Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

carutasul

încurajat de filmare, am zis să văd care mai e situația la podul peste Argeș de pe DN5. Am avut un drum pe acolo așa că am făcut un mic ocol. Podul nu e încă deschis dar deschiderea pare iminentă. La capătul dinspre București existau marcaje, ba chiar și parapeți și niște cetățeni care se agitau pe pod; la capătul dinspre Giurgiu încă nu exista nici marcaje și nici parapeți. Dar nu cred că mai poate dura prea mult, e chestie de zile.
Bonus, în 1 Decembrie a mai răsărit încă un giratoriu, la magazinul Lidl. Din București până la pod mai mult mergi pe giratorii decât pe drum drept :) Așa mă enervează că nu au putut face drumul ăsta prin afara localității în loc să îl lărgească....


hvm

Eu nu cred ca e folosita mai deloc. Din Rehau si Calnic as intra pe autostrada prin Cunta, nicidecum pe acolo.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

elphax

Cred ca a fost gândită mai mult ca și ieșire. Evident ca dacă vii de pe Transalpina prin Sebeș și o iei spre Sibiu vei intra pe acolo. Și mai ales dacă s-ar face o centură la Sebeș pe Sud. Dar efectiv banda de facut dreapta nu se foloseste decât dacă faci ture cu mașina de deszăpezire 😉

ionut_16


wa231169

#6740
Am fost pe pod duminică dupamiaza. Se trasau marcajele. Aș fi zis că deschiderea e iminentă... însă, unele rosturi de dilatație sunt acoperite cu asfalt iar unul dintre ele nu e... de loc (în ultima poză).

wa231169

Și poza cu rostul descoperit... plus detaliu.


mobile

DN71 Sinaia - Târgoviște 31.10.2020
Reabilitarea a fost finalizată, cu excepția porțiunii dintre ieșirea din Târgoviște până la Soceram Doicești (cca. 5 km.) Nu a fost refăcută fundația, ci numai straturile superioare de asfalt. La fundație pare că au intervenit punctual, numai acolo unde alunecările erau puternice. Podurile au fost reabilitate, probabil în același fel, însă cu revopsirea balustradelor. Calitatea este de verde pe harta API, cu câteva porțiuni de albastru. Una peste alta, este un progres clar față de starea anterioară a drumului, însă râmâne de văzut cât este de sustenabil.

Cobărârea de pe Vf. Păduchiosu spre Târgoviște.












Pietroșița - localitate de munte cu potențial de dezvoltare.












Pucioasa. Lucrările de infrastructură din oraș pare că au ieșit la liman.






Marcajul nou crește siguranța călătoriei  pe timp de noapte.

horatiu.cosma

^^
@wa231169, ce ai fotografiat tu de fapt nu e un dispozitiv de acoperire a rostului de dilatație, ci asfaltul ce a fost așternut pe pod cap coadă (inclusiv deasupra rosturilor de dilatație). După cum se vede în imagine, asfaltul în zona rostului a fost tăiat și urmează să fie scos afară pentru a se instala dispozitivul mobil ce va permite mișcările de contracție/dilatație a podului. Un astfel de dispozitiv arată cam așa:



dr4qul4

Drumul arata cam la fel si in Iunie. Tot atunci am modificat pe OSM culoarea :)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

wa231169

@horatiu.cosma Da. Ai dreptate. Dar eu nu am pomenit decât de rosturi de dilatație (spațiul dintre doua segmente de pod) despre care ziceam că sunt acoperite cu asfalt sau nu sunt acoperite de loc...  si de asta deschiderea finală a podului nu pare chiar iminentă. N-am zis nimic de dispozitivul care în final trebuie să acopere acel rost...

carutasul

Acum vreo lună era totul spart pe pod, ziceai că îl fac din nou, acum e asfalt. S-ar putea să ai dreptate în sensul că poate unele zone nu au fost abordate (erau bune) ; de jos nu prea ai cum să vezi. Atunci ar mai putea dura un pic, cât să schimbe rosturile de dilatație, dar în mod sigur marcajele și separatorii de sens erau proaspete, deci cumva tot se pregătesc de finalizare. 

minisoferul

La sfarsitul saptamanii trecute a fost anuntata inceperea lucrarilor de asfaltare pe DN6 Alexandria - Bucuresti, la proiectul de largire cu ''jumatate de banda pe fiecare sens''. Din sursele din ziarele locale, primul 'lot' va avea 11 km impartit in 2 tronsoane: Dn6F - Vitanesti aprox. 2 km si Vitanesti - Vaceni 9 km.


tom_sawyer

^ Ce proiect e ăsta pe DN6? adică îl transformă în DN2? De ce nu fac 2+2 dacă tot se apucă de lucrări? Doar nu mai suntem în anii '90.

dr4qul4

Banuiesc ca e proiectul vechi. Cel care a fost lasat balta la un moment dat. Si acum sunt 2 portiuni unde benzile sunt extrem de inguste pentru ca au sapat pe margine. Practic nu au loc 2 tiruri pe acele portiuni. Este unul din motivele pentru care evit DN6 pe timp de noapte. In rest se ajunge mai repede pe acolo la Craiova. (dar tb sa ii dai blana)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist