Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

NGC

^^^ Nu e rau ca sunt fonduri din POIM, dar incepem deja sa mai salvam din fondurile europene? :lol:

Sorinus

Dar DN66 nu era gata? Sau e sectiunea aia de la baraj, de pamant.

perfidus

#5567
E podul dinainte de Lainici si zona parcării Lainici. Adica aici.
Cea din urma a fost scoasa din contractul celor de la Copisa, pentru ca traseul nou presupune ceva defrișări/derocări si trebuie revizuit acordul de mediu.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

horatiu.cosma

E zona mănăstirii Lainici. De prin 2014 se știe de aceste lucrări neincluse în proiectul inițial și care nu se puteau adiționa. Le-a luat ceva să lanseze licitația.

voicul

Si dupa sa zica ca se circula bine pe VO si nu mai trebuie PISI ci A3.

DN7 de pe Valea Oltului va fi lărgit pe trei benzi, încă 10 km. Plus o bretea la ieșirea din Sibiu

Drumul Naţional 7 de pe Valea Oltului va fi extins pe trei benzi, între localităţile Boiţa şi Veştem, pe o distanţă de zece kilometri, urmând să fie amenajat şi un pasaj subteran pentru pietoni la Tălmaciu, până în anul 2020, investiţie estimată la şapte milioane de euro, a anunţat joi directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Narcis Neaga.

"Vom continua proiectul celor trei benzi de pe Valea Oltului. Avem o variantă de a merge de la Boiţa, de la ieşirea din Boiţa spre Sibiu, până la intrarea în Tălmaci şi apoi se continuă de la ieşirea din Tălmaci până la giratoriul de la Veştem, aproximativ 10 kilometri. Luăm în calcul de asemenea şi un pasaj subteran în Tălmaciu, tocmai pentru a evita blocajele în trafic, sunt două treceri de pietoni acolo, care practic produc nişte blocaje în trafic, pe vreo doi - trei kilometri, ceea ce este foarte mult în orele de vârf. Şi atunci ne-am gândit la soluţia unui pasaj subteran, trecere practic pe sub DN, în zona centrală a Tălmaciului, pentru pietoni. Această investiţie costă aproximativ şapte milioane de euro, această lărgire, de la ieşirea din Boiţa, până la intrarea în Tălmaciu şi de la ieşirea din Tălmaciu până la giratoriul de la Veştem", a declarat directorul CNAIR, Narcis Neaga, într-o conferinţă de presă.

Potrivit acestuia, se va construi o bretea nouă la drumul naţional, la ieşirea din Sibiu spre Bucureşti, astfel încât să nu mai fie aglomeraţie în trafic la sensul giratoriu de la Veştem, aflat la ieşirea din municipiul reşedinţă de judeţ.

"De asemenea, pentru descongestionarea traficului luăm în calcul o bretea care să lege direct DN-ul care iese din Sibiu, să meargă direct la pasajul de cale ferată, (...) ca să nu se mai blocheze, practic în momentul când cineva vrea să iasă dinspre Sibiu şi merge înspre Bucureşti să nu mai intre în giratoriu (...) şi cei care vin dinspre Bucureşti şi merg la Făgăraş să aibă o cale directă acolo", a explicat Narcis Neaga.

Întrebat când vor fi gata lucrările de extindere a carosabilului la trei benzi de circulaţie pe încă zece kilometri pe DN7 - Valea Oltului, Neaga a spus: "Din punctul meu de vedere, la sfârşitul anului viitor poate să existe această lărgire făcută". AGERPRES/(A - autor: Isabela Paulescu, editor: Nona Jalbă, editor online: Anda Badea)

https://www.agerpres.ro/social/2018/10/04/neaga-cnair-dn7-valea-oltului-va-fi-largit-pe-trei-benzi-pe-inca-zece-kilometri-pana-in-2020--187105

vancouver

#5570
E vechi proiectul asta. Sa-i dea drumul odata. Mi se pare extrem de important. Pe durata lucrarilor de constructie la autostrada acolo se va aglomera si mai tare, daca ne gandim numai la masinile constructorilor, la camioanele care vor aduce grinzi, utilaje, cofraje, materiale, macarale, etc..

