Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

vancouver

#6495


Pentru a reduce prezenta vehiculelor agricole, carute, masini mici locale, biciclete pe DN68A intre Cosava si Margina, CNAIR poate prelua construirea unui drum local de legatura intre cele 2 localitati. Latime ca. 6m, numai pentru trafic usor. Actualmente drumul este folosit de carute / tractoare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

JohannDB

DN5..... Deja este o mare problemă pentru transportatori INTRAREA și IEȘIREA în/din DNCB în DN5 la Jilava prin instalarea total idioată a paraptului N.J. în zona critică, la bretelele de acces.
  Iar rutarea pe DN5B prin DN6 și la Ghimpați intrare pe DN5B, este cu cântec.... Plus idiotul giratoriu de la Hornbach, din A1 la intrare în București.

gruiarew

Vancouver, ai DC 108. Toată zona aia pe acolo circulă (ce adună DJ684). E puțin aiurea în Margina când se iese și cam atât. Eu aș zice o legătură între DC 108 și giratoriul estic din nod. Să șuntezi Margina cumva. Dar implică o nouă trecere peste CF.
Sau legarea cu DC 113. Sunt deja drumuri de pământ în zonă.
În afară de câțiva rătăciți, toată partea aia merge la Făget și cam atât.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

vancouver

Nu stiu unori imi vine sa-mi ioau campii si sa-mi vad de gradinarit sau altele. CHIAR CREZI CA SUNT ATAT DE IDIOT CA NU AM VAZUT CA EXISTA DC108 si ca nu-mi dau seama ca se foloseste de localnici ? ? ?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

gruiarew

#6499
Nu înțeleg de ce sari așa în sus. De ce s-ar băga o companie care nu e în stare să plombeze cel mai circulat drum din vest să preia un drum agricol între două sate? Să lege ce de cine?

Eu-ți ziceam că este comunalul ăla care e folosit pentru tractoare și biciclete. Și eu tot pe acolo mă duc. Scurtezi 2km între Margina și Coșava ca să ce? Satul ăla nici măcar nu aparține de Margina, ține de Curtea. Fă-mă să înțeleg (să fiu eu idiotul aici) care-i ideea cu propunerea ta.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

sursasecreta

Extras din raportul procedurii pentru "Reabilitare DN6 Alexandria - Craiova, Lot 2: km 132+435 - km 185+230 - relicitare"














Multumim sursei!
Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

carutasul

#6501
Nu înțeleg la ce mai folosește fax-ul în zilele noastre, dar nu ar putea să le transmită cineva să șteargă pasta corectoare de pe gemuleț? :) A fost o perioadă când făceam din astea, probabil am rămas cu sechele... Dar dacă la refacerea licitației pun centuri la localităti, mă duc eu și îl curăț pe gratis :)

razvan96

Se aude ca s-a semnat in sfarsit cu Drum Asfalt pentru reabilitarea DN76 Stei-Varfurile. Le-au trebuit 11 luni de la publicarea anuntului pentru o licitatie la care a participa o singura asociere.

kumar

S-a semnat contractul pentru finalizarea lucrărilor de reabilitare a DN 76, Vârfurile – Ștei

CNAIR a semnat CONTRACTUL DE EXECUȚIE LUCRĂRI "5R12, Reabilitare DN76, Vârfurile – Ștei, km 69+350 – km 102+660, - Rest de execuție".

Operatorul economic care va realiza execuția contractului de lucrări "5R12, Reabilitare DN76, Vârfurile – Ștei, km 69+350 – km 102+660, - Rest de execuție" este Asocierea DRUM ASFALT S.R.L. & VAHOSTAV - SK a.s. & TRAMECO S.A. & ILE VIOREL CONSTRUCT S.R.L.

Valoarea contractului este de 74.784.406,05 Lei, fără TVA.

Sursa de finanțare: FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE.

În conformitate cu prevederile contractuale, durata de realizare a acestui contract este de 12 luni, pentru execuția lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor ofertată de câștigător este de 60 de luni.

Obiectul contractului îl reprezintă finalizarea lucrărilor de reabilitare a tronsonului Vârfurile - Ștei aferent DN76.

Sectorul de drum se află pe teritoriul județelor Arad și Bihor. Principalele lucrări ce vor fi realizate vizează finalizarea reabilitării a 33,31 km de drum național.

Lucrările ce urmează a fi executate constau în finalizarea reabilitării unui număr de 5 poduri, amenajarea a 5 parcări, amenajarea a 5 stații de autobuz, lucrări de colectare și evacuare a apelor, lucrări de susținere și consolidare a terasamentelor, lucrări de sprijinire, lucrări de sporire a capacității portante a terenului de fundare, lucrări hidrotehnice și lucrări de siguranța circulației.

Comunicat CNAIR

Dominik

E bn ca a castigat Selina Grup, sunt seriosi si practic tronsonul respectiv e la ei in curte.  :)
You're in Steelers Country

marinul


luc

#6506
... Și îl și terminau dacă impotenții de la Construct Mod nu erau și lacomi!

rota

Imagini inedite, pe Drumul Național 1, între Brașov și Comarnic. Valorile de trafic au scăzut cu peste 60 la sută, din cauza restricțiilor de circulație impuse prin ordonanțele militare. Așa se face că pe șoseaua care altădată era un calvar pentru orice șofer, abia dacă mai trece acum câte o mașină.

Robert Elekes, purtător de cuvânt DRDP Brașov: ,,Tocmai din acest motiv, Ministerul Transporturilor, împreună cu CNAIR și Poliția Rutieră au și hotărât să ridice toate restricțiile de circulație, pentru acest tronson, vorbim de Brașov - Ploiești, unde știm foarte bine că TIR-urile, camioanele de mare tonaj nu aveau voie să circule, pe timp de zi, respectiv în weekend".
Sursa

AlexxC

https://www.facebook.com/1845509459023610/posts/2659244597650088/?sfnsn=mo&d=n&vh=e
Asfaltare Targu Jiu- Baia de Arama ,lungime tronson 40 km.
Desi multe denivelari inca se mai simt, confortul calatoriei a crescut considerabil...prin noile marcaje si siguranta este sporita.

taifun7993

Buna seara

In weekend-ul trecut am fost pe Dn 1 intre Brasov si Sibiu si dupa Fagaras se lucra la  decopertarea asfaltului.

Aveti grija.