Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

pasadia

Pentru cele 2 giratorii nu dau vina pe AZVI, ambele au fost cerute și "construite din bidoane" ulterior contractului lor. De altfel eu, în nervozitatea mea față de CNAIR, tind sa îi absolv pe AZVI și de altele - știu de exemplu cum pe partea de utilități s-au trezit cu o mulțime de rețele îngropate prin Tohanu Nou și Bran, rețele care nu apăreau pe nici o hârtie (de asta au și existat acele semafoare pentru o perioadă lunga de timp). Plus meciurile locale dintre primăria Râșnov, CJ Brașov și CNAIR privind autorizarea organizării de șantier, plus multe altele despre care nu o sa aflăm niciodată probabil.

Dar asta ne e statul, cu el defilam. Bine că se mai umezesc unii când aud de DX între Brașov și Pitești...

prom

Trist, referitor la acest drum, DN73. Multam de info, macar nu mai trag sperante, o perioada de timp, cel putin  :(

Andrew

Stiti cumva daca se mai liciteaza/consolideaza portiunea de drum afectata(unde au fost alunecari si se trece din 2 benzi in 1, inainte de mititei) de pe DN7 la Dedulesti?

vasile.silion

Quote from: vasile.silion on November 28, 2020, 06:48:36 PM
Pe DN 1G între Tihău și Hida se lucrează...
Dacă pot lucra încă o lună, cred că reabilitarea întregului drum se poate finaliza. Mult mai repede decât anticipam in septembrie, când au început.

Scriam asta in 28 noiembrie. In 28 și 29 noiembrie am trecut pe acest drum. Încă aveau câțiva km buni de asfaltat!
Mă mir însă sa văd acum că pe 1 Decembrie (adică după 2 zile) alaiul de oficialități (știu, aflați în campanie electorală) era prezent la recepția lucrării. Oare sa se fi terminat așa de repede? Tare mă mir!
http://www.graiulsalajului.ro/reabilitare-din-temelii-a-drumului-national-tihau-hida-a-128451
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

bacovia

^ Legat de DN1G

Eu am trecut pe 28 Nov si se lucra puternic. Asterneau asfalt de mama focului pe ninsoare, la -3C. La ce harmalaie era, posibil sa fi terminat.
Aaa... pe majoritatea utilajelor scria STRABAG/ARL :)

vasile.silion

#6845
^In 28 am trecut și eu pe acolo. Am postat câteva poze aici, cu 2 pagini în urmă. Da, pe unele utilaje scrie Strabag, pe altele Inserco (am căutat, într-adevăr e o firmă de construcții din Zalău). Colegul @NGC ne spunea în vara că lucrarea a fost adjudecată de Drum Construct.
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran


Dominik

În cadrul contractului de reabilitare a DN 76, sector Ionești - Vârfurile (foto), asocierea SC Sylc Con Trans SRL / Hydrostroy AD a executat, în ultima parte a anului, lucrări la ziduri de sprijin în zona Hălmagiu, s-au montat dispozitive de acoperire a rosturilor de dilatație de la poduri, s-au realizat bazine de dispersie, extraexcavații și blocaj de piatră pentru stabilizarea terenului la parcarea de scurtă durată din zona Hălmagiu. Termenul estimat de finalizare al lucrărilor este jumătatea anului viitor. Pe următorul sector aflat în reabilitare DN 76 Vârfurile – Ștei (sectorul administrat de DRDP Timișoara fiind Vârfurile – Groși), antreprenorul Drum Asfalt SRL & Vahostav - SK A.S. & Trameco S.A. & Ile Viorel Construct SRL a executat, în luna decembrie, lucrări de așternere a stratului de bază și a stratului de legătură, reparații la structura rutieră existentă, umpluturi în spatele zidurilor de sprijin, montarea bordurilor și pavajelor la trotuare, cofrare și turnare șanțuri pentru scurgerea apelor. Sectorul de drum se află pe teritoriul județelor Arad și Bihor, fiind administrat împreună cu DRDP Cluj.













DRDP Timisoara
You're in Steelers Country

Clinlin


marinul

DN-ul paralel cu viitoarea autostrada refacut (reciclare in situ) recent, adica s-a lucrat din vara lui 2019 pana in decembrie 2019 pauza si pe urma in vara lui 2020 pana acum. Avem uzura de la min 8:07 Salard. Intre Biharia si Salard este turnat un strat de baza si urmeaza uzura anul urmator sa speram ca in vara se finalizeaza






Vlad T.

^+1

Oare nu era mai safe pentru conducatorii auto daca il proiectau ca si o turbogiratie?

razvan96

Pe 21 decembrie CNAIR a lansat licitatia:

Servicii de proiectare fazele PT+DE+DTAC+AT si Executie lucrari pentru obiectivul: "Sporire capacitate de circulatie DN 2, km 7+848 - km 18+330, pe sectorul km 7+848 - 11+500"

Valoare estimata: 36.312.539,63 RON
Durata contract:30 de luni
Termen de depunere:01.02.2021

Conform documentatiei, este vorba de refacerea straturilor de asfalt, delimitare prin New Jersey, amenajarea unor piste pentru ciclism si a unor statii de autobuz si realizarea a 5 pasaje subterane cu lifturi in locul trecerilor de pietoni.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

E deja 2+2
Iesirea din Bucuresti pana intrarea in Afumati