Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC on February 07, 2019, 08:01:42 AM
O noua dedicatie de la CNAIR pentru adiarc. :lol:


Ieri a fost lansata licitatia "Proiectare si executie ,,Realizare banda a treia DN 7 Valea Oltului intre km 256+675 – km 258+950"".

Valoare estimata: 8.455.169,54 RON

Termen depunere oferte: 28.02.2019

Fonduri: Bugetare

Durata contractului: "9 luni din care: 3 luni perioada de proiectare care include Proiectul pentru Autorizatia de construire si 6 luni perioada de executie lucrari"


Clauza / Conditie

Quote
CLAUZE SUSPENSIVE: "Procedura va fi anulata in cazul in care pana la data semnarii contractului nu vor fi asigurate finantarea si creditele de angajament necesare"

Licitatia a fost anulata saptamana trecuta pentru ca nu s-au depus oferte.

NGC

Quote from: NGC on April 28, 2018, 09:46:32 AM
CNAIR a lansat astazi licitatia pentru "Revizuire / Actualizare Studiu de Fezabilitate si Elaborare Proiect Tehnic pentru "Drum de legatura între A1 si DN 7 (DJ 711 A)"-LARGIRE LA 4 BENZI DE CIRCULATIE".

[...]

@CNAIR: Se actualizeaza SF 2008. Oare ce o zice Curtea de Conturi? Nu o fi situatia asemanatoare cu A12? Sau A8? Sau VO Timisoara Sud? ;) :lol:

Quote from: Ionut on March 08, 2019, 03:52:45 PM
A naibii coincidenta, iar am dat comunicat API cu doar cateva zile inainte de semnarea contractului.

Din Ianuarie se putea semna cu IRIMAT CONS.

@Ionut: Poate mai incerci cu un comunicat. :lol:

Sau or fi semnat zilele astea si nu s-au laudat? :D Rog si eu vrabiutele sa afle cum stam.

rota

CNAIR continuă anul acesta lucrările de reabilitare pe DN 76 (Deva – Oradea)

Lucrările la tronsonul 5 (Ștei – Beiuș),  în lungime de 31 km, al DN 76 urmează să reînceapă săptămâna aceasta, pe data de 15 martie, odată cu începerea sezonului de construcții. Se estimează că recepția la finalizarea lucrărilor pe acest sector de drum va avea loc în luna aprilie a acestui an.

Tot pe data de 15 martie  urmează să înceapă lucrările pe tronsonul 3 (Ionești – Vârfurile), cu o lungime de aproximativ 14 km, după ce în luna noiembrie anul trecut  a fost semnat contractul de execuție a lucrărilor care vor dura 12 luni, cu Asocierea S.C. SYLC CON TRANS S.R.L. - HYDROSTROY AD.

Luni, 18 martie Asocierea DACIA FABER SRL și TOTAL CONSTRUCT SRL va începe lucrările de consolidare la km 86+500 al DN 76, pe sectorul Criștioru de Jos – Vârfuri, unde a avut loc o alunecare de teren. Contractul a fost semnat în data de 13 martie 2019, ca urmare a întocmirii unui proces verbal de calamitate. Constructorul are la dispoziție 4 luni pentru punerea în siguranță a drumului , astfel încât să fie evitată blocarea circulației și consolidarea  terenului cu coloane forate în adâncime.

Anul acesta se vor finaliza lucrările și pe lotul 3 al sectorului de aproximativ 15 km, care face parte din tronsonul 6 ( Beiuș-Oradea) al DN 76. 

Contractul a fost semnat în luna august 2018 cu asocierea SC DRUM ASFALT SRL - SC TRAMECO SA - SC DRUMURI BIHOR SA, care a început lucrările încă din  luna octombrie 2018. 

Tot pentru tronsonul 6, Beiuș – Oradea, CNAIR intenționează să semneze anul acesta inclusiv contractele pentru reabilitarea loturilor 1 și 2, în lungime totală de peste 32 km.

Pentru contractele destinate reabilitării celor două loturi, ofertele deschise în luna ianuarie 2019 se află acum în perioada de evaluare.

În ceea ce privește reabilitarea tronsonului 4 (Vârfurile – Ștei), cu o lungime de peste 33 de km, anul acesta va fi lansată o nouă licitație, după ce fostul antreprenor a abandonat lucrarile. În acest moment este deja actualizată documentația de atribuire, după ce a fost realizată o expertiză tehnică a lucrărilor executate de vechiul antreprenor.

Precizăm că tronsonul 1 (Șoimuș-Brad), în lungime de peste 30 km a fost recepționat și deschis circulației încă din luna decembrie 2017, iar pentru tronsonul 2 (Brad-Ionești), cu o lungime de apropape 20 de km recepția finală a avut loc în luna decembrie a anului trecut. 

Demersurile întreprinse permanent pentru reabilitarea DN76 demonstrează fără echivoc preocuparea constantă a CNAIR în legătură cu acest important drum național.

