Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

pasadia

Eh, măcar nu vor mai fi accidente frontale. Dar văd că se menține prostia cu "dispariția B1" ce obliga șoferii de mașini mari sa se mute ei în B2. Pur și simplu CNAiR / DRDP BV nu e in stare să aibă un standard unitar - au zone în care prin marcaj dispare B2 și totodată zone identice în care marcajul e invers, cu dispariția B1.

cristi5

Nu trebuie doar un standard unitar, ci unul anume: sa dispara B2 :)

Are si o semnificatie de clasa sociala porcaria disparitiei B1. Pulimea cu cotete pe roti de pe B1 trebuie sa se roage de zmeii de pe B2 sa le faca loc.

Sunt tot mai sigur ca lucratorii CNAIR sunt majoritatea zmei si bizoni, motiv pt care nu fac nimic nici pe abatorul DN2, ca i-ar incetini. Viata are prioritate doar cand e vorba de a lor.

hit_man_dany_el

^^
Si atunci se vor găsii zmeii ceilalti cu camioane care se vad si in filmare aici ca blocheaza ambele benzi cu o o juma de km inainte ca sa fie siguri ca au loc sa se bage. Problema e la mentalitatea soferilor si orgoliul prostesc. Daca ar avea toti bun simt si ar folosi regula " fermuarului" in situatiile astea cred ca s-ar circula mult mai fluent...

tom_sawyer


alexandru_m

1. Daca v-ati uita mai atent la filmare ati vedea si locul exact de unde pornea coloana...adica semaforul din centrul localitatii. Deci problema nu era revenirea 2 > 1, doar coada de la semafor (fostele treceri) se propagase pana dincolo de deal.

2. In general de acord, e bine sa dispara B2, dar aici ei au incercat sa "transforme" B1 in banda dedicata pentru viraj la dreapta. Nu cred ca solutia aplicata este corecta, puteau sa mai studieze problema.

3. Zmeii cu camioane care se pun asa o fac cu un motiv. Nu spun ca e ideal ce fac, dar daca ar exista o filmare de sus ai vedea cum banda mai "bagareata" s-ar goli si la un moment dat viteza de deplasare s-ar dubla pe zona ramasa in fata celui care blocheaza intentionat banda. De obicei camioanele se pun asa cand stiu ca urmeaza o gatuire si sunt multi zmei care forteaza prin dreapta / stanga ca sa se bage in fata in loc sa isi respecte locul la coada, respectand astfel pe toti ceilalti oameni care stau la coada. Eu unul fac asta doar cand sunt destepti care depasesc pe banda de urgenta (pe autostrada la cozi la vami de exemplu).

Calin88

#7370
In acceasi zi Radu Ignat a filmat si tronsonul din A1 construit de Porr si, pe filmarea respectiva, se vede ca si pe sensul opus era coada aproape pana in dreptul organizarii de santier Porr - vezi minutul 1:19, ceea ce imi spune mie ca acea coada se datoreaza, probabil, unui incident in Talmaciu sau chiar a giratoriului de la Vestem, nu ingustarii de la 2 benzi la una. Si pe filmul asta se vede ca respectiva coada continua si in interiorul localitatii.

cris_ct

Radu a menționat în comentarii la acel clip pe Youtube că se lucra în Tălmaciu (asfaltare) si coada era pe ambele sensuri.

bogdymol

#7372
Investim o căruță de bani să lărgim la 2 benzi pe sens bucata asta de drum, siguranța circulației teoretic crește, dar nu pot sa nu mă enervez când văd soluții din astea de evul mediu, ce doar în țările comuniste mai apar: drum nou, în afara localității, dar pe toată lungimea ai limitare de viteză de 50 km/h



Sau chiar 40 km/h:



În afară de porțiunea de vreo 200 m de la început, unde poți circula cu 70 km/h, în rest cam jumătate e limitat la 50 km/h, și jumătate la 40 km/h. :bash: :bash: :bash:

edit: acuma m-am uitat pe Google Street View, sa vad cum era inainte. In ordine dinspre Pitesti spre Sibiu:
- Inainte: 100, 70, 50 km/h
- Acum: 50, 50, 40, 50 km/h
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

TibiV

#7373
 :headbash: :headbash: :headbash:

LE
Este doar inca o confirmare a semnaturii mele...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hercule

Asa e si pe DN14 Sighisoara - Sibiu. 70 km/h limita cam peste tot, 50 in fiecare curba, 30 prin sate, iar cireasa de pe tort: linie continua aproape tot drumul, chiar si acolo unde drumul e drept 1 km. Bineinteles ca nu respecta nimeni. Limitari puse doar sa te poate prinde politia in offside. Si sunt destule echipaje...
Deșteaptă-te române!

vm75

Oricum statea des politia in varful dealului, acum au sanse mai mari la vanatoare pentru ca a aparut separatorul median si nu se mai vad flash-urile

alin2pas

Limitările astea absurde ar trebui eliminate. Pui limitări unde nu e nevoie și oamenii se obișnuiesc că sunt degeaba, apoi nu mai respectă limitările nici unde sunt puse pe bune și se produc accidente.

adiarc

aceste absurdități,dar si cele de pe DN14 le impune politia rutiera...se vede clar cat de inapoiati sunt si ce mentalitate de securiști avem acolo
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

reed

Ok,viteza e sub orice critica,insa parapetii,comme on, daca te infingi in astia si la 50 o mierlesti. Cineva postase in trecut o duba care s-a infipt intr-un asemenea parapet pe nu stiu ce centura si a decedat. Fuduliile proiectantilor ar trebui sa stea pe acei parapeti.











danvoicu

Care proiectanti? Aia sunt doar niste angajati pe posturi de proiectanti !
Eu pe vremea cand eram student, la proiectare erau profesionisti nu diletanti fara vreo legatura cu domeniul.
Lipsa de viziune, de anticipare, de perspectiva.
Pacat! Pentru ca in cazul de fata nici nu trebuia multa carte.