Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

draguv

A fost semnat astăzi Contractul pentru modernizarea unui sector al DN7 cuprins între Bâldana și Titu !
Acest sector de drum național va fi lărgit la 4 benzi pe o lungime de 21,4 km, până în anul 2024.
Asocierea de constructori români și italieni are la dispoziție 6 luni pentru proiectare și 20 de luni pentru execuție.
Lucrările în valoare de 242,35 milioane de lei fără TVA sunt finanțate din Fonduri Europene Nerambursabile și se vor derula de la km 30,95 la km 52,35.
Modernizarea acestui sector al DN7 (care asigură legătura între București și Pitești) este importantă inclusiv pentru o serie de investiții care urmează să se dezvolte în zona orașului Titu.
Extinderea DN 7 va asigura un acces rutier facil pentru agenţii economici dar și pentru cetăţenii localităţilor din zonă.

#CNAIR

punktnet

Confirm că de câteva zile sunt topografi în zonă și câteva utilități au fost deja relocate.
Just kidding.

TibiV

Quote from: danutzu_1069 on March 15, 2022, 11:16:21 AM@TibiV, ar trebui sa ii citezi pe cei de la panarama aia de ziar, alba24.ro.... sau pe "stimabilul Gheorghe Valentin Rotar...."perla" este a lor... nu a lui @Marius

Era evident ca "perla" nu era produsa de un membru al forumului.  ;)
Am citat doar "textul sursa" (sursa "perlei"...) care, intamplator, a fost postat de @Marius....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Zilele trecute a fost lansata licitatia [CN1041572] "Proiectare si Executie ,,Modernizare DN 1S km 0+000-23+830" - DRDP Brasov".

Valoare estimata: 106.820.567,00 RON fara TVA

Durata contractului: 86 luni (din care 14 luni proiectare si 36 luni executie)

Finantare: Fonduri bugetare

Termen depunere oferte: 17.06.2022


razvan96

In urma protocolului incheita cu CNAIR, CJ Galati a publicat azi licitatia
 
[CN1041815] - Expertiza tehnica, servicii de proiectare faza Studiu Fezabilitate/DALI, inclusiv studii de teren pentru obiectivul de investitii - ,,Modernizare drum existent DN25, Galati -Tudor Vladimirescu"

Valoarea estimata: 2.690.000 RON

Durata: 3 luni

Din ce am gasit in documentatie, se doreste extinderea drumului la 4 benzi pe sectorul mentionat in titlu, vreo 33 de km. Problema ar fi ca, desi Fotea anunta intr-un interviu acum cateva zile ca "probabil" va fi nevoie de variante de ocolire a localitatilor de pe traseu, in CS nu se cere expres asta. Se mentioneaza totusi ca cerintele expuse nu sunt limitative. Sa vedem ce iese, sper sa nu ne trezim cu o noua solutie DN71.

somebody902

Am trecut ieri pe la Podu Dambovitei pe DN 73 si au inceput lucrarile "ocolitoarei" pe partea dinspre Rucar. Se fac sapaturi si erau vreo patru basculante. Fiind aglomerat drumul, nu am putut opri sau face poze. Pe partea dinspre Brasov nu am vazut activitate, insa lucrarile par ca vor fi spectaculoase.

Pentru cine nu stie despre ce este vorba:
https://ziarulargesul.ro/pod-nou-pe-dn-73-la-podul-dambovitei/

panda80

#7492
Am condus recent pe DN67B, intre Pitesti si Dragasani. Drumul este in stare foarte proasta, in mare parte fiind realizat din placi de beton. Cateva sectiuni au fost refacute cu asfalt, dar drumul necesita reabilitare completa. Traficul este relativ redus, este un drum national secundar, dar trebuie totusi adus la o stare decenta. Filmul:


punktnet

Astăzi a fost emis Ordinul de Începere și predat amplasamentul pentru DN 6, între km 132+435-185+230, între localitățile Mihăiești și Drăghiceni, în vederea realizării proiectului "Reabilitare DN6, Alexandria-Craiova, lot 2: 132+435-185+230-Relicitare"
 între CNAIR în calitate de Beneficiar și Ozaltin Inșaat Ticaret Ve Sanayi Anonim Șirketi, în calitate de Anteprenor.
 Beneficiarul a solicitat începerea, cu prioritate, a execuției lucrărilor la obiectivele de artă aflate într-o stare avansată de degradare:
 -pod Stoenești
 -pasaj peste CF la Stoenești
 -pasaj peste CF la Dăneasa.
  Antreprenorul a început lucrările în vederea amplasării Organizării de Șantier și stației de asfalt. În în perioada următoare vor ajunge în șantier toate utilajele necesare și personalul necesar implementării proiectului.
 Durata de execuție a lucrărilor este de 18 luni.

