Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

voicul

Mega SUPER tare!

A inviat si proiectul asta de dinainte de 2010!!!

Daca nu fac A3 pa SF dinainte de 2000 degeaba suntem in UE!

comisarul

Quote from: pasadia on September 15, 2020, 10:31:57 AM
Si Brasov - Bran e intr-un stadiu aproximativ final - sunt ceva discutii legate de rigole (evident, vorbim de un proiect vechi, contractul fiind semnat prin 2011, deci avem rigole deschise si acele podete care iti "plac" tie foarte mult) si zona podetelor (nefinalizate in intregime)

Apropo de rigole - le fac de mana, adica vine betoniera, unul face cofrag de lemn, toarna betonul si unul niveleaza cu mana, bucata cu bucata .
Toata vara a fost si este inca jale intre Cristian si Rasnov, la orele de varf se pierde appx o ora sa le traversezi din cauza lor, drumul ocolitor pe la Vulcan, alta data gol, s-a aglomerat asa de tare incar la iesirea in DN73A stai cate o data cate 5 min sa treci calea ferata .
Rezielierea ar fi cel mai bun lucru care s-ar intamplat pana acum, in afara de bucata C Lung - Pitesti pe care se merge bine, restul e dezastru .

marinul


voicul

1h pentru 10 - 15km.

WOOOW ce drumuri de cea mai mica viteza aveam!

prd.marius

Au reparat rigolele la podul peste Mures, de la Alba, dar degeaba, tot in coloana stai cand vii dinspre Sebes.  :((

marinul

Parerea mea e ca acolo trebuia de acum 10 ani un al 2 lea pod, sa fie 2 benzi pe sens. Dar Primaria Alba-Iulia se scoate ca e in administrarea CNAIR, iar cei din urma o sa spuna ca  fac autostrada langa

horatiu.cosma

http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/s-semnat-contractul-de-executie-lucr%C4%83ri-pentru

Marți, 22.09.2020, C.N.A.I.R. a semnat contractul de executie lucrări pentru obiectivul: "Reabilitare DN66 prin reamenajarea sectorului cuprins între km 105+000- km 105+580 în vederea construirii unui pod nou peste Jiu de la Meri la km 105+250 și reamenajare sector km 106+220 – km 106+965 din zona mânăstirii Lainici", cu ofertantul desemnat câștigător Asocierea S.C. FREYROM S.A. - PROCONS GROUP S.R.L.
Valoarea contractului este de 19.872.901,81 lei fără TVA

Durata contractului este: 12 luni perioada de execuție a lucrărilor, 96 de luni perioada de garanție a lucrărilor.

Obiectivul prevede reabilitarea DN66 prin reamenajarea sectoarelor cuprinse între km 105+000 – 105+580 și km 106+220 – km 106-965 cât și construirea unui pod nou peste râul Jiu de la Meri, poziționat la km 105+250, în conformitate cu standardele românești și europene pentru traficul prevăzut, asigurând un grad sporit de siguranță a traficului.

alin2pas

Oare vor face al treilea pod lângă celelalte două (podul vechi și podul provizoriu) sau pe acelea le vor demola?

alext

La podul de la Adunatii Copaceni se lucreaza cu "goluri"...
Ramane un mare mister pentru mine ce fac oamenii aceia acolo pe pod.

Am vazut ca pe partea dinspre Bucuresti au pus si glisiere.

Poze din 20.09.2020, #DN5 #PodArges:



















Powered by API/PUM imgur uploader

survola

Cum adică nu știi ce fac acolo? Se reface toată partea carosabilă, acum au ajuns la montarea rosturilor, de acolo și acele spații goale (încă).

RaduC

Judecand dupa tipul constructiei - composit cu tablier de metal si suprastructura din beton armat - eu consider ca rost ar fi de rosturi doar la capete, deci sunt si eu in rezonanta cu alext aici...
Om trai si om vedea...

minisoferul

Din reportajele anterioare si din vizitele ''oficialitatilor'' s-a prezentat ca predalele puse peste tablierul metalic au fost tensionate (stranse intre ele ) cu niste cabluri de otel iar strangerea s-a facut in acele goluri.

cesar21


Daca a mai postat cineva imi cer scuze anticipat! Se asfalteaza pe ambele sensuri podul din Chitila si circa 500-700 metri inainte si dupa pod, lucrari efectuate de Strabag, cred ca in cateva zile vor termina!

vasile.silion

Quote from: alexd on August 26, 2020, 07:59:03 AM
Are careva idee daca DN 1G din jud. Salaj (Hida-Tihau) intra in vreun plan de reabilitare?

E varianta optima pt Cluj (Floresti) - Baia Mare, insa daca mai fac cateva drumuri incep sa cada piese de pe masina.

Da, uite că minunea... a început să se întâmple (ca să zic că minunea s-a întâmplat, aș vrea să văd rezultatul final!). Chiar azi am trecut pe DN1G între Hida și Tihău și mare mi-a fost surpriza când am văzut răzuit drumul în Hida până la ieșirea din Baica (până după zona aia nasoală cu veșnicele alunecări de teren). Așa lin cum am mers pe drumul ăla răzuit n-am mers niciodată! A fost musai să fac două poze, după care, revenit acasă am dat repede căutare pe net și am găsit și explicația, că nu știam ce să cred. Până azi am tot căutat dar n-am găsit nimic despre vreo intenție de reabilitare a acestui drum, zic eu important în perspectiva realizării A3 până la Zimbor, pentru că pare cea mai scurtă variantă pentru accesul maramureșenilor la nodul de autostradă de la Zimbor, dar și al celor ce ar veni dinspre Dej, Bistrița și ar folosi DJ 109 Răscruci - Hida, aflat în curs de reabilitare (proiectul "Drumul Bistriței", lotul 2, al CJ Cluj). Mai rămân două hibe pentru aceste trasee: În Maramureș, sectorul din DJ 108A între limita cu jud. Sălaj - Gârdani nu se reabilitează în cadrul proiectului C.J. MM "Drumul Nordului" - rămâne pe mai departe un drum din beton, plin de crăpături și denivelări; iar pe drumul înspre Răscruci rămâne o porțiune nemodernizată (cu pietriș) de 600 m liniari la limita cu Sălajul, pentru că acea porțiune aparține de Sălaj, iar CJ Cluj nu se bagă...

Iată pozele mele:



Și iată minunea:
http://www.sportulsalajean.ro/articol-121696/foto-video-au-inceput-lucrarile-pe-dn-1g-pe-sectorul-hida-tihau/
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

alext

@minisoferul
Multumesc.
Din pacate nu am urmarit topicul acesta de la inceputul lucrarii.

Acum ar avea sens de ce au acele goluri.
Chiar incepusem sa cred ca au pus acele structuri si apoi le-au scos pentru ca ceva nu este in ordine....