Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

razvan96

E vorba de sectorul de drum ce trece prin Voluntari, unde e deja 2+2.

TibiV

@alecu26,

"DN 2, km 7+848 - km 18+330, pe sectorul km 7+848 - 11+500".
Acel km 7+848 este cel masurat de la "kilometrul zero" al Romaniei, adica de la Piata Sfantu Gheorghe.
Asa ca acel km 7+848 este cel de la pasajul peste M800 de la Europa/Dragonul Rosu, adica limita dintre Bucuresti si Ilfov (Voluntari).

Ionut avea in semnatura ceva de genul "kilometri reali, nu kilometraj afisat".
Adica A1 incepe la km 11 (pana la km 11 te chinui pe bulvardele dun Bucuresti), A2 incepe tot pe la km 11 sau 12, iar A3 incepe pe la km 7....
Toate aceste distante/borne kilometrice incep de la Piata Sfantu Gheorghe, intre Piata Unirii si Piata Universitatii.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

punktnet

DN2 ar trebui sa inceapa la intersectia Calea Mosilor cu Bd. Carol, de unde pana unde piata Sf Ghe ?
Just kidding.

Cristi N

Toate DN-urile de o singura cifra si autostrazile - A1, A2, A3 incep de la Piata Sfantul Gheorghe, e doar o conventie de marcare.

cesar21

#6859
"A fost semnat contractul pentru modernizarea unui lot din DN71, cu singurul ofertant care s-a arătat interesat de acest proiect. Al doilea lot, din cadrul contractului licitat, a fost anulat administrativ. Traseul în plan se desprinde din DN7 la km. 30+810 din localitatea Bâldana, traversează orașul Răcari și localitățile Ghergani, Bâlteni, Contești, Crângași, Cuza – Vodă, Mircea – Vodă, Ilfoveni, Brătești, Ulmi și continuă până la intrarea în municipiul Târgoviște, având caracteristicile unui drum de șes. Contractul a fost semnat pe 30 decembrie cu asocierea Aqua Parc SRL – Mavgo Holding SRL –HydrostroY AD – VDH AD (Vodstroi 98 AD) – Bdu Maxi Construct SRL.

Informaţiile publicate de arenaconstruct.ro pot fi preluate de alte publicaţii doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor".

SURSA: https://www.arenaconstruct.ro/a-fost-semnat-contractul-pentru-modernizarea-dn71-baldana-targoviste/

pasadia

Quote from: vancouver on December 01, 2020, 10:01:10 PM
A fost reziliat contractul cu Azvi (la cererea lor si de comun acord).
Revin asupra acestei informații căci:
- vancouver nu a indicat o sursă cat de cat credibilă
- informația e totuși posibil falsa.

Mai exact avem comunicarea de mai jos făcută de un consilier local din Râșnov:

https://www.facebook.com/101680421639287/posts/201753911631937/

Quote

. Reabilitare DN73 & trecere de cale ferată Cristian & girația Bran/Zărnești.
Contractul va fi reziliat, în ultimele luni nu au ajuns la nici un acord. AZVI solicită fonduri în plus iar CNAIR nu le poate oferi pentru că nu există prevedere legală în acest sens.
CNAIR a mandatat DRDP Bv să se ocupe de procesul continuării lucrărilor : inventarul a ce s-a realizat, revizuirea proiectului, expertizarea soluției finale.
DRDPBv dorește că până la sfârșitul anului să existe un contractul de execuție, care se va sparge în două ( unul pt Brașov și altul pentru Argeș), urmând ca cele două Direcții de Drumuri și Poduri să supravegheze execuția.
2023 decembrie este dată până la care se mai poate prelungi acest proiect.

. Rigolele adânci din interiorul orașului Râșnov
I-am transmis doamnei director că actualele rigole sunt foarte adânci și că dorim o altă soluție tehnică, respectiv rigolă acoperită cu dale de beton.
se va cere prin expertiză noului consultant să ia în considerare această soluție.
   

Robert Elekes, purtătorul de cuvânt al DRDP, întrebat fiind de reziliere, ne-a trimis să întrebăm la centru, pe principiu că "eu sunt mic, mănâncă lăptic și nu știu nimic". Mă rog, când au terminat 6km de autostrada înainte de termen era peste tot cu comunicate de presa și alte cele...

