News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

StefanCelMare

Are cineva idee ce s-a alocat în buget pentru DN67B?
Cică Strabag ar trebui să îl facă, dar e o telenovelă și acolo, veche de câțiva ani.
În decembrie 2018 se zicea că ar începe anul ăsta, dar se zic multe (și în ianuarie 2018 se zicea la fel)... se poate uita cineva în buget?
E un drum destul de important pentru Oltenia, sunt acolo multe sate în zona deluroasă, de-a dreptul ocolite de civilizație - și zona are potențial pomicol și viticol, s-ar putea dezvolta dacă s-ar face un drum bun.
Plus s-ar mai degreva DN67 Tg. Jiu - Rm. Vâlcea și DN 64 Rm.Vâlcea - Drăgășani.

http://www.ramnicuvalceaweek.ro/?p=35223



GDPR

^Credite bugetare 2019: 0 lei, estimari 2020: 1.5 milioane. Dar avem 397.54 milioane credite de angajament, daca te incalzeste cu ceva.

NGC

Quote from: NGC on October 12, 2017, 11:31:55 AM
Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare si executie "Drum de legatura DN5 km. 60+500 - Soseaua de Centura - Pod Prieteniei km. 61+400"".

Valoare estimata: 155,405,539.00 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 18.12.2017
Fonduri: POIM si Bugetul de Stat
Durata contractului: Mininum 84 de luni si cuprinde: 6 luni perioada de proiectare (mai putin perioada de analiza si aprobare a declaratiei de proiectare de catre Beneficiar si Reprezentantul Beneficiarului), 18 luni perioada de executie a lucrarilor si min. 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor (ce poate creste la 84 de luni in functie de perioada de garantie ofertanta in cadrul factorilor de evaluare). Durata contractului poate varia in functie de perioada de garantie ofertata.

Quote6. Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarelor conditii: CONDITIA 1: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica. CONDITIA 2: A.C. nu va atribui contractul decat in situatia in care H.G. privind indicatorii tehnico-economici ai acestui obiectiv de investitie va fi aprobata. In lipsa publicarii indicatorilor tehnico-economici, aprobati prin H.G., A.C. va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Lg. 98/2016.

Trecem si aici un proiect de HG de care e nevoie pentru obtinerea AC.

"Proiectul de Hotărâre a Guvernului pentru declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național "Drum de legătură DN 5 – Șoseaua de Centură – Pod Prieteniei km 61+400""

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2289-hg15022019drtac

NGC

Quote from: NGC on May 22, 2018, 08:30:34 AM
Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari "Modernizare DN 28B Targu Frumos - Botosani km 0+000 – km 76+758".

Valoare estimata: 268,610,000.00 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 26.06.2018

Finantare: Fonduri bugetare

Ei bine, astazi licitatia a fost anulata.

Quote
Motive anulare: Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Autoritatea contractanta a hotarât anularea procedurii de atribuire în baza art. 212 alin. (1) lit. c) si alin.2 din Legea nr. 98/ 2016, intrucat nu se pot adopta masuri corective fara ca acestea sa conduca la incalcarea principiilor prevazute la art. 2 alin. 2), in special principiul tratamentului egal, din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.

Asteptam noua licitatie despre care s-au laudat ca ar incepe parca pe 4 Aprilie 2019. Sau sa fi fost 1 Aprilie? :D

cove_adrian

Am inteles ca au fost depuse 2 oferte care au fost neconforme si s-a luat decizia de catre CNAIR sa se anuleze licitatia.
O alta "sursa" spune ca au fost 10 oferte depuse (cu lideri, asocierii, subcontractanti etc.) pentru lucrarea de executie a acestui drum national si doar 2 ofertanti au avut oferte neconforme. Intrebarea ar fi de ce s-a anulat licitatia daca doar 2 din cele 10 oferte depuse erau neconforme?

Pe site-ul CNAIR informatiile sunt destul de putine: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/licitația-pentru-modernizarea-28b-târgu-frumos-–

Si o alta intrebare ar fi cand se reia licitatia? Termenul de 4 februarie (conform comunicat de presa CNAIR) e depasit!
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

NGC

Au fost depuse 10 oferte, dar despre ce "oferte neconforme" vorbim noi aici? Astia nici macar nu au terminat oficial etapa de evaluare tehnica (plus DUAE).

Umbla vorba prin targ ca valoarea estimata a fost subevaluata.

O sa vad daca avem vreo vrabiuta in zona si o sa o rog sa confirme daca asa stau lucrurile sau nu. In orice caz, ne vom mai lamuri putin saptamana viitoare, pentru ca anularea licitatiei inca poate fi contestata, si cineva care ar avea oferta respinsa, poate ar avea interesul sa continue licitatia in forma actuala.

NGC

"Proiectare si executie "Drum de legatura DN5 km. 60+500 - Soseaua de Centura - Pod Prieteniei km. 61+400""

Noul termen pentru evaluarea ofertelor este 29.03.2019.