https://www.facebook.com/1555709434689130/posts/3083123268614398/
Just kidding.

ijwtsh

#7494
Nu stiu unde sa mai intreb, insa e posibil ca cineva sa faca presiuni pentru DN19B? Drumul dintre Suplacu de Barcau (limita cu judetul Salaj) si Chiribis. DN19E (Chiribis - Biharia) a fost asfaltat acum 2 ani parca, e mult mai bun, desi cam ingust, insa DN19B e deplorabil. Cratere uriase. Din pacate domnul Bolojan nu s-a tinut de promisiune (in campanie a venit la Suplac si a spus ca reabilitarea drumului va fi una dintre prioritatile dansului). Autostrada nu se mai semneaza odata si oamenii isi rup masinile rau de tot.

Ce se vede pe Google street view nu reflecta realitatea, e mult mai rau.

Ca si alternative ar fi Popesti, si pe acolo a inceput sa se strice drumul, dar tot e mai bun. Insa pe-acolo sunt multe curbe si treci prin multe sate.

marinul

Mda confirm ca e cel mai rau drum pe care am fost in ultimii ani. Se pare ca traseul de aprovizionare cu materiale la autostrada a ramas acelasi din perioada Bechtel DN1P DN19E si DN19B. Aproximativ 30 de camioane aduc zilnic materiale de la ceva cariera de langa Alesd pana la organizarea de santier de la Suplacu de Barcau.

cnair o sa zica ca s-a apucat de lucru, joi era o echipa care decoperta inainte de Suplac

cezar-mario2012


După mulți ani de lucrări, aceste au fost în final terminate, acum DN este un drum decent și mai sigur.

mirceaeliade

Apropos de drumuri mai rau decat execrabile din Romania.  DN 1R nu a mai fost finisat probabil de cant a fost construit in perioada comunista.   Sunt extrem de multe camionane cu copaci taiati pe drumul ala si nu inteleg cum de nimeni nu se indura sa il faca practicabil pentru altceva decat ATVuri

vancouver

DN1R in mare parte nu exista in perioada comunista, era doar un drum forestier, de carute. Abia in jurul lui 2010-2012 a fost asfaltat complet pentru prima oara. Bine, exista mai multe portiuni cu calitati diferite si cu momente diferite in care s-a mai facut cate ceva.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

tom_sawyer

#7499
[CN1042433] Prestari serv. de proiectare constand in elaborare Studiu de Fezabilitate, Pth de executie inclusiv PAC, Detalii de executie, asigurarea AT pe parcursul executiei de lucrari si in perioada de garantie a lucrarilor executate pentru obiectivul de investitie "Realizarea unei benzi de stocaj pentru sporirea capacitatii de trafic pe DN56 intre intersectia cu DN56A si Calafat (km 71+087-km 81+000)"

Etapa I - Studiu de Fezabilitate inclusiv documentatii pentru avize, obtinere avize si acorduri: 2 (doua) luni;
Etapa II - Elaborare PT inclusiv D.T.A.C. si D.E.: 2 (doua) luni

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 14.06.2022



Ar trebui susținută o soluție echivalentă cu ce s-a făcut la Girugiu, o centură la nivel de DN, 2 benzi/sens, 100 km/h. Aici de ce nu s-ar putea?!
Se elimină traficul greu din 4 localități, trafic care va crește odată cu DX Sofia-Vidin și DX Oradea-Arad. Mai ales că acum s-a clarificat că autostrada A6 va trece prin Simeria Strehaia (conform licitațiilor de SF în curs), deci nu e risc de suprapunere a investițiilor.