Și cu ocazia asta aflu că directoare interimară, pe 4 luni numita, este Liliana Horgea. Fosta directoare tehnica prin Primăria Brașov, inculpata de DNA într-unul dintre dosarele penale ale lui Scripcaru care trenează de vreo 4-5 ani.

rota

Ministerul Transporturilor a emis autorizația de construire pentru proiectul ,,Modernizare DN 29D Botoșani-Ștefănești, km 2+800-km 18+500 și km 21+800-km 48+146". Proiectul prevede construirea a 42,739 km de drum modernizat, cinci poduri și trei viaducte noi, trei poduri reabilitate.
Amplasamentul lucrărilor este situat pe drumul național DN 29D, iar lucrările care fac obiectul autorizării străbat localitățile Botoșani, Ștefănești, Stăuceni, Gorbănești, Trușești, Durnești și Blândești. Pentru sectoarele cu teren instabil este prevăzută execuția de viaducte. Acestea vor asigura traversarea zonelor cu alunecări ample și active și vor avea suprastructura formată din grinzi din beton precomprimat de 24 m.
Valoarea lucrărilor autorizate este de 188.585.904,73 lei fără TVA, reprezentând valoarea lucrărilor (construcții și instalații), declarată de solicitant, înscrisă în cererea de autorizare și în devizul general anexă la cererea de autorizare, conform prevederilor legale.
Contractul este atribuit Asocierii AUTOTEHNOROM S.R.L. - S.C. OPR ASFALT S.R.L. – OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS S.A. – S.C. EVALCONS TECH S.R.L. și are o durată de execuție de 24 de luni, cu o perioadă de garanție a lucrărilor oferită de constructor de 84 de luni. Sursa

Calin88

Daca tot se vor relicita lucrarile pentru DN73 si pot aparea modificari, in sensul acoperirii rigolelor anti-tanc din Rasnov, nu ar fi cazul acum sa se modifice proiectul si pentru a imbunatati viitorul acces dinspre A3? Chiar daca A3 se va continua si spre Sibiu, principalul nod pentru accesul in Brasov dinspre Bucuresti va fi tot cel de la Cristian.

Cred ca ar fi necesara dublarea pe tronsonul inclus intre giratoriul de legatura cu A3 si intrarea in oras si rezolvate minim 3 intersectii in care au loc destule accidente si care ar deveni si mai problematice cu traficul suplimentar: la intrarea in parcul industrial de la Cristian, la Duvenbeck si la drumul de legatura cu centura.

pasadia

@vancouver nu te supăra pe mine - văd că ai timp pe alte topicuri să răspunzi și să contribui, așa că poate mă lămurești și pe mine: e reziliat sau nu e reziliat contractul cu AZVI pe DN73 (vezi postarea de mai sus pentru detalii).

Da, știu, probabil ar trebui să îl întreb și pe @horatiu.cosma dar cum tu ești cel care afirmase asta in decembrie revin la tine mai întâi.

vancouver

La momentul in care am scris, informatia primita de la o sursa din MT asta a fost. Nu am semnat eu rezilierea, deci nu pot jura cu mana pe Biblie ca este sau nu reziliat. Daca a mintit sursa mea, am mintit si eu. Daca e o jumatate de adevar, gen s-a discutat verbal ca ramane asa, dar pana la urma nu s-a mai concretizat in scris, poate fi si asta.

In teren Azvi mai misca ceva, astfel incat sa rezulte contrariul?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

myid

^^^ nimic, santier parasit !
Am intrebat la DRDP, inca nu s-a reziliat nimic fizic, adica nu s-a semnat nici o hartie...
Deci, inca e la stadiul de "wishful thinking"

pasadia

Șantierul e părăsit dar organizarea aia de șantier dintre Râșnov și Tohanul Nou e încă acolo. Nu e nici AZVI convins că pleacă?

AlexxC

Am parcurs ieri traseul Brasov-Pitesti,nici urma de constructor sau lucrari...doar balize reflectorizante pe alocuri straco&azvi.
Drumul este decent avand in vedere situatia, gropi pe alocuri si cateva segmente critice.Segmentul Rucar-Podul Dambovitei este extrem de valurit...se circula cu maxim 20kmph.
Campulung-Mioveni s-a circulat in coloana cu multe momente de stop&go....traficul cere drum expres pe acest sector,dar nu si mai sus de Campulung!

pasadia

Situația de mai sus (cea cu rezilierea AZVI pe DN73) cred că arată încă odată ceea ce suspectez de mt timp - directorii și directorasii din CNAIR îi MINT pe cei din MT (miniștri, secretari de stat, consilieri) zilnic, pe orice subiect.

Ei, cei din CNAIR, sunt veșnici și s-au învățat că cei din MT sa se tot schimbe precum ciorapii. Dar mai ales s-au învățat că cei din MT nu cer documente scrise. Și atunci din vorbe poți spune orice.
Sa vedem cat o mai duc in felul asta. Nu de alta dar îmi amintesc singura vizita făcută împreună cu Horațiu pe un șantier (Centura Brașov, prin 2016). Consultantul de la Egis, un bărbat pe la vreo 70 de ani) era de un servilism incredibil fata de Horațiu - cred că un asemenea comportament mai vedeam doar prin filme istorice despre fanarioți.

Cred că aș muri de râs dacă aș documenta acum felul în care se comporta vizavi de Horațiu diverși oameni de prin CNAIR. Va spun, e o specie incredibila aceasta, a oamenilor fără vertebre.

dobrogean

@pasadia: "Va spun, e o specie incredibila aceasta, a oamenilor fără vertebre."
Este trist sa vezi asa ceva, dar ar trebui blamati in aceeasi masura si toate categoriile de sefi care incurajeaza acest tip de comportament.