Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

alexa_adrian2001

eu vad ca pun asfalt nou pestul unul crapat! halal lucrare!  :bash:

ovideatza

Exact. E ce s-a facut pe majoritatea DN-urilor din Moldova, regionala Iasi ca sa zic asa. Strat de asfalt peste ce era. Tine 1-2 ani pana incepe sa se lase, sa apara denivelari, tasari, "impingeri" spre acostament, etc. Sunt lucrari relativ in regie proprie (unele utilaje inchiriate, etc, nu complet propriu).

Legat de Radauti, centura probabil va rezista pentru ca e "nou" inclusiv fundatie. Va rezista cat timp nu se va depasi grosolan capacitatea portanta proiectata.
Insa acest drum nu are cum rezista, e doar "coafura" noua la fundatie veche. E de bine ca se face, insa asta ar fi o lucrare de intretinere periodica, adica sa ii schimbi stratul de uzura la X ani pentru a prelungi durata de viata a lucrarii, dar nu sa lasi drumul sa se deterioreze inclusiv fundatie.

vasile.silion

Pe DN 1F au răzuit complet stratul de uzură,  anul acesta, între Baciu și limita cu jud. Sălaj, iar acum toarnă noul strat de asfalt. Ochiometric, grosimea lui e de 5 cm. O treabă bună!
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

marinul

Am revenit si cu celelalte loturi aflate in lucru, ma rog Selina a primit saptamana asta amplasamentul pe Varfurile - Ionesti.




perfidus

Quote from: Dominik on May 23, 2020, 08:56:54 PM
Lucrări de armare, cofrare și betonare a radierului noului zid de sprijin de la KM 238 pe DN7.

https://www.facebook.com/Drdpcv/videos/245497200011934/

Se restrictioneaza traficul in zilele de weekend pentru >7.5T, pana in luna octombrie (fac exceptie vehiculele detinute de riverani, sau deplasarile nocturne):

QuoteÎn perioada 17.07.2020 – 30.09.2020, în vederea execuției lucrărilor aferente obiectivului "Prăbușire zid de sprijin și afectare corp drum" efectuate pe DN7 (km 238+000 – km 238+200), pe raza localității Câineni, județul Vâlcea, în conformitate cu prevederile alin.(1) al art. 44 al Ordonanței Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, se interzice circulația vehiculelor rutiere cu masa totală maximă admisă mai mare sau egală cu 7,5 tone, pe DN 7, segmentul Râmnicu-Vâlcea – Veștem, în zilele de Vineri, Sâmbătă și Duminică, după următorul program:

            Vineri                                      orele 14.00 – 22.00

            Sâmbătă                                 orele 06.00 – 22.00

            Duminică                                orele 06.00 – 22.00

Sunt exceptate de la prezenta interdicție:

-vehiculele destinate exclusive transportului de personae;
-deținute sau utilizate în baza unui drept legal de către unitățile Ministerului Apărării     Naționale;
-deținute sau utilizate în baza unui drept legal de către unitățile Ministerului Afacerilor Interne;
-deținute sau utilizate în baza unui drept legal de către serviciile de ambulanță;
-deținute sau utilizate în baza unui drept legal de către serviciile publice comunitare pentru situații de urgență;
-vehiculele care efectuează transporturi în interes NATO sau al parteneriatului pentru pace;
-deținute sau utilizate în baza unui drept legal de către instituții ale statului cu atribuții în securitatea și siguranța națională;
-deținute sau utilizate în baza unui drept legal de către Administrația Națională a Penitenciarelor;
-deținute sau utilizate în baza unui drept legal de către C.N.A.I.R. S.A. și subunitățile sale;
-deținute sau utilizate în baza unui drept legal de către Inspectoratul de Stat pentru Controlul Transportului Rutier și utilizate pentru activitatea de inspecție și control;
-specializate, inclusive vehiculele care efectuează transportul acestora, care participă la intervenții în caz de forță majoră, în caz de fenomene naturale care afectează căile de comunicații și telecomunicații, zone locuite și obiective de interes national;
-deținute sau utilizate în baza unui drept legal de către riverani;
-care efectuează transporturi funerare, periculoase sau mărfuri perisabile;
-care efectuează transportul de echipamente, medicamente și alte asemenea de prim-ajutor și ajutoare umanitare în cazul unor calamități sau dezastre naturale;
-destinate prin construcție tractării vehiculelor avariate, inclusiv vehiculele tractate de acestea
-care efectuează transporturi postale;
-specializate, destinate, prin construcție, salubrizării;
-cele care au puncte de încărcare/descărcare pe sectorul de drum restricționat;
-cele care transportă materiale destinate lucrărilor de refacere a drumului la km.238+000 – km.238+200.

