Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

^Trebuie sa va puneti problema si cand a fost gata proiectul SI cand se face ...
Eu stiu de largire de acum 2 - 3 ani (poate mai mult), dar la Radauti s-a castigat in 2011, deci ...

Ramane la fel de ilogica largirea acum, dar are sens pentru momentul cand a fost pregatita licitatia/lucrarea.

punktnet

Quote from: JohannDB on April 14, 2021, 01:56:32 PM
     
                           Sâmbătă 10 .04.2021, când veneam spre Brașov, pe zonă, până la limita de județ, "imediat de la vârf spre Cheia, cei de la SDN lucrau în draci la asfaltare, "spre Cheia); joi, noaptea 08.04.2021, pe la miezul nopții, când coboram spre Cheia, erau numai frezări și gropi spre Cheia și mult după Cheia și Mănăstirea Suzana...... Mda, "reparau ce-au stricat cu freza", că le-am urat multe bunătăți trecând prin frezări............................ Pe  partea Brașov-ului era "liniște" la reparații..... !!

                                                                                                                                                                                               

Din zona Valenii de Munte pana la Babarunca, sunt cam 90% efectuate asfaltarile. De acolo spre Brasov, am vazut intr-o parcare pe marginea drumului cateva utilaje, probabil ca se apuca serios si pe bucata aia.
Per total, am fost placut surprins sa vad ca acum drumul se prezinta intr-o stare buna chiar spre foarte buna unde sunt portiunile lungi asfaltate, in afara de latimea drumului varianta a devenit foarte atragatoare pentru un turism.
Just kidding.

Earthchild

#7022
DN1A Ploiesti-Brasov a fost refacut prin anii 2000 la un standard foarte bun, s-a degradat mult intre timp din cauza transportului greu de marfuri. A fost intotdeauna o alternativa la DN1 pentru turisme.

pest1969

Largire DN1
,,Completare de la 3 la 4 benzi de circulație a sectorului de pe DN1 km 95+100 – 95+400, în localitatea Cornu"
http://mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/3367-hg20042021dpsmpppp

Cristi N

Wow, cineva si-a adus aminte in sfarsit de bucatica asta lipsa de dinainte de intrarea in Breaza: GMaps

TibiV

Mare minune...

Ptiu, ptiu, să nu-i deochem...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

Ii banuiesc pe 2 din colegii nostri de forum ca au avut o contributie semnificativa la rezolvarea asta.  O:-)

reed

#7027
Ceva fotografii de la Alpenside de la refacerea drumului Iasi Suceava












Drumul arata cam asa:

punktnet

Iasi Suceava nu e drum direct, pune si tu indicativul DN/DJ sa ne dam seama.
Just kidding.

reed

^^^
Traseul drumurilor județene din județul Iași este reprezentat de:
- DJ 282: Limită județ Iași – Rediu – Movileni – Gropnița – DJ 281D,
- DJ 281D: Coanele Caprei – Focuri – Gropnița,
- DJ 281B (DJ 281) - Coarnele Caprei,
- DJ 281: Belcești – Ceplenița – (DN 28B - E85),
- DJ 208: Lespezi (DJ 281) – Limita județ Suceava.

Traseul drumurilor județene din județul Suceava este reprezentat de:
- DJ 208 limită județ Iași – Budeni - Dolhasca,
- DJ 208A Suceava – Ipotești – Bosanci – Udești – Liteni – Dolhasca,
- DJ 209C Suceava – Frumoasa – Liteni,
- DJ 209D Liteni – Stroiești (DN17 – E58) – Costâna – Dărmănești (DN2 – E85).

voicul

Pe DN1 e o problema punctuala si simplu (  :lol: - simpla de aia a durat 20 de ani ) de facut.
De principiu mai sunt zone ca astea care ar ajuta enorm, cu investitii si efort minim.

Poate cei 2 colegi mai rezolva punctual niste situatii ca asta.  :cheers:

medicul de garda

Problema cu bucatica aia amarata de 200m din DN1 care e la 3 benzi e ca era inclusa in nu mai stiu care lot din campania esuata de eliminare a punctelor negre de pe drumurile nationale, din care maxim 2 loturi chiar au mers inainte, restul au ramas blocate in diverse stadii (erau parca 7 loturi cu totul). Deci nu doar ca cineva a trebuit sa le aduca aminte la CNAIR de portiunea asta, ci a trebuit sa treaca prin sarcina imposibila de a ii convinge ca lotul respectiv nu se va mai relicita vreodata in forma respectiva (sau deloc), sa SCOATA documentatia aferenta acelor 150m si sa faca un PROIECT NOU, de sine statator, cu indici noi. Ceea ce, la cum ii stim pe frecatorii de menta cu 2 maxim 2 grade de rudenie din compania aia, a fost blasfemie curata si probabil a implicat niste masuri administrative ca sa ii puna la treaba :-[

In fine, eu personal ma bucur enorm ca se rezolva anomalia asta odata. Abia astept distractia cand ii vor expropria pe cei care au parcarae aia si ii vor forta sa isi mute tirurile abandonate de acolo  :lol:
Trust me, I'm an east-european doctor!

minisoferul

O imagine preluata de pe un grup de trafic, din spusele celui care a facut filmarea pare a fi pe DN6 in directia Bucuresti- Alexandria. Ce este mai exact acest aparat ?


Gendan

La Otopeni, aeroportul are o masinarie destul de asemanatoare (si mai mare, totusi) cu care masurau coeficientul de frecare a pistei.

Earthchild