Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.


tom_sawyer

#7801
Președintele Consiliului Județean Suceava, Gheorghe Flutur

Voi merge în ședința de Consiliu Județean cu un proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii acordului de parteneriat între Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) și județul Suceava, prin Consiliul Județean Suceava, pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate aferent obiectivului de investiții ,,Drum de Legătură Autostrada A7 - PTF Climăuți - PTF Vicovu de Sus".

Este un demers care înseamnă un pas foarte important pentru decongestionarea traficului din localități. Acest drum, care va face legătura cu Autostrada A7, va contribui și la dezvoltarea economica și turistică a zonei.
Realizarea investiției pe cele două tronsoane de drum va permite preluarea traficului greu din PTF Vicovu de Sus către Autostrada A7 pentru a nu mai fi traversate localități de pe actualul traseu, orașul Vicovu de Sus, Municipiul Rădăuți și nici podul de la Milișăuți, fiind util și în perspectiva  deschiderii PTF Climăuți.

Drumul, cu o lungime de 37 km la regim de drum național, va avea 15 intersecții la nivel cu alte drumuri și una la nivel cu calea ferată și o valoare estimată a proiectului de circa 97 milioane de euro, finanțare cu fonduri europene, prin Programul de Transport 2021-2027.

facebook.com/ConsiliulJudeteanSuceava

slartibartfast

Încă vorbim de treceri la nivel cu calea ferată pe drumuri naționale noi?

tom_sawyer

[CN1064893] Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Modernizare/Lărgire DN 1 între Aeroport Henri Coanda – Nod A0 la profil 3+3

Data publicare: 06.02.2024
Valoarea totala estimata: Intervalul intre : 1.530.543,81  si 1.802.945,40  Moneda: RON

Durata in luni: 8
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 20.03.2024

carutasul

am făcut ieri primul drum din anul ăsta pe "plaiurile căruțești" și am scos filmarea lotului la care lucrează Ozaltin.
Au mai rămas câteva zone pe lângă comuna Radomirești neterminate, în rest lucrează la șanțurile de scurgere și la amenajări. Au un pod mai mare chiar în comună care e turnat dar încă nedecofrat, la dealul cu viaductul peste calea ferată încă mai au de lucru dar cred că au avansat și acolo că nu am mai văzut foreze și e beton turnat pentru consolidare ( însă se circulă pe o bandă) și în afară de asta mai avem lucrări la podul de peste olt și după el la un pod mai mic. În rest se circulă bine și se merge întins...

Cipi

Reluarea lucrarilor de modernizare pe DN73 Brasov - Pitesti (sectorul Brasov - Fundata (limita de judet))

QuoteA fost semnat contractul cu firma care va finaliza lucrările de modernizare a DN73, între Brașov și Fundata. Investiția în valoare de 213,4 milioane de lei va fi dusă la bun sfârșit de S.C. VIAROM CONSTRUCT S.R.L., declarat câștigător în urma procedurilor de achiziție publică.

Pe tronsonul de 36 de kilometri de pe teritoriul județului Brașov, lucrările prevăd, printre altele, lărgirea la 4 benzi de circulație a sectorului cuprins între ieșirea din municipiul Brașov și intersecția cu drumul de legătură spre autostrada Râșnov – Cristian.

Ordinul de începere a lucrărilor se va emite la începutul lunii martie si constructorul se va apuca mai întâi de relocarea de utilitați din afara carosabilului în zona Fundata, urmând ca lucrarile din carosabil să înceapă după terminarea sezonului rece (cel mai probabil din luna martie).

Investiția prevede și aducerea drumului la parametrii normali de funcționare și fluidizarea valorilor de trafic. Pe lângă lucrările de ranforsare și lărgire a carosabilului la minim 7 m, proiectul prevede și modernizarea podurilor, resistematizarea intersecțiilor, numeroase lucrări de consolidare, respectiv refacerea sistemului de evacuare a apelor pluviale de pe traseu.

BizBrasov


stangabriel

#7806
https://economedia.ro/intersectie-periculoasa-pe-dn-1-bucuresti-ploiesti-primaria-puchenii-mari-demonteaza-separatoarele-de-sens-pentru-viraj-la-stanga-pe-contrasens.html

Ce parere aveti? Consider ca un giratoriu era mult mai ok. Apoi la 100 m spre Ploiesti, mai e intersectia spre Pietrosani, care nu vad cum e rezolvata. Aceasta intersectie rezolva doar accesul in Piata agroalimentara.

Primăria comunei Pucheni din județul Prahova a scos la licitație un contract de 3,6 milioane lei pentru amenajarea intersecției DN 1 București-Ploiești cu Drumul Județean Pucheni-Brazi-Strejnic respectiv Drumul secundar 119. Investiția vizează demontarea separatoarelor de sens și amenajarea unei benzi dedicate pentru virajul la stânga atât din DN 1 în DJ 140 respectiv din Drumul Județean în DN 1 pe direcția spre Ploiești cât și virajul la stânga din DN 1 dinspre Ploiești în drumul secundar. Resistematizarea zonei înseamnă un acces mai ușor din DN 1 în drumurile secundare, dar cu viraj la stânga pe contrasens, o manevră extrem de periculoasă pe DN 1 chiar și în localitate unde limita de viteză este 70 km/h pentru autoturisme și 50 km/h. pentru camioane (pot circula noaptea), dar mulți conducători auto nu respectă viteza legală. Pentru eliminarea punctelor negre de pe DN 1, CNAIR a amenajat recent sensuri giratorii proviorii din balize la Păulești și Florești. Tot la Puchenii Mari, Primăria a semnat contractul pentru intersecția DN 1- Miroslăvești după cum Economedia a explicat aici.