Precizăm că utilizarea traseului cu restricții de către vehiculele cu masa maximă admisă de până la 3,5 tone este opțională..

Pentru vehiculele cu masa totală maximă admisă de până la 3,5 tone, se poate utiliza varianta ocolitoare:
DN 7 Rm.Vâlcea – Brezoi – DN 7AVoineasa – DN 67C TransAlpina – Sebeș
Tg.Jiu – DN 67 Novaci – DN 67C TransAlpina – Sebeș

Pe perioada executării lucrărilor, vehiculele cu masa totală maximă admisă mai mare de 7,5 tone, dar mai mică sau cel mult egală cu 30,0 tone, pot utiliza variante ocolitoare:
Rm.Vâlcea – DN 67  Tg-Jiu – DN 66 Bumbești Jiu – Petroșani – Deva
Filiași - DN 66  Tg-Jiu – Bumbești Jiu – Petroșani – Deva

Comunicat CNAIR

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Dominik

Lucrări executate în ultima perioadă în cadrul contractului de reabilitare a DN 76, sector Ionești - Vârfurile.

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/videos/210865620186826/

DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

medicul de garda

#6561
Quote
Pentru vehiculele cu masa totală maximă admisă de până la 3,5 tone, se poate utiliza varianta ocolitoare:
DN 7 Rm.Vâlcea – Brezoi – DN 7AVoineasa – DN 67C TransAlpina – Sebeș
Tg.Jiu – DN 67 Novaci – DN 67C TransAlpina – Sebeș

Astia de la CNAIR au consumat droguri legale inainte sa publice comunicatul asta??? Voi ati citit ce varianta ocolitoare propun? Vehiculele usoare au optiunea sa ocoleasca pe Transalpina  :rofl: :rofl: Nu conteaza ca drumul nu a fost niciodata finalizat, este nesigur, fara parapeti, nemarcat, teoretic ilegal de circulat noaptea pe el, si cu siguranta nu are capacitatea necesara pentru a fi sugerat macar ca optiune, dar hai sa deviem traficul rutier prin creierii muntilor vreo 200km, fara aproape nicio benzinarie, ce s-ar putea intampla rau?  ???


LE: va imaginati ca era cu atat mai amuzant si mai socant comunicatul daca aveam gata PiSi lot3+4? Ca ne-am pus cu totii de acord ca asta ar fi varianta cu sanse maxime de a fi utilizata de trafic pentru inca vreo 5 ani pana e gata lotul 2. Te dai jos de pe autostrada la Racovita, si CNAIR iti recomanda varianta ocolitoare pe la Brezoi, Voineasa si Petrosani, sa nu iti uiti originile :lol:
Trust me, I'm an east-european doctor!

bgd77

#6562
Te-ai uitat un pic pe harta? Nu e vorba de portiunea alpina din Transalpina.

Greseala mea, nu am citit si randul 2.

gruiarew

Vă mai aduceți aminte cum era pe aici? Acum probabil nu mai interesează pe nimeni  8)



'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

vancouver

aaaa... tradare. La Dobra n-ai mai rezistat  :lol: si ai luat-o pe autostrada...

Oricum, intre Holdea si Dobra te-ai intersectat cu fix 12 masini si 2 camioane.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Vorba regretatului Cristian Topescu: "GOOOOOL!!!..."

1. Este prima data cand vedem in intregime calea de rulare... Pana acum vedeam doar coloane de masini... 
In situatia actuala, DN68A aproape ca merge spre un verde-usor galbul ;)

2. Baietii aia de la 08.50 (Popas turistic Lapugiu) mai traiesc sau au tras obloanele? Caci am vazut ca ai oprit acolo...

3. Bine ca ai facut manevra aia la nodul Grind / Dobra...
Am fost socat de coloanele interminabile de autovehicule care intrau/ieseau pe/de pe A1 si care erau blocate din cauza trecerii la nivel cu bariera peste calea ferata...  :D

+1
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Vă dați seama că acea bretea din giratoriul Dobra făcută ca să nu intri prin giratoriu (absolut inutilă la ce trafic e pe acolo) nu a reușit să convingă CTE de siguranța circulației din CNAIR că, vezi Doamne, puhoiul de mașini care vine de pe A și face stânga în acel giratoriu se intersectează cu puhoiul de mașini care vin pe DN68A dinspre Holdea și formează cozi interminabile la trecerea la nivel. La un calcul simplist, în filmare în ultimele 2 minute am observat fix o mașină care a coborât de pe A1 (50-50% șanse să o ia spre trecerea la nivel sau spre Holdea). Dar să zicem că tot la 2 minute coboară câte o mașină de pe A1 și o ia spre trecerea la nivel și se pune bariera. E un km până sus pe autostradă de la barieră, pe sensul spre Timișoara. Încă 600 de metri pe sensul celălalt. Deci 1,6 km s-ar umple cu mașini care vin tot la 2 minute în vreo 5 ore  :lol:. E foarte mult orgoliu și bisericuție prin CNAIR, oameni care nu ar retracta o prostie pentru nimic în lume, mai bine dau înainte cu cretinătatea ani de zile decât să își calce pe orgoliu.

