Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

pasadia

Eu as propune sa facem invers - păstrăm restricția pe DN1J pentru traficul greu (căci e normala, ăla e un DJ alambicat niciodată potrivit pentru trafic de marfa) și dacă vrem să scăpăm Gilău de trafic obligam mașinile mici să nu mai folosească DN1 (și să meargă pe DN1J și A3).

Asta așa, căci nu pricep de ce trebuie sa le facem viața grea șoferilor de tir.

bacovia

Uneori nu va inteleg.

DN 1J nu tre sa fie obligatoriu pt traficul greu, ci o optiune.

pasadia

#7787
Adică tu spui că vreun șofer de tir ar alege DN1J în dauna A3 dacă are de mers între Baciu și Oradea doar "că să ocolească Gilău?". Și că unii, în răutatea lor, au pus restricția aia care îi încurcă?

bacovia

Restrictia de tonaj e data de un pod mai subred.

In rest nu mai polemizez, @pasadia nu esti capabil sa intelegi limba romana.

tom_sawyer

[CN1063045] Elaborare Proiect Tehnic, Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor, Asistenta tehnica si Executie lucrari "DN 2C Km 0+000 – Km 48+000", judetul Buzau si judetul Ialomita - DRDP Buzau

Data publicare: 02.01.2024
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 02.02.2024 15:00

Valoarea totala estimata: 412065043.1 Moneda: RON

Konter

"Compania Viarom a fost declarată câștigătoare în cadrul licitației pentru executarea lucrărilor de modernizare a drumului național DN 73 Pitești – Câmpulung – Brașov, Lot 2 km 92+000 – km 128+250.
DN 73 este un drum național european (E574) și se desfășoară pe teritoriul a două județe: Argeș și Brașov.
Pentru lot 2 beneficiarul DRDP Brașov a estimat lucrările la valoarea 232,98 milioane de lei fără TVA, din care 20 milioane lei rezerve de implementare.
Durata de execuție este de 18 luni.

În cadrul procedurii de achiziție publică lansată pentru atribuirea contractului au fost depuse următoarele oferte:

* Ofertant unic: Onur Taahhut Taşimacilik Inşaat Ticaret Ve Sanayi AŞ (lotul: 2),

* Ofertant unic: Antrepriza de Reparații și Lucrări A R L Cluj Strabag (loturile:1, 2),

* Ofertant unic: Onur Taahhut Taşimacilik Inşaat Ticaret Ve Sanayi AŞ (lotul: 1),

* Ofertant unic: Selina SRL (lotul: 1),

* Ofertant unic: Viarom Construct (lotul: 2),

* Asociere: Ing Service SRL (lider), Dömper, Duna Constructii Ro, Valdek Impex SRL (lotul: 2),

* Asociere: Group Concif SRL (lider), Chirulli Andrea, Donau Garten SRL (loturile:1, 2),

* Asociere: Groma Hold LTD (lider), Evropeiski Patishta, Gott Strasse SRL, Perfect Consult Europe SRL (lotul: 1),

* Asociere: Bog'art (lider), Todini Costruzioni Generali SpA, Alpenside (lotul: 1).


Contractul pentru ambele loturi are valoarea totală estimată cuprinsă între 688,50 milioane de lei fără TVA și 748,87 milioane de lei fără TVA.
Contractul pentru lotul 1 are valoarea estimată între 455,51 milioane de lei fără TVA și 495,88 milioane de lei fără TVA, iar lotul 2 între 232,98 milioane de lei fără TVA și 252,98 milioane de lei fără TVA.
Finanțarea va fi efectuată prin Programul Operațional Infrastructura Mare – POIM.
Durata contractului este de 54 de luni"

https://arenaconstruct.ro/viarom-a-castigat-contractul-pentru-modernizarea-lotului-2-din-dn73/

liviu09

Accident cumplit pe DN 1, între Ploieşti şi Braşov. Doi oameni au murit, alţi patru au ajuns în stare gravă la spital

Stie cineva daca mai exista planuri pentru reconfigurarea acestor intersectii? Este al n-lea accident grav.
La Paulesti a aparut o improvizatie de sens giratoriu. Cred ca trebuie musai amplasate la Floresti si Baicoi.