Comunicat

horatiu.cosma

Îți dai seama cât îl interesează infrastructura dacă nici la el acasă nu e capabil să împingă puțin lucrurile. Și drumul de legătură de la vamă la DN 5 merge cu frâna de mână trasă. Licitație lansată în octombrie 2017 și încă nu e finalizată evaluarea.

NGC

^^^

Ala este alt proiect, adica asta.

Quote from: NGC on November 22, 2018, 10:34:09 PM
"Proiectare si executie "Drum de legatura DN5 km. 60+500 - Soseaua de Centura - Pod Prieteniei km. 61+400""

Quote from: NGC on October 23, 2018, 11:14:48 PM
Am uitat sa va zic ceva. "Pe surse", asocierea condusa de COSEDIL a contestat.

Contestatia a fost admisa. Cine tine scorul contestatiilor castigate de contestatari? :D

Pe primul loc a iesit COSEDIL, dar au incercat sa le gaseasca nod in papura si i-au descalificat. CNSC le-a dat insa dreptate celor de la COSEDIL.

Io

#5810
Preocupare constanta pe dracu sa va ia! Drumul ala e praf de 15 de ani si de 10 e zob! Ma rog, nu mai zic nimic ca asta e un forum civilizat. Doar ca intre Stei si Beius sint 18 km mari si lati, nici macar atit nu stiti, nemernicilor!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

NGC

^^^

Bine ai zis! Ce gluma buna asta cu "preocuparea constanta a CNAIR". :lol:

Quote from: rota on March 14, 2019, 10:30:58 AM
Quote
CNAIR continuă anul acesta lucrările de reabilitare pe DN 76 (Deva – Oradea)

[...]

Demersurile întreprinse permanent pentru reabilitarea DN76 demonstrează fără echivoc preocuparea constantă a CNAIR în legătură cu acest important drum național.

"Desteptilor" de la CNAIR, de ce ziceti ca "CNAIR continua anul acesta lucrarile"? Vreti sa spuneti si muritorilor de rand care este aportul vostru la aceste lucrari? Hai ca va ascultam.

Gata, am priceput. Voi va ocupati de semnarea contractelor si le semnati cu lopata. :lol:

luc

#5812
Uite aici "preocuparea" din partea lor! Și pentru ca imaginile fac cat toate comunicatele, avem mai jos dovada.
N. B. Sectorul Lunca - Vârfurile este în administrarea CNAIR de aprox 1 si  jumate.
https://www.facebook.com/784085338281534/posts/2330917780264941/

Sursa: Pagina FB, DN76.

marinul

Preocuparea lor este pe sectoarele care sunt cat de cat circulabile pe DN76, mai putin Varfurile-Stei care a ajuns la 80% si nu au fost in stare sa-l reliciteze de 1 an jumate, sa nu mai zic ca se puteau gandi sa-l finalizeze ei in regie proprie.

alin2pas

E un efort mult prea mare pentru ei să gândească...

Earthchild


GDPR

Quote from: adrian rosca on January 31, 2019, 11:01:37 PM
Propunere alocare bugetara 2019 Consolidare si amenajare DN 7A km 86+601 - km 105+120 (contract Straco): 0 lei.

Acum a aparut si explicatia:

Contractul pentru drumul spre Voineasa, anulat

În fapt, drumul ce trece prin  cheile Jietului, o arterã extrem de circulatã si foarte degradatã, încã nu poate fi reparat. Anul trecut au fost bani, dar, cu toate asigurãrile date de drumari, nimeni nu a lucrat la vreun metru. ,,Este o mare problemã acest drum. Din pãcate, a intrat într-un cerc vicios acest drum si chiar sãptãmâna  trecutã am trimis adrese la CNAIR. Am primit rãspunsul cã a fost reziliat contractul cu firma STRACO, cea care  câstigase licitatia si a fãcut o parte din acele lucrãri în anii trecuti. Anul trecut a avut alocati 10 miliarde de lei vechi si nu a lucrat deloc, iar acum urmeazã sã fie scoasã lucrarea iar la licitatie si, dupã aprobarea bugetului, sper sã bugeteze acel drum", a spus Vasile Jurca, primar Petrila.

Cronicavj.ro

dan_c

PROIECTARE si EXECUTIE ,,Realizare largire DN 7 Valea Oltului la 4 benzi de circulatie intre km 251 + 475 – km 254 + 315"".

Valoare estimata: 22,150,570.06 RON

Termen depunere oferte: 04.03.2019

Fonduri: Bugetare

Durata contractului: "9 luni din care:3 luni perioada de proiectare care include Proiectul pentru Autorizatia de construire si 6 luni perioada de executie lucrari"

Din surse neoficiale a fost UN singur ofertant ... e unul serios, cu sediu in Sibiu ... va las pe voi sa ghiciti ...



luc

O fi cel care a depus contestația la lotul 1 din PiSi și apoi a retras-o?

NGC