Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

rt25

Daca se face pasaj acolo sper sa se desfiinteze giratoriul de mai sus pentru ca ai avea in acest moment 2 moduri de a supratraversa DN1 in locul acelui giratoriu.
ADica revenirea la situatia anterioara (doar cu un pasaj nou peste DN1).

danutzu_1069

^ poti fi mai explicit?
Care ar fi alea doua moduri?

rt25

#7577
S-a mai discutat pe topicul cu solutii pentru decongestionare atunci cand a fost facut acest giratoriu. Vorbim de acesta: https://www.google.ro/maps/@44.9635138,25.9626753,17z

Constructia lui a distrus fluenta in zona si s-a argumentat ca va creste siguranta mai ales pentru ca sunt 2 (!) directii deservite. DN1A si zona Buda.

Pentru legatura cu DN1A exista acest pasaj: https://www.google.ro/maps/@44.9713171,25.9572251,17z cu un ocol minimal pentru directia Valeni->Bucuresti prin pasaj, directia Bucuresti->Valeni ramanand la fel (adica nu mai permitem nici stanga si eliminam giratoriul facut pentru aceasta stanga).
iar stirea de mai sus de la colegul spune ca se mai face unul aici : https://www.google.ro/maps/@44.9610144,25.9625224,16.74z care o sa le faca viata usoara celor din Buda, nemaifiind nevoie sa faca nici ei stanga peste DN1. 

Atunci face sens ca gatuirea giratoriului initial sa dispara pentru ca avem nu unul ci 2 pasaje peste DN1.

stangabriel

Ar ajuta Iesirea din Ploiesti spre Bucuresti daca se face giratoriu la intersectia Str Buda cu Bulevardul Republicii , Ploiesti. Momentan stanga e interzisa iar strada Buda nu se prezinta foarte ok, ar fi buna macar pentru masini mici.

https://www.google.ro/maps/@44.957302,25.9881895,567m/data=!3m1!1e3?hl=en

Oricum, si din giratoriul de la Luk-Oil, masinile mari peste 7.5 tone, pe directia Brasov, Valeni, Buzau, trebuie sa mearga prin spatele spatiilor comerciale, pe DJ 236.
Ca nimeni nu respecta, e altceva.

https://www.google.ro/maps/@44.9639304,25.9650345,3a,30.5y,351.03h,88.39t/data=!3m6!1e1!3m4!1sdK6W_83vlb0LzHTLwoZmWA!2e0!7i16384!8i8192?hl=en




BogdanPetrini

La ce giratoriu când acolo se va face pasaj? Pentru ieșirea din Ploiești spre București nu cred că iese nimeni prin nord, nici măcar cei care locuiesc în Nord, fiindcă ocolul e mare. Spre București se iese în general pe la Pod Înalt, Strejnic și bineînțeles pe la Hipodrom. Iar strada Buda este bună doar de intrat în oraș, nu și de ieșit, pentru că venind dinspre centru pe Bd. Republicii nu ai voie să faci stânga și nici nu este spațiu pentru amenajarea unei benzi de stânga.

Cât despre traficul greu pe breteaua Brico, el nu va dispărea până când CNAIR și CJ nu vor binevoi să facă ceea ce trebuia făcut din ziua în care s-a inaugurat DJ236 și pasajul de la Metro: să se mute acești parapeți și să se închidă virajul la stânga spre Centura de Nord din fața Decathlon.

https://www.google.ro/maps/@44.9642825,25.9716758,3a,37.3y,286.03h,87.3t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVlOWL1qsqZp0-1AJqgjdOA!2e0!7i16384!8i8192

carutasul

Pe DN6 în zona unde stau se fac lucrări de mentenanță destul de serioase, cu decopertare pe zone și înlocuire. Pe barajul de la Mihăilești se circulă pe o bandă.

pasadia

Apropo de centura Mihăilești - conform Google Maps aceasta a primit denumirea DN6, parte din vechiul traseul al DN6 prin localitate este denumit DJ412A, iar capatul vestic nu apare numerotat (proobabil e considerat simpla strada, nu mai apare in vreun nomenclator national sau judetean). Insa marcajul E70  a ramas pe vechiul traseu.