Ionut

API pe Facebook









Unde credeți că sunt surprinse imaginile de mai jos? Pe o potecă uitată de lume în vârful munților sau în teatrele de operațiuni din Siria sau Ucraina? Sunt de pe "Dealul Negru", DN7 Pitești-Râmnicu Vâlcea, principala legătură rutieră dintre sudul României și Ardeal.

Este doar unul din numeroasele puncte în care drumul a început să o ia la vale. În orice moment, crăpăturile se pot transforma în surpări extrem de periculoase. Fisurile sunt vechi de luni întregi și se extind în fiecare zi.

Din păcate (i)responsabilii din CNAIR sunt prea ocupați să țină închise autostrăzi "pe care aluneci ca în baie", să deruleze licitații cu viteza melcului (unele au fost lansate în 2016 și încă sunt nefinalizate) sau să meargă "inopinat" pe șantiere pentru a mima munca.

Ce se va întâmpla cu fisurile de pe DN7? Cel mai probabil, cei din CNAIR vor interveni "în regim de urgență" DUPĂ ce drumul o va lua definitiv la vale! Se pare că doar tragediile și dezastrele îi mai trezesc din amorțeală.

Prevenția și profesionalismul nu există în CNAIR. Facem un apel la ultimele urme de responsabilitate rămase în Compania Națională Anti-Infrastructură din România ca să se remedieze imediat zonele cu risc ridicat de alunecări.


Cristi N

Pe pagina de FB a celor de la DRDP Bucuresti avem postarea asta: link

QuoteAstăzi, 26.02.2019, C.N.A.I.R. (Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere) S.A., prin D.R.D.P. București (Direcția Regională de Drumuri și Poduri București), a semnat contractul de execuție lucrări pentru obiectivul "Amenajare intersecție pe DN 1, km 66+500 cu bretea DN 1B către Ploiești"- intersecție care se va amenaja în soluție de sens giratoriu, poziționată pe DN 1 în zona km 66+500 (Centura Ploiești Vest), zona de unde se desprinde breteaua de legatură aferentă DN 1B către Ploiești.

Contractul de achiziție publică de lucrări a fost atribuit SC PRAGOSA ROMANIA SRL , având o durată de execuție de 6 luni, începând cu data menționată în ordinul de începere.
Valoarea totală a acestui contract este de 2.113.606,78 lei, fără TVA.

Necesitatea acestei investiții constă în scăderea numărului de accidente grave petrecute la intersecția DN 1 km 66 cu DN 1B km 0+000, amplasamentul lucrării fiind situat în localitatea Blejoi, Jud. Prahova, la limita de hotar cu localitatea Paulești, la intersecția DN 1 km 66+500 cu prima bretea (pe direcția de mers București-Brașov) a DN 1B.
Obiectivul reprezintă un nod de circulație existent ce asigură legătura între DN 1 și Centura de Nord a Ploieștiului. De asemenea, această intersecție este tranzitată de toate vehiculele grele ce fac legătura între București și Brașov.
Totodata acest punct va fi închis cu separator de sens New Jersey.

Eu nu inteleg ce inchid, ce ramane, doar ca fac un giratoriu.

Dan_s

Se inchide aceasta bretea de intrare catre Metro si Ploiesti

voicul

#5786
Deci acolo fac un NOU sens giratoriu, bagandu-si p**a in investitia care trece peste DN1 cu vreo 500 de m inainte (cum vii de la Brasov), care tot din DN1B duce SI in acelasi timp lasand o intersectie in T, cu 500 mai departe (langa LukOil), unde tirurile trebuie sa se incadreze printre bolizii care merg si cu 80 - 100 km pe acolo?

Doar minti luminate din CNAIR ar putea face un plan ca asta.

Tavi

#5787
Daca inchid breteaua aia la ce mai foloseste giratoriul? Sau giratoriul nu este la Petrom ci la Lukoil?

Dan_s

Giratoriul se face la Lukoil, si doar pe acolo se va merge către Ploiești. Mințile luminate care au facut acel pasaj nu au fost la CNAIR ci la cj Prahova, familia Cosma care se pare că au avut ceva teren in zonă. Iar pe acolo nu poți intra in Ploiești decat cu un ocol foarte mare.

nenea_hartia

E adevărat că intersecția de la Lukoil e cea mai periculoasă dacă vrei să ieși în DN1 și să mergi spre București, mai ales că mulți cocalari se bagă paralel cu tine și e imposibil să te mai asiguri la dreapta. Dar giratoriu??? Așa ceva e greu de imaginat în 2019 pentru fosilele din CNAIR sau trebuie să așteptăm data stelară 41259.9?
A, sigur, un pasaj ar intra pe UAT Ploiești și vine Curtea de Conturi peste noi...