Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.


alexa_adrian2001

Intre timp pe DN76 intre Hidisel si Copaceni, se deviaza traficul de tranzit, e a doua oara cand se face asta. Pacat ca nu s-a gandit altcineva sa faca asta mai repede. Da bine e si acum.

În urma unei vizite în teren, prefectul județului Bihor, Dumitru Țiplea, a sesizat că ritmul lucrărilor a scăzut cu 25% față de perioada în care traficul a fost redirecționat. Astfel, pentru o mobilizare mai eficientă, prefectul împreună cu reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Cluj și ai Inspectoratului de Poliție Județean Bihor, a luat decizia unei noi devieri temporare a traficului pe porțiunea dintre Hidișelu de Sus și Copăceni, în perioada 29 septembrie-30 octombrie.

,,Decizia a fost luată în urma rezultatelor foarte bune din perioada în care traficul a fost deviat și lucrările de reabilitare au avansat rapid. Ne-am propus ca până pe 1 decembrie să circulăm pe asfalt nou între Oradea și Dealul Bitii. Mulțumesc pentru efort și înțelegere tuturor părților implicate: Secției Drumuri Naționale Oradea, Inspectoratului de Poliție Județean, constructorilor și, mai ales, cetățenilor", transmite prefectul Țiplea.

sursa: https://www.bihon.ro/stirile-judetului-bihor/din-nou-trafic-deviat-pe-dn-76-pentru-cresterea-ritmului-lucrarilor-2860900

marinul

Sa punem si partea buna din DN76 , mai putin partea de la min 3:30



Si varianta de ocolire DN76 Oradea- Varfurile






alexa_adrian2001

oare totusi: de ce nu se intervine in zona de la min 3:30? ce nu le place acolo? si vad ca mai au o zona de rezolvat sus in deal, imediat dupa zona mentionata.

marinul

Cea de sus din cate imi aduc s-a refacut. O luase la vale dar cea de la 3:30, nu s-au atins deloc de ea. Probleme cu pt-ul sau ceva nu e conform sf ul, cine stie?

Sorinus


pasadia

Brad are statut de municipiu și prin urmare, ca în atatea alte cazuri (Câmpulung, Făgăraș, Onești, Târgu Secuiesc, Sighișoara, Reghin) CNAIR nu e responsabilă legal de calitatea suprafeței de rulare. Astfel, chiar daca DN-ul ce traverseaza acel oraș e modernizat, traseul prin zona urbană e posibil să fie extrem de rău.

În Brad există un fel de centură compusă însă tot din străzi locale (deci nu e un traseu nou sau un traseu îndepărtat de zona urbană). E însă mai ușor de străbătut fiind și mai calitativ asfaltul, și mai scurt ca timp de deplasare (mai puține intersecții, mai puține treceri de pietoni).

TibiV

#6682
Respectiva "un fel de centură" de care vorbeste pasadia este fix cea parcursa de marinul de la 29.05 (intersectie T, unde a virat dreapta) pana la 31.15 (un "STOP" cu lumini intermitente).

Este "tipla" fata de traseul DN76 prin centru orasului, care este vai de mama lui - ca de altfel tot restul traseului de pe teritoriul municipiului, de la 26.32 (se vede clar indicatorul de intrare in Brad) pana la 29.05 (intersectia T), si de la 31.15 ("STOP") pana la 32.32 (podul peste Luncoiu).
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vasile.silion

#6683
Quote

Vreo idee cine e antreprenor?

Nu am găsit decât anunțul ăsta de atribuire pe licitatiapublica.ro, dar nu pot să intru că nu am cont. Poate dacă este cineva de pe aici care are cont și e binevoitor, poate ne ajută cu un răspuns.
https://www.licitatiapublica.ro/m_view_atribuiri.php?id=40301194
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

lim

#6684
@pasadia,

în van se pasează responsabilitatea căii de rulare a unui DN, în cazul nostru vorbim de un drum european, primăriei unui oraș care nu dispune de fonduri financiare, cum este Brad. Soluția ar fi o centură exteriorară localitățiii care să aparțină CNAIR. Pe DN  Oradea-Deva , mai sunt necesare centuri exterioare și în localitățile Beiuș și Ștei , centuri care să apațină CNAIR.Părerea mea este că toate orașele care nu sunt reședință de județ și sunt străbătute de DN , sau drum european, și nu au centuri exterioare să fie incluse întru-un progam unic de upgrade ,în vederea realizării de centuri exterioare, pentru care să se solicite fonduri europene, și aceste centrui să fie trecute în admnistrația CNAIR.

marinul

Ce e ciudat la DN76 ca in Stei s-a reabilitat drumul in acelasi proiect si in oras dar in orasul vecin Beius a ramas ca la Brad in seama primariei

horatiu.cosma

Pai nu e ciudat, v-a explicat Pasadia situația. In municipii (Beiuș) drumul nu e la CNAIR, în oraș (Stei) e la CNAIR.

NGC

^^^^

"Covor asfaltic pe DN1G – km 35+000 – km 55+109" – SDN Zalau"

Contractul a fost atribuit in 10.09.2020 catre DRUM CONSTRUCT care a avut o oferta financiara de 10.082.852,09 RON fara TVA.

bacovia

^Multam fain!

Pare ceva firma locala. Sa vedem ce iese.

ionut_16