Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

Intrebare. Aveti idee de ce la Breaza se ingusteaza drumul? Si de ce nu se face nimic acolo?

Aici mai precis:






Cristi N

Parca a explicat Nenea Hartia mai demult, acu vreo 2 ani. Daca imi aduc bine aminte era ceva de genul: pe vremea respectiva nu aveam o legislatie privind expropierile de utilitate publica, statul nu s-a inteles cu respectivul si drept urmare a ramas ingustarea. Odata ce s-a adoptat legea nimeni nu si-a mai adus aminte de acel rest.

danutzu_1069


Ionut

Pai si? Nu facem si noi o expropriere si o largire acolo? Se fac cozi la ore de varf/sarbatori & stuff.

danutzu_1069


pasadia

#5465
Eh... In zona asta a muscat Prahova zdravan din banda 1, sensul spre Bucuresti. Si e asa de cativa ani deja (3-4 sa tot fie). In afara de niste balize nu au facut nimic altceva. Si acolo nu le trebuie expropiere.

E mentionata la pozitia 5.2 aici, dar din pacate nu gasesc de cand dateaza situatia.

voicul

Ba da, facem exproprieri la fel cum facem autostrazi, poduri peste Dunarei si mentenanta drumului.

Oricine din CNAIR poate concluziona o saptamana de lucru cu urmatoare intrebare:
- Bun si daca facem acolo sa nu mai fie coada, ce nu o sa fie coada mai sus, in Breaza chiar?
Problem solved!

Ionut

@pasadia si cine mai cunoaste

Puteti va rog sa facem un inventar al lucrurilor care trebuie facute in zona aia? Eu am prins de mai multe ori blocaj acolo. Si e aiurea. Trebuie facut ceva. Cat de complicat poate fi? Va rog daca vreti/puteti sa imi faceti un rezumat si bagam o pozitie. Facem si cerere pe 544. Dati-mi si intrebari.

danutzu_1069

#5468
Mmm, cozile din zona sunt din cauza de.... Comarnic cu treceri de pietoni si politie care nu prea este...
In Comarnic sunt doua treceri de pietoni care genereaza coloana. Bine, si localitatea in sine, cu limitarea de viteza este o cauza... Urmeaza Posada in care se circula fluent, exista doua benzi pe urcare unde se pot face depasiri...
Ceeace este clar, expropierea aia trebuie facuta, si lungita banda de stanga pentru intrarea in Breaza. Sunt situatii in care se aduna multe masini pentru stanga si nu au loc pe banda de stanga...

voicul

Zic ca prima pozitie (sau o pozitie separata) ar putea iesi pentru pasarela pietonala la Rompetrol in Comarnic. Acolo e tinut traficul.
Intradevar mai este o trecere e pietoni la nivel in Comarnic, dar e mai departe de centru/e traversata mai rar.

Asta ca ma gandesc ca orice e greu pentru CNAIR si drept urmare 1 pasarela e cu sanse mai mari decat 2.

rradu19

O lucrare absolut necesara dar ceva mai complexa ar fi extinderea sensului Buc - Brasov la doua benzi in zona asta: https://bit.ly/2LffXy4 pana la benzinaria Lukoil ( de unde sunt deja doua benzi ).

Cu stalpisori pe mijoc pe o portiune de vreo 40 - 50 m, pentru ca cei de pe centura sa nu mai fie nevoiti sa se asigure la STOP si sa dea prioritate celor care vin din Sinaia.


danutzu_1069

Da, ar fi ceva.... Se cam formeaza coada la STOP-ul ala...
Dar ce facem cu militienii?? Raman fara obiectul muncii!!!

voicul

Acolo doar din pictatul de pe jos se face o treaba simpla:
Banda 1 (de langa munte) este si pentru dreapta in Sinaia si pentru inainte centura Sinaia
Banda 2 (din mijloc) pentru cei care vin din Sinaia.
Banda 3 ramane sa se integreze in banda 2 (sau invers - in functie de trafic).

Ramane doar stop-ul DN1 dinspre Brasov spre B.

danutzu_1069

Nu e bine. Cei car vor sa intre pe centura trebuie sa stea la STOP, si ii blocheaza pe cei care vor sa intre in oras... Plus ca actuala banda de intrat pe centura este scurta...

Cristi N

Cred ca la ambele intersectii, atat spre Comarnic cat si spre Busteni ar fi normal ca centura sa aibe prioritate si intrarile/iesirile din oras sa fie cu cedeaza sau stop. In felul asta s-ar si descuraja traficul auto prin centrul statiunii.