1. Sunt curios cum de, la aceasta centura, nu a fost inventata o noua denumire ci s-a recurs la solutia normala, de a muta traseul DN6 pe aici (dupa cum stiti asta nu s-a intamplat in cazul altor centuri)

2. Traseul europenelor de ce nu e reconfigurat odata cu traseul DN-urilor?

Ce intreb, @horatiu.cosma (sau daca stie altcineva) - cine se ocupa propriu-zis de aceste chestiuni? Vreun departament din CESTRIN, sau din CNAIR, sau din MT? Poate stiti vreun nume de persoana direct responsabil, ca sa stim cui ar trebui sa ii cerem si alte modificari in acest nomenclator.

ionutpunctro

#7582
Din cate vad pe streetview, are totusi denumirea VO 6H. Dar traseul drumului european tot prin localitate este marcat..





PS: De ce nu avem niste parametri de design obligatorii? Fiecare face design-ul cum vrea...



Nomenclatorul variantelor de ocolire oricum nu are nici un rost. Unele sunt VO+ numarul drumului national, altele VO+ prescurtarea orasului.. in fine.

De ce nu se pastreaza direct numarul drumului national / Autostrazii cu un indicator de varianta de ocolire deasupra pe semnele de circulatie in stilul frantuzesc?





Nu e destul ca avem DN1 a b c d e f g h... ne complicam si mai mult..

BogdanPetrini

Parcă mai povestea cineva că nu se recurge la mutarea DN-urilor existente pe centurile noi pentru că asta ar modifica tot kilometrajul drumului în aval. Totuși, E-urile nu au kilometraj, deci nu văd niciun motiv pentru care acestea rămân prin localități, inclusiv pe acolo unde acum avem autostrăzi.

pasadia

Si ar fi atat de greu de modificat kilometrajul in aval? Pana la urma vorbim strict de indicatoare, multe dintre ele oricum trebuie schimbate...

BogdanPetrini

Pentru CNAIR și atâta lucru e complicat. Deși spre exemplu în cazul Mihăilești, ar însemna totuși un efort considerabil cu modificarea nu doar a indicatoarelor, dar și a bornelor kilometrice și hectometrice (dacă există) până la Cenad în capătul DN6.

rocklee

pun o intrebare ...aici ....ce se intampla cu proiectul DN 73...adica lotul 6 sibiu pitesti  :)

carutasul

#7587
Nici nu mai urmărisem epopeea tronsonului din DN6 neterminat, așa că azi când am făcut un drum în ținuturile căruțești am avut o surpriză când am văzut că se lucra. Pe porțiunile pe care era aproape terminat încă de Romstrade s-a pus încă un strat de asfalt, sunt marcaje cu galben deci nu e cel final; au adus o cantitate impresionantă de pietriș în zona podului peste CF și refăceau terasamente imediat cum treci Oltul spre Caracal; acolo erau  semafoare în două locuri și se circula alternativ. Am pus și o filmare la pritocit, aștept să se coacă și adaug link-ul.
L.E. Deocamdată la rezoluție mică, HD e în curs:
   

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on May 13, 2022, 01:33:53 AM[CN1042433] Prestari serv. de proiectare constand in elaborare Studiu de Fezabilitate, Pth de executie inclusiv PAC, Detalii de executie, asigurarea AT pe parcursul executiei de lucrari si in perioada de garantie a lucrarilor executate pentru obiectivul de investitie "Realizarea unei benzi de stocaj pentru sporirea capacitatii de trafic pe DN56 intre intersectia cu DN56A si Calafat (km 71+087-km 81+000)"

Etapa I - Studiu de Fezabilitate inclusiv documentatii pentru avize, obtinere avize si acorduri: 2 (doua) luni;
Etapa II - Elaborare PT inclusiv D.T.A.C. si D.E.: 2 (doua) luni

Atribuită către TOTAL ROAD.
http://e-licitatie.ro/pub/notices/ca-notices/view-c/100335718

ijwtsh

Oare poate cineva sa ofere un update asupra licitatiei de reabilitare a DN19B, descrisa aici? Multumesc.