Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

adsailton92

DN1C Baia-Mare-Dej este aproape finalizat. FCC-ul s-a  miscat cu talent. Calitatea asfaltului este foarte buna. Pasul Mesteacan arata bine cu aceasta artera reabilitata.
Se putea si mai bine, dar probabil astea au fost solutile. Ma refer la largiri suplimentare.
Oricum, drumul arata superb.

nenea_hartia

Quote from: ivanpop on March 03, 2013, 05:50:39 PM
Quote from: nenea_hartia on March 03, 2013, 03:22:32 PM
^ Aktor și Shapir au cele mai grele tronsoane, care includ Pasul Gutâi (Aktor) și Pasul Prislop (Shapir). În plus, consultantul a fost suspect de îngăduitor cu Spedition UMB, care a schimbat soluția tehnică în localități. Iar CNADNR a închis ochii la maniera în care drumul a fost pregătit pentru iarnă, în special în zona Vințu de Sus-Moisei, unde îți rupeai mașina în pragurile create de podețele la care nu s-a lucrat și peste care - din acest motiv - nu s-a așternut asfalt.

@stelian222: se lucrează peste tot, de la Baia Mare la Iacobeni (județul Suceava).
Hai sa-ti explic eu mai bine ca sunt din zona.
AKTOR a lucrat doar pe o portiune de 10-12 km, mai precis sau facut santurile, dintr-o distanta totala de cca 60 km,in rest nimic altceva, SHAPIR a lucrat de la Moisei pana in varf la Pasul Prislop, tot cu santuri, iar UMB-ul a largit drumul pe tot tronsonul, intr-adevar nu a pregatit drumul pentru iarna nu numai in zona Viseu de Sus-Moisei ci peste tot.Precizez ca se lucreaza numai pe tronsonul UMB.Cei de la UMB nu fac santuri de beton, o sa se faca doar rigole, au o lucrare mai usoara, dar sunt primii care au inceput lucrul.
Lucrările cărora tu le spui șanțuri se numesc rigole carosabile. Sunt mult mai greu de executat decât un șanț obișnuit și implică obligatoriu și relocarea rețelelor de utilități. Studiul de fezabilitate prevedea (în mod inutil, e drept) rigole carosabile în fiecare localitate dintre Baia Mare și Iacobeni, dar Spedition UMB s-au dat cumva peste cap și nu le-au făcut. Exact la asta mă refeream când vorbeam de misterioasa schimbare a soluției tehnice. Te rog să mă crezi, dacă UMB ar fi făcut și ei rigole carosabile, ar fi fost la fel de în urmă ca ceilalți.
Aktor au executat ceva lucrări și între Baia Sprie și Pasul Gutâi, iar Shapir au lucrat și după Pasul Prislop, către județul Suceava, în special la drenuri, consolidări și podețe.

FRS

Are cineva idee cum stau lucrarile pe DN 66 in zona Petrosani?

stelian222

UMB chiar lucreaza mai rapid decat altii. DN24 (~100km pe teritoriul judetului VS) l-au terminat practic in 12luni puse cap la cap cu tot cu poduri si podete (peste 100), rigole, terasamente de la zero, marcaje etc. Desi termenul de finalizare era anul asta luna mai ei au terminat demult, de asta toamna. La fel si ruta spre Iasi (DN24 Crasna-iasi), o sa vedeti ca o vor termina mult mai repede decat e prevazut, ei deja excaveaza de peste 10zile in timp ce altii care lucreaza in judet (Transmir de ex care face DJ248 nici nu a chemat oamenii din somaj, iar Casuneanu care lucreaza in Husi e in vacanta). Deci nu cred ca e coincidenta faptul ca UMB se misca mai repede pe DN18.

ivanpop

Quote from: stelian222 on March 04, 2013, 09:29:26 AM
UMB chiar lucreaza mai rapid decat altii. DN24 (~100km pe teritoriul judetului VS) l-au terminat practic in 12luni puse cap la cap cu tot cu poduri si podete (peste 100), rigole, terasamente de la zero, marcaje etc. Desi termenul de finalizare era anul asta luna mai ei au terminat demult, de asta toamna. La fel si ruta spre Iasi (DN24 Crasna-iasi), o sa vedeti ca o vor termina mult mai repede decat e prevazut, ei deja excaveaza de peste 10zile in timp ce altii care lucreaza in judet (Transmir de ex care face DJ248 nici nu a chemat oamenii din somaj, iar Casuneanu care lucreaza in Husi e in vacanta). Deci nu cred ca e coincidenta faptul ca UMB se misca mai repede pe DN18.
Cine e serios, lucra, cine nu, sta acasa.....cred ca ar trebui sa fie si acesta un criteriu de selectie la licitatii, nu numai pretul cel mai mic

alecu26

#725
@ivanpop

in felul asta devine prea subiectiva orice evaluare de licitatie. Si vine DNA_ul si Curtea de conturi peste tine. Nu avem cadrul legislativ pentru asta...
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ivanpop

Quote from: alecu26 on March 04, 2013, 11:02:54 AM
@ivanpop

in felul asta devine prea subiectiva orice evaluare de licitatie. Si vine DNA_ul si Curtea de conturi peste tine. Nu avem cadrul legislativ pentru asta...
Nu ar trebui sa fie principalalul criteriu dar ar trebui sa conteze

Ionut

No servus!

Baieti, care aveti idee cum se prezinta drumul Deva-Beius-Oradea? E foarte probabil sa ajung la Oradea in vreo 10 zile si ma gandeam sa intru si eu in randul lumii si sa merg pe A1 Deva-Simeria. Dar daca Deva-Oradea este naspa (adica plin de gropi cum stiu ca era odata si cum sunt muuulte drumuri din zona Apusenilor) ma lipsesc si merg pe DN1, pe ruta clasica. Chiar nu vreau sa-mi rup masina si vreau sa merg linistit.

asztalos

Domnu,  odata am auzit (acum un an aproximativ) o discutie prin statie cb. Un camionagiu raspunsese la intrebarea pe care ai pus-o si tu : "Naspa colegu! Nu ai ce cauta acolo!" Ma indoiesc ca intr-un an de zile o fi reparat drumul...

Ionut

Bun. :)
Dar macar DN1 de la Cluj la Oradea e OK? Sau si ala e spart?

nenea_hartia

Quote from: Ionut on March 06, 2013, 08:59:56 PM
Bun. :)
Dar macar DN1 de la Cluj la Oradea e OK? Sau si ala e spart?
DN1 e foarte bun.

asztalos

DN1 intre Cluj si Oradea e bun, dar din nefericire de la Piatra Craiului pana la Oradea au aparut denivelari/gropi (asta era la inceputul lunii ianuarie cand am fost in Ungaria). Poate le-au astupat intre timp. Oricum, atentie la radare, de la Piatra Craiului incolo spre Oradea ca sunt multe...

Ionut

Multumesc pentru info, baieti! DN1 atunci. Sa vad si ce pot poza intre Sibiu si Sebes din mers. Curios sunt la Sebes cum sta Straco, mai ales la Lancram.

panda80

Foarte prost Deva-Oradea si e si un drum destul de curbos. Am fost in Ianuarie pe el, tot asa de curiozitate sa testez Simeria-Deva. Am facut cam 2h 30 min intre Deva si Oradea, dar asta cu ajutorul statiei CB. Se si lucra in cateva puncte, insa doar cativa km in zona Vascau-Beius aveau asfalt nou. Sfatul meu este sa mergi pe DN1.

Ionut

Asa fac, DN1. :) Aveti un timp de tranzit pentru Sibiu-Cluj-Oradea?