Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

stai linistit ca nu primim nici un fel de drum de legatura. Eu nu-mi fac sperante pt traseu nou nici pt Tigveni - Aldesti. Pb vor adauga 0,5 la banda si indreapta cateva curbe.
Ma astept ca Tigveni Aldesti sa fie asemanator cu DN7 la Dedulesti
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

zuma80

Eu sper sa se reabiliteze si 703G pentru traficul de pana in 3,5To iar cele de peste sa aiba ruta doar pe DN 73C.
Pentru A6!

prd.marius

Da, aici nu pot decat sa iti dau dreptate.
Pacat, Rm. Valcea va ramane cumva izolat, la zeci de km de autostrada.

Nu stiu cine ar trebui sa se lupte mai tare, dar nu vad nimic concret din partea Primaria Rm. Valcea, sau a Consiliului Judetean Valcea pe tema asta.

@zuma 703G va avea nod la A1?

RaduG

#7173
Nu se apucă nimeni (nici CNAIR nici CJ Argeș/Vâlcea) să investească în nici un drum din zonă până nu se termină șantierul de pe autostradă, care nici măcar n-a început. Nici DN 73C și cu atât mai puțin 7D/703H nu vor face față la traficul de șantier cu agabaritice și sarcini pe roată depășite frecvent. O să plece versanții cu șosea cu tot din cauza vibrațiilor, tasărilor și infiltrațiilor, cum de altfel se întâmplă frecvent pe DN73C.
Se va întâmpla cum s-a întâmplat în toată țara la construcția de autostrăzi, se vor sacrifica drumurile de acces la șantierele de autostrăzi, urmând să fie reparate capital după ce se termină cu traficul de șantier.
De exemplu, când s-a construit A2, se aducea balastul din cariere din județul Buzău. S-au făcut zob la propriu Buzău-Slobozia (care a și rămas semidistrus), Slobozia-Drajna, Ciochina-Lehliu, Tăndărei-Fetești. Astea trei din urmă s-au refăcut capital.
Gândiți-vă că rețeaua de DN-uri datează din anii 50 când camionul de referință era Bucegi-ul de 5 t. Și multe dintre ele au terasamentul original din ziua creării, inclusiv cele din zona loturilor 3 și 4 Sibiu-Pitești.
În plus de asta, toate proiectele sunt la stadiu de discuții, singura licitație pentru SF+PT legătură Tigveni-R.Vâlcea s-a anulat. Așadar vorbim de minim 5 ani până să apară vreun drum nou în zonă,  cam când at trebui să prindă contur loturile 3 și 4, cel puțin să aibă un termen de finalizare previzibil.

dr4qul4

703G incepe foarte aproape de viitorul nod Suici/Rudeni.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

zuma80

Din ce info sunt pana acum este propus nod cu 703H la Rudeni la capatul lui 703G.
Eu ma gandeam doar in contextul in care se face PiSi 5 + 4 si ajungem in punctul in care traficul se ingramadeste pe DN 73C sa existe rute alternative pentru fluidizare, iar variata 703H este si mai scurta decat 73C.
Pentru A6!

dr4qul4

singura problema e ca alea nu sunt drumuri sunt poteci...
De fapt nici DN73C nu e cine stie ce. Este mult mai prost si daca il comparam cu DN68A inainte de recenta reabilitare. Daca va fi reabilitat (am mari dubii ca va fi gata inainte de PiSi3), atunci va fi comparabil cu ce avem acum pe DN68A...doar ca merge numai prin sate.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

RaduG

Exact, 703-urile sunt niște drumuri de 5m pe care urci câteodată într-a 2-a, pe care lumea își crește găinile și își taie lemnele, iar la prima brumă sunt patinoar. Total impracticabile 6 luni pe ani. Văzute din satelit în 2D par alternative de trafic pentru diverse stadii de execuție ale autostrăzii, dacă dai un search pe YT te convingi. Exemplu, 703G:


RaduG

Meawhile:

FB Catalin Drulă

QuoteRÂMNICU VÂLCEA, LEGĂTURĂ CU A1 - LICITAȚIE DEMARATĂ
A fost lansată licitația pentru proiectarea conexiunii orașului Râmnicu Vâlcea cu autostrada Sibiu-Pitești, via DN 73C.
Așa-numita secțiune 6 a A1 Sibiu-Pitești este inclusă în Masterplanul General de Transport al României și este împărțită în două segmente:
➡️ Primul, cu o lungime de 11 km, se întinde de la Curtea de Argeș la Tigveni. Aici sunt în plan lucrări de refacere a structurii rutiere, amplasarea unor elemente de siguranță rutieră, montarea unui sistem modern de scurgere a apelor și consolidări punctuale ale drumului.
➡️ Al doilea segment, de la Tigveni la Râmnicu Vâlcea, presupune lucrări de modernizare pentru 13 km din DN 73C și construirea unui drum nou, de 3 km, care va face legătura între A1 și drumul național.
Pentru drumul nou și pentru cel modernizat, lățimea platformei va fi de 10 m, astfel:
✔️ câte 3,5 m pentru fiecare bandă de circulație,
✔️ câte 0,75 m pentru fiecare dintre cele două benzi de încadrare,
✔️ câte 0,75 m pentru fiecare dintre cele două acostamente.
Ambele proiecte beneficiază de noul model de caiet de sarcini al CNAIR.
Legarea cât mai multor comunități la rețeaua drumurilor de mare viteză, prin noduri rutiere și reabilitatea DN-urilor, este crucială pentru dezvoltarea locală și regională - căci mobilitatea crescută în interiorul regiunilor țării atrage după sine și ridicarea nivelului de trai din acele zone.





Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

de ce naiba ar mai traversa acel drum de 2 ori DJ-ul existent (alternanta verde-albastru)?  Mai sunt si niste case exact in bucla aceea.
E un mic pinten de deal acolo, dar are cam 5m inaltime.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

RaduG

Plus un pod nou peste Topolog. Probabil vor să scoată traficul greu din comuna Tigveni, și probabil la anunțata platformă de 10m podul existent și drumul existent nu se încadra.

dr4qul4

podul peste topolog oricum tb facut pentru ca varianta merge pe malul drept. Eu intrebam strict de S-ul facut pt a traversa de 2 ori DJ-ul.. Adica de ce linia albastra nu merge drept catre giratoriu, fara a traversa de 2 ori DJ-ul?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GrmmrNzi

#7182
Cred că partea de sus a S-ului este DJ-ul deviat ca să iasă perpendicular pe A (boală cronică...), iar partea de jos poate a fost făcută ca să evite intersecția cu ulița din stânga (? zic și eu, nu dau cu parul)

PS: mă întreb cum o să facă platforma de 10m la Piatra.

vancouver

Las asta aici, adica eu macar asta as face pe Tigveni - Rm. Valcea:



Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

jaston

Buna idee Vancouver!
Daca se si poate implementa, ar fi genial!