News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Sunt sanse reale ca podul sa fie gata pana de alegeri - mai ales daca alegerile se amana pentru martie...  ;)

Pacat ca podul provizoriu l-au facut "atat de provizoriu"... Ar fi fost util pentru "copaceneni"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

Au început lucrările de lărgire a DN7 între localitățile Tălmaciu și Boița, în județul Sibiu. Extinderea la patru benzi vizează un tronson de aproximativ 3 km și va contribui la fluidizarea traficului în acestă zonă care conține tronsoane în pantă și creează dificultăți mai ales pentru autovehiculele de mare tonaj. Lucrările vor fi finalizate în vara anului viitor.

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/2691580324424078
You're in Steelers Country

Skynick

^^ oricum, eleganta solutia pentru podul asta. slick.


jaston

Cum vad oamenii din zona Sibiului, si nu numai, acest proiect de largire a DN7 la 2 benzi? Asta in contextul in care deja se construieste si autostrada Sibiu Boita.

adrian sibiu

@jaston după părerea mea e o investiție făcută muuult prea târziu,care după finalizarea primului lot din PISI va deveni cam inutilă,cred ca era  mult mai important să se caute soluții  de eliminare a ambuteiajelor mai jos pe Valea Oltului inspre Rm Valcea.

AlexxC

Este o bataie de joc la adresa locuitorilor din alte regiuni cu drumuri sufocate de trafic care nici macar nu indraznesc sa viseze la reabilitarea unui DN.
Va dati seama cat de increzatori erau ca se va face PiSi daca  au demarat proiectul asta.

Cetatean

Știți care e partea comica? După n studii și bănuiesc licitații, deși asta trebuia sa se întâmple acu 15 ani,doar acum le-au ieșit 'jocurile'. As bănui ca Geiger singurul ofertant, câștigat, necontestat, executa în viteza. Ce sa facă? Sa anuleze? Lasă tati , facem aici. Chiar dacă în 2 ani o sa fie o MZA acolo de 500 de autovehicule pe zi.

horatiu.cosma

Păi cam așa e. Toate investițiile astea au pornit dintr-o idee bună acu 20 de ani, dar fiind lăsate să plutească în ritmul birocratic din CNAIR de împins hârtii dintr-un birou în altul și înapoi despre care nu întreabă niciun politician, abia acum au ajuns la gestație. Exact la fel și proiectele alea de rezolvat puncte negre prin sate pe DN1, de 3 ani nu sunt în stare nici măcar să ia indicatoarele de șantier în lucru și să pună o palmă de asfalt pe lângă giratoriul din Feleacu ca să poți vira mai lejer spre Cluj.

Io

#6699
Cine a aprobat astazi largirea aia de la Boita trebuie pus in vitrina cu idioti. Exact aia era ieri si azi portiunea cu problemele cele mai mari ale drumului aluia!
Nu cumva sa va treaca prin cap daca tot sinteti pusi pe facut doua benzi sa scoateti dracului traficul din Talmaciu! Nu cumva, ca vi se tulbura existential neuronu'. Ala care va deosebeste de o gaina comatoasa si-al carui singur rol e sa va impiedice sa va gainatati in curte! Imbecili risipitori ce sinteti!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

pasadia

În aceeași categorie se încadrează și lărgirea giratoriului de la Veștem, DN1*DN7.

JohannDB

    Citesc pe fugă.... Nu-mi ajunge pauza; acum câteva ore am trecut "Veștem"-ul !!
        Chiar mă gândeam, că după lărgire, să vezi încălecări (cel puțin) și trozneli, când fi-vor două benzi și cel din extrema dreaptă va vrea să facă stânga prin "nasul" tuturor.....
   .........vom avea motive de discuții......

horatiu.cosma

Și ca să fie tabloul complet, lărgirea se termină exact la intrarea în Tălmaciu cu cel mai înalt zid de pământ armat din România, probabil în zona lui deja o să fie indicatoarele de îngustare, ca să îl facă inutil. Dar până la urmă trebuie să rivalizeze cineva cu Ciurelul.

prd.marius

Si eu care am crezut ca semnalizarea asta "spectaculoasa" e pentru lucrarile la PiSi1...  :(( Chiar am si postat in thread-ul de A1 pentru ca am ramas impresionat de cum au semnalizat lucrarea (mai ales in Ro).
Pe de alta parte, cum zicea cineva mai sus, ironic fiind (si eu ii dau dreptate), asta e cea mai mare problema a acelui drum si ieri si azi.

Il fac destul de des, si cred ca in zona aia niciodata n-am prins aglomaratie.
In loc sa fii gandit cum sa ocoleasca Talmaciu, sau cum sa largeasca spre Rm. Valcea, ei o fac sa fie si mai periculoasa. Drept exemplu, uitati-va cum au largit la 2+1 alternativ spre Rm.Valcea, spre capatul judetului Sibiu, in zona Lazaret. Mie sincer imi e frica sa merg/depasesc in zona respectiva. Semnalizarea e precara, nu ai spatiu de reincadrare pe banda (la genul asta de drum, ma astept sa fie o distanta rezonabila, asa cum e "in afara"), etc.
Sper sa termine cat mai repede PiSi1, sa merg linistit.

zuma80

Orice zona de drum largit la 4 benzi este un avantaj, dar da, daca nu este gandita trecerea de la 2 benzi la una atunci este o problema.
Prin august am facut un drum Bucuresti-Sibiu si retur. La dus fiind mai de dimineata nu am prins un trafic aglomerat (a fost un trafic normal pentru VO), si intradevar singurul accident intalnit pe traseu, la drumul de dus, a fost pe zona de 2+1, unde 2 se transforma in 1 intr-o zona de curba la stanga (viteza neadaptata la curba, bazat presupun pe latimea carosabilului initial). La drumul de intoarcere am avut parte de 5 accidente pe traseu, din care 2 grave, unul pe centura est Rm. Valcea si altul Bascov apropape de Pitesti unde am stat blocat 2h si 1/2. Ambele pe zona de DN 1+1.
Zona largita intre Boita si Talmaciu este necesara pana la deschiderea A1 PiSi1. Eu personal am prins blocaj pe acesta zona in special datorita autotrenurilor foarte incarcate care la deal se misca greu.
Pentru A6!