Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.


Harry

Luni, 29 ianuarie 2018, vor demara lucrările de montare a parapetului de beton, de separare a fluxurilor de trafic, pe zona mediană a drumului național DN3, între km 252+950 - 256+000. Finalizarea acestor lucrări este estimată în circa 8-10 zile de la dată începerii lor, în funcție de condițiile meteorologice.
Conducătorii auto vor avea posibilitatea de a întoarce la km 254+000 - Nod Rutier A4 și la giratiile de la km 255+400, respectiv km 256+000 - intrare în Municipiul Constanța.

NGC

Ieri a fost lansata licitatia "Finalizarea lucrarilor ramase de executat la obiectivul ,,Reabilitare DN 76 Sector 3 km 166 + 000 - km 180 + 800 (km 180+794,06) - Etapa 2"".

Valoare estimata: 30,825,028.17 RON fara TVA

Fonduri: FEDR + Buget

Durata contractului: 32 luni

Termen depunere oferte: 01.03.2018


vancouver

Quote from: horyatm on January 25, 2018, 01:41:19 PM
Cred că Vancouver se ia cu mâinile de cap.

— și probabil mulți alții

Sunt multe ineptii in Romania de ma iau cu mainile de cap si apoi incerc sa-mi transmit in mod decent parerea pe forum - uneori nu reusesc si ma enervez. Asta e.

Totusi aici la astuparea gropilor de pe DN68A nu m-am luat cu mainile de cap. Nu e chiar asa grav ce fac, daca si numai daca in martie sau aprilie au de gand sa revina in acelasi loc cu un utilaj modern, sa frezeze complet banda si sa astearna un strat nou de asfalt. Daca ar face acum reasfaltarea, din cauza frigului oricum nu ar ajuta prea mult si s-ar strica repede. Ar fi bani irositi.

In general Romania, ca tara saraca sau mai bine zis tara cu forta de munca ieftina, ar trebui sa fie campioana la INTRETINERE. Adica nu am bani de utilaje moderne, nu am bani de materiale scumpe, dar forta de munca este ieftina si atunci am oameni multi. Si fac permanent curat, orice construiesc se intretine permanent.... Ori e fix invers la noi. Suntem la pamant cu intretinerea. ABSOLUT DE NEINTELES. Ori in poza asta vedem in sfarsit normalitatea unei tari cu salarii mici. Oamenii aia multi pe care ii avem si nu trebuie platiti prea scump, iesiti la treaba.

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

Basically,
ai (avea) dreptate...

Dar mi-e teama ca nea' ala s-ar putea sa nu fie prea ieftin.

Sa castige mai mult decat un medic stagiar...

Caz in care situatia devine mai mult decat nashpa...
(nu mai discut de moralitatea situatiei in care Dorel se duce la un doctor care s-ar putea sa castige (legal) juma' din ce castiga Dorel...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Muta la DJ uri postarea ca deja discutam de ea acolo.
Drumurile noastre POATE;

Maria123

Bună ziua .Îmi cer scuze de deranj,dar as vrea sa aflu cand vor începe iar lucrările la drumul din Lunca-Vascau jud.Bihor DN76  ,si ce firmă se va ocupa.

NGC

^^^

Quote from: alexa_adrian2001 on December 08, 2017, 02:41:12 PM
http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-1/finalizarea-dn-76-se-amana-cnair-a-reziliat-contractul-construct-mod-pe-tronsonul-stei-varfuri-din-cauza-incapacitatii-firmei-138431.html

Finalizarea DN 76 se amână: Compania de drumuri a reziliat contractul Construct Mod pe tronsonul Ştei-Vârfuri pentru că firma este incapabilă.

Acum aproape 2 luni contractul a fost reziliat. Trebuie facuta o noua licitatie si desemnat un nou constructor, asa ca mai dureaza.

