Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Sorinus

DN6 e reabilitat si circulat, DN7A e o poteca prin munti care te baga in belele, iar drumurile judetene nu sunt proiectate si nu ar trebui sa preia din traficul destinat unei autostrazi.

perfidus

^^ Cred ca te gandeai la DN65 prin Pitesti, DN6 nu este inca reabilitat complet, centurile Caracal si Mihailesti nu sunt gata. Si in loc de DN7A probabil te refereai la DN66, prin Hateg si Petrosani -reabilitat.
Totusi ocolirea autostrazii Deva-Sibiu si Pitesti - Bucuresti lungeste timpul de parcurs destul de mult pe ruta asta daca vii dinspre vest.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

Quote from: NGC on December 08, 2017, 08:25:18 PM
Mos Nicolae a uitat sa va lase niste cadouri. :p

""Consolidare DN57 km 137+500 – km 152+990 Nicolint – Oravita" (proiectare + executie)"

Licitatia a fost anulata in 06.12.2017.

Quote
Motive anulare: Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului

Observatii: Autoritatea contractă se află în situatia prevăzută la art. 212 alin. (1) lit. c) coroborat cu art. 212 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, din urmatoarele motive: - în perioada de evaluare a ofertelor s-a constatat o eroare în cadrul Documentatia de atribuire publicată în S.E.A.P.; - autoritatea contractanta se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 2 alin. (2) din Legea 98/2016.

Ce avem noi aici?



Dupa cum puteti observa si asa cum am mai scris, licitatia este anulata in SEAP din 06.12.2017.

Si ce avem noi aici? Mai bine zis, ce nu avem noi aici? Aceasta captura a fost facuta in aceasta dimineata.



Ce lipseste de acolo?

Au incalcat prevederile legii si nu au incarcat contestatia STRABAG la anularea licitatiei.

Si care credeti ca este surpriza? Supriza este ca CNSC a acceptat contestatia STRABAG. :D

29.01.2018

Quote
Admite contestația depusă de SC STRABAG SRL în contradictoriu cu COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE SA, DIRECȚIA REGIONALĂ DE DRUMURI ȘI PODURI TIMIȘOARA.
Anulează raportul procedurii de atribuire și actele subsecvente acestuia și dispune continuarea procedurii de atribuire prin reevaluarea ofertelor depuse, în termen de 10 zile de la primirea deciziei Consiliului.
Obligatorie.
Împotriva prezentei decizii se poate formula plângere, în termen de 10 zile de la comunicare.

Avem asadar o noua dovada de profesionalism si o noua dovada de incalcare a legii. Stiu, este minora, dar bob cu bob se umple sacul.

De data asta nu am mai zis nimic pe forum tocmai pentru a-i prinde cu mata in sac.






rizzuh

Quote from: perfidus on February 02, 2018, 07:51:28 PM
^^ Cred ca te gandeai la DN65 prin Pitesti, DN6 nu este inca reabilitat complet, centurile Caracal si Mihailesti nu sunt gata. Si in loc de DN7A probabil te refereai la DN66, prin Hateg si Petrosani -reabilitat.
Totusi ocolirea autostrazii Deva-Sibiu si Pitesti - Bucuresti lungeste timpul de parcurs destul de mult pe ruta asta daca vii dinspre vest.

DN6 este reabilitat prin munti, Nutz a vorbit despre alternative la Valea Oltului ;)

perfidus

Ok, deci varianta propusa e DN6 prin Lugoj - Drobeta - Craiova (E70)?
E mult mai lung traseul si cred ca e uneori la fel de aglomerat in portiunile grele de cei care trec cu marfa in BG pe la Calafat.
Iar de la Craiova, in acest moment mai mult iti vine sa o iei prin Pitesti, pentru cei 110km pe autostrada. Daca faci un calcul de timp si consum ocolul nu merita.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

adiarc

Despre ce tot vorbiti?solutia cea mai la indemana este latirea V.Oltului pe sistemul 2+1....s-a vazut din largirea facuta ca e execelenta ideea,dar mai are nevoie si de parapeti ,cel putin in curbe....nici macar nu a durat mult si a stat mai mult inchisa ,dupa finalizare,din cauza lipsei de disponibilitate a statului roman in a rezolva birocratia.....vb de cateva zeci de mil de euro.


Avem tot ce trebuie si lucrarea e una banala...ne lipseste vointa si bunele intentii in a creste semnificativ siguranta si confortul pe coloana vertebrala rutiera a tarii
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rizzuh

Ar trebui facuta largirea la 2+1 alternativ cu parapete median pe toate trecerile montane cu trafic de DN (adica nu pe drumuri de vacanta, gen Transfagaran, acolo nu se merita), nu doar pe DN7.

adiarc

Corect....dar lucrarile si banii trebuie prioritizati...iar acum,judecand dupa traffic,prioritatea zero este DNCB ( ar trebuii  sa fie ,pt ca in realitate nu este),iar pe locul 2 DN7/DN1,apoi DN2 si dupa acestea 3 putem discuta.....eu as lansa licitatii pt toate 3 simultan
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

Ce latime are DN7 pe portiunile de 1+1 pe VO? E standard de DN european de 10m sau mai putin? Pt 2+1 trebuie 13m.

1+1 cu separare de sens si parpeti lateriali cred ca e ok pe 10m, dar in urgenta trebuie intervenit de pe banda cealalta...

NGC

#5069
Si una rece.

Quote from: NGC on December 31, 2017, 10:12:12 AM
Ieri a fost lansata licitatia "Proiectare SF - ,,Modernizare DN 24A Murgeni – Husi, km 31+620 - km 98+304"".

Valoare estimata: 124,369.75 RON fara TVA

Fonduri: Bugetare

Durata contractului: 12 luni

Termen depunere oferte: 05.02.2018

Licitatia a fost anulata astazi pentru ca nu s-a depus nici o oferta.

CNAIR scrie din nou istorie.

Doar SEARCH CORPORATION "s-a inscris" la licitatie dar nu a depus oferta de pret, si nu a fost nici o clarificare la documentatie, asa ca si nici o amanare a termenului de depunere a ofertelor.
Se vede ca totul a fost foarte clar si ca a starnit interesul multor posibili ofertanti. :lol:

In principiu Marti se va anula o alta licitatie si Miercuri inca una.