Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

Skynick

Oare pe acesta provizoriu il lasa sau il demoleaza?

TibiV

R@du,
ma inclin cu respect... +1

@Skynick,
ar putea sa il lase macar pana cand fac Argesul navigabil!... :lol:
La modul serios, ar fi foarte util pentru cei din Adunatii Copaceni. Se vede clar cu podul provizoriu (care acum este pe locul vechiului pod de acum 30-40 de ani) ar fi o "varianta locala" buna pentru traficul local - practic continua "strada princiupala" din Adunati, strada care pana la finalizarea centurii ERA de fapt DN5...

Doar ca are o problema, vizibila la 01.35: pe malul stang are niste reazemuri temporare (schele de metal).
Si asta pentru ca podul nou / temporar NU are o structura unitara, cu acelasi tip de grinzi....
Sunt prea obosit acum sa caut, dar anul trecut (sau in 2018?....) am facut un reportaj in care se vede ca au folosit tipuri diferite de grinzi, care nu s-au imbinat decat cu mari artificii....

Deocamdata Lacul Mihailesti si-a facut treaba si nu a permis viituri pe Arges, dar nu m-as increde prea mult in podul ala daca vin niste viituri serioase pe albia raului...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mihaimai

^
Cam asa (ignorand distorsiunea de panoramic):

carutasul

mare mi-a fost surpriza azi trecând pe DN55 spre Craiova să văd că se lucrează la podețul din zona comunei Bratovoiești, lucrare rămasă în abandon de ani buni. Dacă am văzut bine, pe mașini scria Secol, deci cumva au căzut în sfârșit la pace...

Dominik

În ultima perioadă, în cadrul contractului de reabilitare a DN 76, sector Ionești - Vârfurile, asocierea SC Sylc Con Trans SRL / Hydrostroy AD a executat următoarele lucrări: așternere strat de uzură, execuție acostamente din piatra spartă, amenajare albie pod, execuție trotuare.

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/videos/3326668847379541/

DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

NGC

Zilele trecute au fost lansate niste licitatii pentru ST si PTE pentru pasaje pietonale si rutiere pentru fluidizarea traficului pe DN1 in zona statiunilor de pe Valea Prahovei.


[CN1023503] / 11.08.2020: "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru: Amenajare pasaj pietonal subteran/suprateran – intersectie DN 1 cu str. Crinului (Poiana Tapului), Amenajare pasaj pietonal subteran – intersectie DN 1 cu str. Telecabinei (Busteni), Amenajare pasaj pietonal subteran – intersectie DN 1 cu str. Panduri (Predeal)"

Valoare estimata: 295,042.50 RON fara TVA

Durata contractului: 90 zile

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 14.09.2020


[CN1023506] / 11.08.2020: "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru Realizare pasaj rutier la intersectia DN 1 cu Bulevardul Ferdinand (Sinaia Nord)"

Valoare estimata: 624,192.75 RON fara TVA

Durata contractului: 180 zile

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 22.09.2020


[CN1023507] / 11.08.2020: "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru Realizare pasaj rutier la intersectia DN 1 cu Str. Prahovei (Azuga)"

Valoare estimata: 624,192.75 RON fara TVA

Durata contractului: 180 zile

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 16.09.2020


[CN1023508] / 11.08.2020: "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru: - Amenajare pasaj pietonal subteran/suprateran Piata Centrala din Comarnic - intersectie DN 1 cu str. Ghiosesti - Amenajare pasaj pietonal subteran/suprateran - Primaria Comarnic"

Valoare estimata: 149,667.60 RON fara TVA

Durata contractului: 90 zile

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 15.09.2020


[CN1023509] / 11.08.2020: "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru Realizare pasaj rutier la intersectia DN1 cu Bulevardul Republicii (Sinaia Sud)"

Valoare estimata: 624,192.75 RON fara TVA

Durata contractului: 180 zile

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 21.09.2020


[CN1023510] / 11.08.2020: "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru "Realizare pasaj rutier la intersectia DN 1 cu DN 73A (Predeal)""

Valoare estimata: 624,192.75 RON fara TVA

Durata contractului: 180 zile

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 17.09.2020

Xenos

Și pt Bușteni nimic? Marele blocaj e în Bușteni...alături de Comarnic intersecția cu Ghiosești, desigur....