Powered by API/PUM imgur uploader

dumbravaandrei

#7807
fix giratoriu mai lipsea pe drumul ala....

din punctul meu de vedere, o banda dedicata virajului la stanga, cu vizibilitatea asigurata, este mult mai sigura, confortabila si ecologica forma de intersectie fata de o giratie. Doar intersectia denivelata o depaseste.

Prostii de giratii (si in special fara banda dedicata de inainte, acolo unde e posibil, gen cum e acum la Floresti unde nu s-au gandit sa lase o banda dedicata pe sensul Ploiesti-Campina, asa cum au facut la Campina) ar trebui scoase gradual. Mai bine semafor+banda dedicata decat giratii strambe, inguste si lipsite de vizibilitate.

Sorinus

Mi-ar plăcea sa vad semafoare pe DN-uri aglomerate. Dacă pui traficul pe pauza o data la 2 minute, câte 10 secunde să facă 2-3 mașini stânga în siguranță, mi se pare un câștig.

Faza merge unde traficul nu e nici redus, ca nu se merita, dar nici f mare, ca la Corbeanca, ca blochezi complet DN-ul.

dumbravaandrei

Daca e sa vorbim de intersectia de la Petresti de la Hornbach sa stii ca acolo exact de aia e blocata, ca nu e semaforizata intersectia. Astfel, se forteaza intersectia si se creeaza haos, n-ai un flux predictibil de trafic. 
La fel si la intersectia cu drumul de duce in Balotesti. Loterie curata si acolo...

Sorinus

Acolo e prea rău pt semafor. Trebuie pasaj, ca cel de 50m mai în fața, spre centru comercial.

Dan_s

QuoteDN1 va fi închis în Prahova, pentru o zi. Podul CF, între Bănești și Cornu, va fi dărâmat

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunță că în perioada 19-20 martie, în intervalul 00.00-24.00 (24 de ore) circulația rutieră va fi închisă pe DN 1, pe sectorul de drum cuprins între km. 89+450 și km. 94+650 (între Bănești și Cornu), pentru efectuarea lucrărilor de demolare a pasajului CF, care supratraversează drumul național în zona km. 93+120.

Pe perioada închiderii circulației rutiere, traficul rutier se va desfășura deviat pe categorii de vehicule, după cum urmează:

Circulația autovehiculelor cu MTMA < 3,5 tone, dar și pentru riveranii care dețin autovehicule cu MTMA > 3,5 tone, pentru relația București – Brașov și retur, se va desfășura pe următoarea variantă de ocolire:

DN1, km.89+450 (Bănești) intersecție cu DJ 1021, km 0+000 (Calea Daciei-Bvd. N.Bălcescu) – DJ 101R (Bvd. Carol I) – Intersecția DJ 101R, km. 16+635 cu DN 1, km. 94+650, Cornu;
Circulația autovehiculelor cu MTMA > 3,5 tone, pentru relația Ploiești – Brașov și retur, se va desfășura pe următoarele variante de ocolire:
 
DN 1, km. 53+650 (Bărcănești) intersecție cu DN 1A, km 70+550 – Centura de Est – DN 1A (Blejoi – Vălenii de Munte – Cheia – Săcele) – DN 1, km 161+000 – Brașov;
DN 1, km. 59+800 (Bărcănești) intersecție cu DN 1A, km. 64+400 – Centura de Vest – DN 1A (Blejoi – Vălenii de Munte – Cheia – Săcele) – DN 1, km 161+000 – Brașov;
DN 1, km. 64+400 (Bărcănești) intersecție cu DN 72, km. 76+180 – DN 72, Târgoviște – DN 71 (Târgoviște – Fieni – Moroieni) inters. DN 71, km. 109+905 cu DN 1 km. 120+400, Sinaia – DN 1 – Brașov.
Circulația vehiculelor rutiere cu MTMA mai mare de 3,5 tone de la București/Brașov până la capetele sectorului de drum închis circulației, respectiv km. 89+450 și km. 94+650, se va desfășură pe DN 1 conform reglementărilor legale în vigoare.

Sursa

TibiV

#7812
Sunt 2 (două) zile, adică 48 de ore: de la ora 0.00 din 19 februarie martie, până la ora 24.00 a zilei de 20 februarie martie ...

Și ăștia de la Observatorul Prahovean au tărâțe în loc de creier...  >:(

LE
Mulțumesc pentru atenționare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Earthchild


dumbravaandrei

Bine ca darama podul voluntar, ca oricum nu mai prindea vara viitoare...