Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

marinul

Si ultimul set de poze, ultima fiind de pe lotul urmator finalizat de Azvi. Calitatea din pacate este slaba avand soarele in fata, am incercat sa le selectez pe cele mai reusite sau din care sa se inteleaga ceva
















Powered by API/PUM imgur uploader

alin_simeriaveche

#6436
Marinul, multumesc pt poze. Ultima data am fost la Felix in august 2018 si nu mi-am mai dorit de atunci, din cauza drumului. Pana la Brad a fost de vis. De la Brad a inceput cosmarul. Am mers si pe portiuni fara asfalt. Apropo, mai exista ace portiune? Foarte frumoase peisaje, Felix-statiune frumoasa dar drumul acesta a fost groaznic. Mi-am spus ca nu am sa mai merg  acolo pana cand nu stiu ca drumul va fi finalizat complet. Deci, un pronostic? O profetie? (lasand la o parte ce scrie in articol)

luc

Nu mai există acele porțiuni fără asfalt (anul trecut s-a făcut ce trebuia făcut, inclusiv presiunea API ). Se circulă decent, acolo unde sunt semafoare evident se pierde timp. Moderat optimist final de 2021 pentru tot traseul, dacă se atribuie rapid și lotul Vârfurile - Ștei.

mirceaeliade

E posibil sa apara un nou proiect de drum "important":  Campina - Valea Doftanei - Sacele.  In prezent cred ca e doar un drum forestier pe ruta asta.  E o idee interesanta de ocolire pt DN1A sau DN1


  • "Am reuşit prin Compania Naţională de Investiţii să preluăm realizarea unui proiect important până la urmă şi pentru judeţul Braşov şi pentru judeţul Covasna, dar şi la nivel naţional, adică realizarea drumurilor judeţene care fac legătura între Câmpina - Valea Doftanei şi Săcele, lucrări care, odată finalizare, vor crea un drum, o ocolitoare pentru Valea Prahovei", a mai spus Mihail Veştea, în cadrul unei conferinţe de presă

https://www.stiripesurse.ro/autostrada-brasov-bacau-a-intrat-in-faza-finala-procesul-de-achizitie-pentru-studiul-de-fezabilitate_1433014.html

slartibartfast

Proiectul ăsta e demult în stadiul de ,,e posibil să apară". Mereu când vine un ministru nou, drumul ăsta e răspunsul la întrebarea ,,cum decongestionăm Valea Prahovei?"

Avem și noi un topic dedicat unde discutăm toate aceste variante.

pasadia

Saptamana trecuta am parcurs si eu DN76, pentru prima oara in intregime de la un capat la celalalt (ma rog, de la nodul cu A1, nu chiar din DN7). Cum nu imi sunt cunoscute toate localitatile si imi e greu sa imi dau seama care sunt limitele intre multele loturi in care a fost impartit, o sa zic doar asa (cu observatia ca l-am parcurs in orele serii, deci nu am putut vedea chiar toate lucrarile):

- asfalt prost si tot mai prost prin Brad (chit ca am mers pe ace ocolire a centrului)
- intre Ionesti si Varfurile lucrurile par sa avanseze fumos
- intre Varfurile si Cristioru de Jos a fost ok cu traficul extrem de scazut de la acea ora (oricum majoritatea masinilor intalnite erau tiruri cu prelata de European Drinks, dar nu cred ca am intalniti in total mai mult de 15 masini). Insa asfaltul, desi prezent, e denivelat, foarte ingust (multe zone in care e doar pe o banda)
- Cristioru de Jos pana dincolo de Pocola - nimic special
- dinainte de intersectia cu DJ765 spre Holod waze imi sugera sa merg pe acel DJ (pana la Baile Felix). Am tinut sa pastrez DN76 si mare prostie am facut - asfaltul ingustat si mai ales acostamentul distrus (cum e si in pozele de mai sus) era presarat din loc in loc cu damburi facute din asfalt (probabil pentru a obliga la reducerea vitezei). O placere in conditiile in care eram singurul pe acolo si ele nici macar nu sunt foarte bine semnalizate.

Una peste alta insa acest DN e un exemplu clasic de prostie data fiind geometria lui - da, e bine ca fac a doua banda pe urcari, dar cand pastrezi toate curbele posibile din lume nu o sa cresti nici viteza de parcurs si nici siguranta.

tom_sawyer

#6441
^^ Contract 5R12, Reabilitare DN76, Varfurile – Stei, km 69+350 – km 102+660 - Rest de executie

A intrat in "deliberare" de pe 27.02 conform SEAP, o singura oferta DRUM ASFALT (Leader),TRAMECO S.A.,VÁHOSTAV – SK, a. s.,ILE VIOREL CONSTRUCT SRL, deci urmeaza semnarea contractului.

http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100080039/


Dan74

@pasadia, sa stii ca pe acele DJ-uri este o portiune cu gropi mari si adanci, momentan traficul este lejer si le poti evita, dar daca intri intr-o groapa din aia ai rezolvat masina, eu cunoscand fiecare damb de pe DN prefer DN-ul. Portiunea proasta este de la int. DJ795 cu DJ768 (iesirea din Holod spre Tinca/Oradea) pana in Carandeni, 8-9 km.

rota

o veste buna :

C.N.A.I.R S.A. a demarat procedura de întocmire a documentației tehnice pentru achiziția serviciilor de realizare a Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic, pentru pasajul peste ansamblul de linii de cale ferată pe DN 2, la Roman (jud. Neamț).
LOCATIE
VIDEO

cred ca am facut cel putin 5 plangeri la IPJ si CFR  :lol: :lol:

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

v46is

Din cauze din astea ar trebui gasit niste maruntis si reabilitat DN7D  pentru a putea devia traficul usor in situatii de urgenta. La cate DJ-uri si DC-uri s-au reabilitat in ultimi ani s-ar putea gasi o varianta de finantare. Un "back-up" e bun de avut .

pasadia

Strict in cazul ăsta DN7D NU ESTE o soluție de a ocoli zona Caineni.

SILVIUFG

De luni 16 martie 2020, DN1 la intrarea in Fagaras dinspre Sibiu va intra in santier. Va fi de lucru destul asa ca ,,distractia" va dura. Rutele alternative "de ocolire sunt pe traseul ,,de sub munte". Las si un link de pe fb Primariei Fagaras pentru detalii.

https://www.facebook.com/747787118705575/photos/a.758724677611819/1738859346265009/?type=3&theater

pelan87

Wow! Pe bune? 2 ani termen pt modernizarea unui bulevard de 1 km? Viteza ardeleneasca, mno, ce atata graba?! (Sa nu se supere ardelenii pe mine, si eu am radacini ardelenesti si fac haz de necaz).
Ce buna ar fi fost acum centura de nord...

carutasul

De când a venit virusul încerc să lucrez doar de acasă dar azi am avut o mică problemă cu un cablu de rețea care m-a făcut să ies din bârlog, și dacă tot am fost la 1 Decembrie am zis să văd ce mai e cu podul de peste Argeș. Nu prea te poți opri acolo, așa că am filmat un pic din mersul mașinii.



Podul era cum se vede, dar având în vedere că era în jurul prânzului, cred că și ei lucrează tot de acasă, că pe pod nu era nimeni...