PS. Cea mai importanta parte este aia cu pasajul subteran pentru pietoni. Domnu' Neaga a pus punctul pe i cu treaba asta. Bravo, da hai odata.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

danutzu_1069


pasadia

Pff, ma uitam pe Street View - imaginile sunt din august 2012 si nu-mi vine sa cred cat de mult si-a modificat aspectul acea intersectie. Atunci abia se apucau de benzinaria MOL, acum mai exista in plus si benzinaria Gazprom, Socar, plus restaurantul Subway din curtea Petrom. Si dintr-un sens giratoriu cu 4 intrari / iesiri acum are 6 intrari/iesiri (asta asa, in cazul in care se mai intreaba cineva de ce traficul e lent prin giratoriu desi raza lui e mare (ok, poate nu atat de mare ca la intersectia centurii Timisoara cu DN69, dar orisicat). Asta ca sa nu mai spun si de prezenta aproape constanta a celor de la ARR - Control Trafic, care nu ajuta deloc prin faptul ca blocheaza tirurile in acele semi-parcari neasfaltate de dinainte de giratie. Nu ar fi trebuit oare sa construiesti niste spatii decente unde sa faca si astia controlul lor?

thinker

#5573
Despre Valea Oltului

CNAIR prin vocea Directorului Neaga supraliciteaza - parapeti cu role in curbe.
Ar putea fi o masura buna, daca s-ar implementa, din declaratie se intelege ca se refera la sectorul 2+1 si 2+2 recent modernizat, la curba aceea unde practic se intampla majoritatea accidentelor de pe acel sector.

http://www.turnulsfatului.ro/2018/10/04/proiect-pilot-pe-valea-oltului-parapeti-cu-role-in-curbe/

Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

GDPR

In sedinta de guvern de astazi s-a aprobat HG privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Reabilitare DN 66 Filiaşi- Petroşani km 0+000 - km 131+000, sector km 93+500 - km 126+000".

Este vorba de 3.338 mp de teren apartinand manastirii Lainici.

nirolf

#5575
^^ "Este un sistem pe care încercăm să-l implementăm în această toamnă, atât în Valea Oltului, cât și pe drumul de la București la Urziceni, unde ați văzut că au fost foarte multe accidente, chiar mortale", a spus Neaga la o conferință de presă"

mirceaVRo

Si sunt chiar asa de buni parapetii cu role fata de cei obisnuiti ?..ma gandesc ca daca da atunci ar fost folositi de mult .

adiarc

Ideea cu V.Oltului este excelenta,dar deocamdata doar o idee....in plus avem resursele,dar mai trebuie ceva vointa,pt a lucra in acest sens si de la Lazaret spre VL......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

O alta idee buna, care mi-a venit acum: cum ar fi sa facem o autostrada pe VO?!!
Nici eu nu stiu cum imi vin idei atat de bune.

Petarde, pocnitori si mai multe petarde!

Nu zic ca e idee rea sau buna, ci: de ce nu o implementeaza maine! Trebuie 20 de ani, multe accidente, "unele chiar mortale" si timpi pierduti, ca abia dupa sa ne vina o idee?!

gruiarew

N-ar redesena curbele alea nici să-i tai. Uite de exemplu DN68A -
că pe acolo bântui - e așa de pe vremea austriecilor (tot aici pe forum am găsit). Pun tot felul de role, luminițe și brizz-brizz-uri (din gură bineînțeles)  dar la o asfaltare, nici de-al dracului de ar îndulci o curbă sau o pantă. Nimic. Scuipă niște asfalt peste și apoi ne rup cu declarațiile.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis