Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

mihaimai

^
Ultimul update de care am auzit este din 23 Aprilie:
https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/posts/1176038362736047
si am postat despre el aici: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=12.msg283678#msg283678
Quotetermenul asumat pentru finalizarea lucrării: maximum 30 noiembrie 2020
Termenul se refera la tot proiectul, nu doar la pod. Ma indoiesc ca se va intampla insa. Asta vara se faceau niste mega cozi spre Giurgiu, in special la sfarsit de saptamana, cu plecarea in vacante in Bulgaria/Grecia + case la țara in judetul Giugriu. Anul asta s-ar putea sa fie mai bine, insa deja am vazut 2 cozi saptamaniile trecute (vineri), si probabil dupa ce se deschide Grecia, o sa devina regula.

minisoferul

Informatii noi despre DN 52 Alexandria - Turnu Magurele. incredibil, la 8 luni de la semnarea contractului au transmis catre constructor instintarea de incepere a proiectarii.


RaduC

Pai daca le-ai amintit despre asta in petitia ta, cum nu?

minisoferul

La acelasi lucru m-am gandit si eu. Fiind un contract mic au uitat de el si acum dupa petitie au transmis repede. Le-am transmis inapoi pentru clarificari dar oricum nu mai conteaza.


alext

Quote from: mihaimai on June 07, 2020, 05:08:31 PM
Lucrarile de reabilitare ale podului peste râul Argeș pe DN5, dupa 11 luni de la devierea traficului pe podul temporar. Reabiliate care se pare ca trebuia sa ia nu mai mult de 6 luni.

Adaug cateva poze din masina, facute la 15.06.2020.

















Powered by API/PUM imgur uploader

Skynick

Ochiometric asa, nu-s prea subtiri la cat sunt de iesite in afara predalele alea?

RaduC

In mod normal, dupa turnarea placii, acele pre-dale nu vor avea rol structural. Practic, ele sunt niște structuri permanente pentru cofrare...

Io

A pus Pasadia azi (la Autostrazi) un tabel cu bugetul de lucrari DRDP Brasov pe 2020. Exista o rubrica "Lucrari de reciclare regie proprie DN73A" Poiana Marului - Sinca Noua. Lucrari in demarare. Buget zero. Pai de ce-ati mai facut rubrica aia, mai?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

mariansb

De vreo săptămână e coloană lungă între Lancrăm şi Alba Iulia, pentru că a cedat peteceala făcută la podul peste Mureş toamna trecută.
Ca variante ar fi intrarea /iesirea pe A1 pe la la Sebeş Vest şi apoi prin Vinţu de Jos pe DJ107C, cu revenire în DN1 înainte de Alba Iulia.
O altă variantă pe care am mers este iesirea de pe A1 la Cunţa şi pe urmă pe DJ106I şi DJ107 până în centura Alba Iulia.
Nu recomand varianta de la Vinţu de Jos prin Vurpăr-Alba Iulia, pe DJ107A, pentru că se lucrează între Pâclişa şi Alba Iulia.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Granata06

De acuma o sa incepa (din nou) distractia intre Sebes si Aiud. Vine diaspora in concediu. Se va merge bara la bara cu 30 - 40  de km/h in marea parte a zilei.

alext

Quote from: mihaimai on June 07, 2020, 05:08:31 PM
Lucrarile de reabilitare ale podului peste râul Argeș pe DN5, dupa 11 luni de la devierea traficului pe podul temporar. Reabiliate care se pare ca trebuia sa ia nu mai mult de 6 luni.

Adaug poze din masina, facute la 28.06.2020.

















Powered by API/PUM imgur uploader


Ceea ce nu inteleg este faptul ca au ridicat cateva elemente (cred ca sunt predale) din locul lor si apoi au pus ceva ce pare a fi cofraj.
In rest, nu pare ca au mai avansat pe lungimea podului.

luc

"Prefectura Bihor a anunţat predarea către constructori, în vederea începerii lucrărilor de reabilitare, a amplasamentului sectorului DN 76 Oradea – Deva cuprins între localităţile Vârfuri (judeţul Arad) şi Ştei (Bihor). Execuţia o va face o asociere de patru firme, din care două au realizat tronsonul de 5,35 km al Autostrăzii Transilvania între Borş şi Biharea, care au la dispoziţie 12 luni pentru a-şi face treaba."
https://ebihoreanul.ro/stiri/constructorii-pot-incepe-reabilitarea-dn76-pe-tronsonul-stei-varfuri-intre-firmele-angajate-de-cnair-sunt-si-doua-care-au-facut-bucata-de-autostrada-bors-biharia-157436.html

marinul

Filmare DN76 lot  Varfurile - Ionesti, am filmari si de pe celelalte loturi aflate in reabilitare dar mai dureasa "procesarea".




Min 3:46 oare ce probleme au in zona asta de nu este atacata deloc?

De la min 13:48 este turnat stratul de uzura

dimitrie

In sfarsit intra in reparatie DN2H de la Radauti la Vicovu de Jos.
https://www.monitorulsv.ro/Local/2020-07-08/Au-inceput-reparatiile-pe-drumul-national-DN-2H-Radauti-Galanesti-Vicovu-de-Jos

Drum care nu a primit strat complet de asfalt din 2004, cand sau implinit 500 de ani de la moartea domnitorului Stefan cel Mare.



Din imagine se observa care este starea actuala a drumului, 16 ani de carpeli peste carpeli si degradat de trecea timpului si in special de camioanele grele din balastiere si cu lemn spre "Holzindustrie Schweighofer" Radauti.
DN2H de la Vicovu de Jos la Putna a fost reabilitat acum cativa ani iar acum pe sensul Putna -> Vicovu de Jos incepe din nou sa se degradeze, celalalt sens fiind in conditie buna.
Personal cred ca aceasta degradare este cauzata de camioanele cu lemn care merg incarcate spre Radauti si se intors deobicei fara incarcatura lemnoasa.

Sunt curios cum a sa fie acest sens peste cativa ani, incluzand si viitoarea Centura Radauti pe traseul camioanelor cu lemn.
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.