gruiarew

@vancouver scopul a fost să trec prin nodul de la Dobra. Dar în giratoriu chiar mă gândeam ce face ăla cu papucul... și m-am tot dus. După ce am trecut peste linie m-a lovit: "stai că aici nu-s două giratorii, hai napoi". Plus că deja mă durea capul de la atâta zgomot. Se aude și pe cameră, imaginați-vă cum se aude într-o dubă goală.

@TibiV

1. L-au cârpit și s-au tot lăudat pe facebook cu lucrările făcute. Fiind mai gol, am putut merge o idee mai tare. Te scutură de-ți sar capacele. Plus cu duba e diferit față de mașină mică, mai ales dacă ești gol. Verde tomnatic, așa mai de octombrie, ar merge. Gropi foarte multe nu mai sunt, dar tot nu poți merge liniștit pe banda care trebuie (d-aia și merg cum merg, mai mult pe mijloc).

2. Era un bec în sală, dar cred că l-au uitat aprins. Ușa încuiată, dar nu recent, se vedea praful că are câteva luni bune.

3. Cam ăla a fost scopul, să trec prin nod. Când se va da drumul la LD2 cel mai probabil pe acolo voi urca. 

@horațiu.cosma no comment. Poate în alte zile e mai aglomerat. De exemplu când e ceva eveniment la Dobra  :p Cam peste tot e gol, să vedeți și Sibiul cum arată, nu mișcă nimeni nimic nici pe aici (Doamne d-ar fi tot așa :D ). Doar că nu găsești parcare niciunde, mai ales dacă ești un picuț mai "mare"
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

raresc

"In aceasta dimineata a fost semnat procesul verbal de predare/primire a amplasamentului DN28B, Targu Frumos- Harlau- Botosani, in vederea derularii lucrarilor de modernizare.
O comisie formata din specialisti ai DRDP Iasi, antreprenorul lucrarii si proiectanti s-au deplasat in teren, pentru vizualizarea traseului si predarea spre executie a obiectivului.
Dupa realizarea proiectului tehnic si obtinerea avizelor aferente vor demara lucrarile efective, termen evaluat peste circa sase luni."

Sursa: https://telem.ro/peste-6-luni-incep-lucrarile-la-drumul-tg-frumos-harlau-botosani/

voicul

Circulaţie rutieră restricţionată în zona Aeroportului Internaţional Henri Coandă, din 22 iulie

Traficul rutier în zona Aeroportului Internaţional Henri Coandă, va fi restricţionat pe o singură bandă pe fiecare sens de circulaţie, începând de miercuri noaptea, între orele 00:00 - 4:00, informează Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA, potrivit Agerpres.

Potrivit unui comunicat transmis marţi, în intervalul orar menţionat se vor executa lucrările de construire a viaductului CF peste DN 1, obiectiv feroviar care va asigura legătura directă între Gara de Nord şi aeroport.

Restricţiile de circulaţie pe DN 1, la km 16+100, pe raza oraşului Otopeni, se vor menţine în zilele de 22, 23, 29 şi 30 iulie, respectiv 5, 6, 12 şi 13 august, între orele 00:00 – 4:00.

CFR menţionează că lucrările la viaductul feroviar peste DN 1 sunt incluse în proiectul "Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti - Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti".

Pentru evitarea aglomeraţiei în zona şantierului, reprezentanţii companiei de drumuri recomandă conducătorilor auto, care circulă pe ruta Bucureşti - Ploieşti - Bucureşti, să opteze pentru variantele de traseu anunţate de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere şi, de asemenea, să respecte restricţiile de trafic şi semnalizarea rutieră temporară, instituite în zona Aeroportului Internaţional "Henri Coandă".


https://www.agerpres.ro/economic-intern/2020/07/21/circulatie-rutiera-restrictionata-in-zona-aeroportului-international-henri-coanda-din-22-iulie--543552?fbclid=IwAR3wBMu3H6GSFF-zgC_Zz4nVfD5W39IuNVNITXv2ITiapuc1ku0KFlXw4PA