razvan96

^ Pai e prima licitatie, Poiana Tapului+Strada Telecabinei.

naivu

F bine ca se face pasaj in dreptul drumului spre telecabina si in centrul Poienii Tapului, dar nu ma pot opri sa nu constat ca, desi in Busteni exista pasaj si in centru si la gara, ambuteiajele parca se formeaza intotdeauna incepand de undeva dintre cele doua pasaje deja existente (vezi trafic pe GoogleMaps)!!!

horatiu.cosma

Si o sa se formeze in continuare ambuteiaje si dupa ce se fac pasajele astea, fiindca nu acolo e principala problema, ci numarul super mare de masini care depaseste capacitatea DN1, virajul stanga, intrat/iesit din parcari etc.

nenea_hartia

,,Amenajare pasaj pietonal subteran/suprateran"... Are cineva vreo îndoială că se va opta pentru o schelă metalică supraterană, precum jegurile deja existente pe tot DN1? Iar o parte din pasajele rutiere mi se par simple utopii.

vancouver

Pe primul loc si cu reducerea cea mai mare a capacitatii de trecere a vehiculelor - de departe - sunt trecerile de pietoni din Busteni. Daca in zilele de aglomerare turistica maxima se interzice cu desavarsirea trecerea pietonilor pe aceste treceri si li se ofera alte solutii decente (inclusiv pentru carucioare cu copii / biciclete / batrani / persoane cu dizabilitati) atunci si NUMAI atunci se mai rezolva din problema.

In restul zilelor cu trafic normal si numarul pietonilor este mult redus si poate fi din nou permisa folosirea trecerilor de pietoni la nivel cu drumul.

Ca idee, grosolan, capacitatea se reduce de la 1800-2000 veh/ora pe un drum normal cu o banda pana la 400-500 veh/ora in zona trecerilor de pietoni - evident numai in zilele de aglomerare turistica, atunci cand practic continuu cineva trece strada. Mai spre seara numarul de pietoni scade si capacitatea creste spre 1000-1200 veh/ora, de aceea ambuteiajele se reduc seara / noaptea.

Celelalte probleme evocate aici, virajele la stanga si parcarile, au si ele un rol, dar nu contribuie in plus la degradarea situatiei actuale. Gatuirea maxima este la trecerile de pietoni din Busteni. Parcari si stanga avem si in alte localitati, dar dupa ce se trece de Busteni, in orice directie, traficul devine fluid. Asadar nu acestea sunt problemele majore acum.

DUPA ce se rezolva COMPLET problema trecerilor de pietoni din Busteni, se poate continua cu masuri gen benzi suplimentare la stanga sau interzicerea parcarii de-a lungul DN. DACA NU SE REZOLVA trecererile de pietoni - toate trecerile din Busteni - atunci nu e nevoie sa ne obosim cu alte masuri.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

In weekend e politist in Bușteni la fiecare trecere de pietoni, nu acolo e problema principală, am stat și am urmărit zeci de minute fenomenul. Pietonii folosesc pasarelele existente sau stau secunde bune până le permite politistul să treaca,. Virajul stânga și intrările/ieșirile lente cu spatele din parcările in spic, statul după cineva care iese că sa se intre in loc provoacă ambuteiajele. Plus fluxul mare de mașini pe care nu îl poți rezolva decât cu bypass complet, adică A3.


pasadia

Eu as fi curios care sunt acele alte localități în care știe @vancouver  că sunt parcări pe margine sau viraje la stânga peste DN.

Dacă nu își aduce aminte îi spun eu: parcări în marginea DN1 între BV și Ploiesti mai sunt doar la ieșirea spre sud din Bănești (acolo unde sta și poliția deseori). Iar viraje la stânga - câteva în Predeal, dar trafic mult mai mic, unul singur in Azuga, și cele 2 capete ale centurii Sinaia (dar aici e vorba despre altceva).

Dacă insista însă cu pasajele, atunci ar trebui sa ia in calcul pasaje subterane auto. Să facă un proiect pe bune, luând în calcul toate utilitățile din subteran, să facă aprovizionarea in preajma cu toate materialele și să închidă o banda de DN1 că șantier pe o perioada cat mai scurta (1-2 săptămâni).