Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Mi s-a stricat laptopul, așa că nu pot posta decât de pe mobil. (Aia la care il duc de regulă pentru curățat/mici probleme s-au închis...)

Poze de ieri,  20 martie,  la electrici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=16&t=3732&p=350161#p350158
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

A naibi coincidență, în aceeași zi :) ( cu ocazia asta observ că dashcam-ul meu, de atâta stat degeaba și-a resetat data, filmarea e tot de ieri)

raresc

Se pare ca a fost selectat castigatorul pentru DN28B - Tg.Frumos-Botosani

"Comisia de achiziții din cadrul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), a stabilit câștigătorul licitației pentru modernizarea drumului Botoșani – Târgu Frumos. Astfel, oferta depusă de asocierea condusă de firma Aqua Parc din Slobozia, județul Neamţ. Din asociere mai fac parte Mavgo Holding (Taşca – Neamţ), firma slovacă Vahoslav (Slovacia) și Trameco (Bihor). De asemenea, mai sunt și șase subcontractanți, care vor contribui cu procente cuprinse între 0,1 și 1,3 la realizarea lucrării. Este vorba de Damiena Suceava (0,7%), 3 Z Electroservice Piatra Neamț (0,4%), Institutul de Arheologie ,,Vasile Pârvan" al Academiei Române (0,4%), Antrepriza Reper Construct Piatra Neamț (0,2%), Danavi Iași (0,1%) și Consitrans București (1,3%), care are și calitatea de terț susținător."

Sursa: https://www.monitorulbt.ro/local/2020/03/24/s-a-ales-constructorul-pentru-drumul-botosani-targu-frumos/



ovideatza

#6454
Ne-am scos.
Macar cu Autotehnorom-EkySam ziceam ca se va face. Mai greu, in functie de bugetarea anuala. Dar puteam spera sa si tina.
Acum vom vedea cat va dura cu minunatii castigatori.

De cand UMB joaca in alta liga am pierdut constructorul principal sanatos pt asemenea lucrari prin Moldova. Nu e nici DN24 perfect, are zone in care nu au rezolvat definitiv problemele, dar ma indoiesc profund ca lucrarea de fata va arata la fel dupa 2 ani.

luc

Noutăți DN76:

"Chiar daca sunt zile pline de temeri si tensiune, antreprenorii mai executa lucrări pe DN 76. Se lucreaza astfel intre Hidiselu de Sus si Tasad cu semaforizare, se lucreaza in Dragesti, Sâmbăta, Dusesti si Rabagani. Intre Sambata si Copaceni exista de asemenea semafor, dar timpii de asteptare nu sunt mari, iar traficul este relaxat datorita restrictiilor de circulatie...In afara celor doua semafoare circulația este dirijata la paletă.."

Sursa și imagini:
https://www.facebook.com/784085338281534/posts/3088274027862642/

Dan74

Am mers si eu pe DN76 week-endul trecut, pe sectorul celor de la PORR se lucra chiar bine sambata, 21.03, iar pe sectorul ARL se lucra in 3-4 locuri.
Legat de traseul alternativ pe DJ prin Holod, la inceput de martie am spus "pe acele DJ-uri este o portiune cu gropi mari si adanci, momentan traficul este lejer si le poti evita, dar daca intri intr-o groapa din aia ai rezolvat masina. Portiunea proasta este de la int. DJ795 cu DJ768 (iesirea din Holod spre Tinca/Oradea) pana in Carandeni, 8-9 km", dar dupa 3 saptamani surpriza: nu mai sunt gropi, dar drumul e peticit ca vai de el.

punktnet

Astăzi pe DN7 în localitatea Lungulețu DB  se execută reparații prin frezare și asfaltate pe porțiuni de aprox 2-300 m
Executant este Porr.
Just kidding.

dancosta

#6458
Cineva (parca @adiarc) dorea sa stie care e situatia proiectului "Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN1, in sate lineare si puncte negre si audit siguranta circulatiei".



Granata06

Lot 5 si lot 7 cu progres fizic sunt de ani de zile tot la acel stadiu. Mda.

alexa_adrian2001

Cine imi explica si mie ce se tot intampla pe DN2C? Tot vad pe Fb imagini de acolo.

https://www.facebook.com/photo?fbid=2713500698885728&set=a.2295412997361169

Ce fel de drum era? Cum de s-au gandit sa il largeasca?

slartibartfast

Pagina spre care trimite linkul nu e disponibilă, dar unde anume se fac chestii pe DN2C? El fusese parcă recent reabilitat și nu e un drum cu cine știe ce trafic. De lărgire propriu-zis ar fi nevoie doar prin județul Ialomița, unde lățimea lui e cam de drum județean, să fie adus la un DN 1+1 complet.

alexa_adrian2001

hm, nu stiu cum de nu merge, pe pagina de facebook a Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta.
Cred ca are legatura cu ce spui tu: "Secția de Producție a D.R.D.P. Constanța continuă lucrările de lărgire a corpului drumului pe DN 2C, cu săpătură casetă, între Km 62+600 - 62+350 partea stângă, loc. Grivița (IL)"

razvan96

Sunt lucrari de reparatii asfaltice prin reciclare la rece intre km 61+700 si 70+578 (Amara-Grivita).Cred ca a pus NGC pe topicul asta AC-ul atunci cand a fost publicat, se poate gasi aici.Ar trebui finalizate in iulie.

tom_sawyer

INFORMAŢIE DE PRESĂ privind proiectele de acte normative adoptate în cadrul ședinței Guvernului României din 6 aprilie 2020

2. HOTĂRÂRE pentru declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național "Drum de legătură DN 5 – Șoseaua de Centură – Pod Prieteniei km 61+400"

gov.ro