar trebui facut in mod continuu ca sa nu aiba Stirile de la ora 5 subiecte zilnice!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

marinul

#3051
de unde tot baga jurnalistii astia cifre asa din burta  :o

"DN76 Oradea-Deva, o şosea de 217 kilometri, este principala cale de acces spre zonele turistice din Munţii Apuseni, Stâna de Vale sau Arieşeni."

Later edit: M-am prins, te baga google maps pe la Tinca DJ792A si pe acolo sunt 217, doar ca pe DN76 intri la Varfurile  dupa 140km

horatiu.cosma

Am fost azi pana in cheile turzii si am trecut prin tureni, pe supratraversarea a 3 pe unde va trece drumul de legatura cu dn 1. O sa pun ceva poze mai tarziu. Ideea e ca spatiu e suficient la 1+1, e ceva drum pe acolo ce poate fi folosit pentru bretele.

horatiu.cosma

#3053



De pe pasaj spre Gilau.





Pasajul.



Spre Turda.



De pe pasaj, privire spre Tureni, pe viitorul drum de legatura.




AlexIP

Quote from: marinul on January 20, 2016, 05:07:51 PM
de unde tot baga jurnalistii astia cifre asa din burta  :o

"DN76 Oradea-Deva, o şosea de 217 kilometri, este principala cale de acces spre zonele turistice din Munţii Apuseni, Stâna de Vale sau Arieşeni."

Later edit: M-am prins, te baga google maps pe la Tinca DJ792A si pe acolo sunt 217, doar ca pe DN76 intri la Varfurile  dupa 140km

Până și Google Maps știe că n-ai ce să cauți pe ruina aia de drum. :lol: Apropo, are 183.9 km și din nou e aproape impracticabil în siguranță pe anumite porțiuni, la intrare în Brad dinspre Deva pe portiunea asfaltata anul trecut de Senila e la nivel de drum bombardat, cratere adânci peste tot.

ultrasbz

Poza de sambata de pe DN 13E Covasna - Intorsura Buzaului.


pasadia

Sau altfel spus, iarna se prezinta in cea mai buna stare acel sector. Caci in rest e macadam, pietris, un forestier ceva mai larg care pe unele portiuni nu a vazut asfalt niciodata.

rocklee

ce se mai aude cu intersectia ....dintre dn7 si dn76 de la podul peste mures ....deva @soimus  ???  ??? ??

dorum


horatiu.cosma

Ce utilitate o sa mai aiba modernizarea din aceasta intersectie dupa ce o sa fie gata A1 de la Soimus la Ilia?