Powered by API/PUM imgur uploader

dragos76

Pe oriunde am mers pe afară nu țin minte să fi văzut giratorii în afara orașelor, mai ales la intersecții dintre drum principal și unul secundar.
După mine soluțiile ar fi:
- intersecții denivelate (scumpe, durează până se fac)
- semaforizare inteligentă. In Ungaria cel puțin sunt extrem de multe drumuri naționale, chiar și cu 4 benzi (ca aici) care la intersecții de acest fel au semaforizare.

liviu09

Orice solutie o fi, portal de teleportare... dar pana atunci, prefer un giratoriu, fie si din bidoane, decat sa asist cum moare cate unul la o perioada.

Cetatean

Scriu aici,ca nu stiu unde. S-au anuntat castigatorii pe Dn73,Viarom si ceva bulgari.
Le urez mult succes pe unul dintre cele mai frumoase si complexe drumuri din Ro!
Am fost printre "norocosii" care acum 10 ani au lucrat pentru Azvi in zona.

dr4qul4

Am fost in weekend pana la Ranca si situatia nu arata deloc bine.
Vineri m-am dus pe traseul clasic, si atat DN7 (Dealul Negru), cat mai ales DN67, dau semne grave de oboseala. Banda care vine spre Pitesti a cedat in foarte multe locuri. Daca pe DN7 stiti cu totii cum se prezinta (gropi, denivelari si banda suplimentara de urcare cam disparuta in mare parte), pe DN67 acum avem 4 locuri in care traficul este restrictionat la o singura banda in total! Plus devierea prin parcare (pe pietris mai mult) de la Horezu.
La intoarcere am luat-o prin Maldaresti, si va recomand si voua sa faceti la fel. Sunt 35 de km pana in DN64. Primii 3 (DJ676H) e judetean doar cu numele. Arata mai mult a ulita, dar cu 40-50 se parcurge usor. DN65C si DJ677F au denivelari, sunt mai inguste ca DN67, dar traficul lejer permite o viteza decenta.
Insa restul de 27 de km, pana la Milcoiu, prin DJ678A sunt impecabili! DJ-ul asta este un fel de centura pt satele de pe DJ678D. Lat, cu linii drepte lungi si cu trotuare si acostamente betonate. Santurile cam adanci din zona caselor arata urat, dar per total, ajungi mai repede si mai relaxat la Milcoiu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

trex


dr4qul4

La dus nu cred ca e mare diferenta. Dar la intoarcere, se poate pierde mult mai mult timp, deoarece trebuie sa acorzi prioritate celor din sens opus, la fiecare din cele 4 zone cu restrictii.
Oricum, distanta este aceeasi. Am postat doar in ideea in care unii (inclusiv eu in anumite conditii) evita unele drumuri secundare necunoscute.
Totusi, aici nu este cazul. DN-ul principal a ajuns intr-o stare mai proasta ca DJ-urile/DN-ul secundar alternativ/e. Si va continua sa cedeze, fiind foarte multe zone cu denivelari.
Gogu ruta si inainte pe acolo, cand se bloca la Rm Valcea. Am patit-o odata cand inca era santier pe DJ678A. Acum a inceput sa ruteze si cand e liber.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

mirceaeliade

Fonduri PNRR pentru 40+24 giratorii pe DNuri:
CNADNR.ro

liviu09

Legat de intersectia DN1 Floresti (Prahova)
Facebook: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
QuoteContinuăm #lucrările executate pe DN 1, km 80+700, în zona localității Florești, jud. Prahova, în vederea amenajării intersecției cu așternerea mixturii asfaltice.
Asadar se construieste un sens giratoriu, in sfarsit!