TibiV

O postare de marti cu DN68A Cosava - Cosevita...
https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/photos/a.295286240833966.1073741831.294225250940065/533948600301061/?type=3&theater
Quote
30 Ianuarie

Pe DN 68A, între localitățile Coșava și Coșevița, SDN Timișoara a montat astăzi parapet metalic lateral.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

O bruma de normalitate. Se vede in poze ca pe acea portiune fusesera odata parapeti de beton prevazuti de proiectanti.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

thinker


In ultimele 24 de ore pe Valea Oltului DN 7 - au avut loc doua accidente rutiere grave. Din pacate aceasta nu este exceptia, este regula pentru acest segment de drum. Tot din pacate, nu viteza excesiva a fost cauza ci pierderea controlului directiei de mers - polei, umezeala, etc... Singura solutie de a salva de la moarte poate 50 de OAMENI anual si alti zeci de rani grave, e largirea acestui segment de drum.


Specialistii si pasionatilor de infrastructura din Romania sunt pe acest forum.
Vin cu o propunere despre Valea Oltului DN7, poate in urma unei dezbateri se cristalizeaza o idee buna ce merita a fi promovata, pentru rezolvarea problemei pana in viitorul foarte indepartat in care vom avea autostrad PISI.

Traficul a crescut constant pe Valea oltului in ultii 30 de ani (pot spune ca am tranzitat saptamanal in toti acesti ani), iar in ultimii 3 ani limita capacitatii drumului e atinsa 12-15 h pe zi, pot spune ca traficul a crescut cu 50% in ultimii 3-4 ani.
Un accident care provoaca o blocare de o ora a drumului creaza cam 3-7 km de coloana pe fiecare sens in mod normal si 8-10 km coloana pe sens la ora de varf.

Cea mai buna/rapida solutie pe moment ar fi largirea treptata a soselei la 4 benzi. Sectoare punctuale:

1.Brezoi-Proieni-Calinesti
2.Tutulesti - Balota - Robesti
3. Intrare in Comuna Caineni Mari pana in dreptul Hidrocentralei Robesti
4. Continuarea largirii de la Turnul Spart -Boita-pana la intrarea in Talmaciu
5. Iesire Talmaciu -Talmaciu II -Giratoriul de la Vestem

Cu costuri de cateva zeci de milioane de euro (probabil mici fata de beneficiul economic) si ceva expropieri de terenuri si casele de pe o parte a drumului, s-ar putea largi in jur de 25-30 km la 4 benzi, fara viaducte kilometrice si alte opere de arta foarte costisitoare. Puse in legatura cu o realizare a PISi Pitesti-Curtea de Arges (se poate face in 3-5 ani) si drum de legatura pana la Ramnicu Valcea, ar aduce peste 3-5 ani beneficii enorme. 

Un alt must ar fi semafoarele cu buton din Talmaciu. Cele doua treceri de pietoni din Talmaciu amplasate la 100 m distanta creaza o gatuire a traficului care afecteaza in spate -la 2.5 km giratoriul de la Vestem. Coada din giratoriul de la Vestem isi are originea de cele mai multe ori in Talmaciu si nu in depasirea capacitatii giratoriului.
Am pus aceste consideratii pentru ca autostrada nu vom vedea pe Valea Oltului mai devreme de 15-20 de ani, cel mai optimist scenariu ar fi 10 ani.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

cristi5

#5052
Eu propun de urgenta largirea cu un metru (spatiu de siguranta pt WRSB) unde chiar nu e loc, si separator de sens, care trebuie oricum, si la 3 sau 4 benzi.

De asemenea parapeti laterali metalici sau elastici.

Apoi chestii mai complicate gen adaugat benzi si eliminarea obstacolelor.

NGC

Quote from: NGC on January 18, 2018, 10:29:25 PM
Quote from: NGC on January 17, 2018, 10:15:34 PM
Quote from: NGC on December 27, 2017, 08:56:53 PM
"PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE "Modernizare DN52 Alexandria-Tr.Magurele km 1+350-km 44+600; km 49+194-km 52+649""

Au primit si aici un cadou de Mos Craciun. Este vorba despre o contestatie de la TEHNIC ASIST.

Contestatia a fost respinsa.

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 15.02.2018.

TEHNIC ASIST a contestat la CAB decizia CNSC asa ca termenul pentru depunerea ofertelor se va amana.

Nutz

Solutie pentru traficul urias de pe DN7, Valea Oltului ar fi reabilitarea si altor variante care leaga vestul tarii de Bucuresti!
DN 7A, DN6 .... eventual reabilitarea unor drumuri judetene care pot asigura legaturi mai bune! Pana la construirea Autostrazii Sibiu Pitesti! :p