Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

NGC

#4995
Ieri a fost lansata licitatia "Proiectare SF "Modernizare DN 2M km 0+000 - km 52+400"".

Valoare estimata: 94,117.65 RON fara TVA

Fonduri: Bugetare

Durata contractului: 12 luni

Termen depunere oferte: 06.02.2018

NGC

#4996
Ieri a fost lansata licitatia "Proiectare SF - ,,Modernizare DN 24A Murgeni – Husi, km 31+620 - km 98+304"".

Valoare estimata: 124,369.75 RON fara TVA

Fonduri: Bugetare

Durata contractului: 12 luni

Termen depunere oferte: 05.02.2018

Ionut

Studii, studii, studii. Macar e un inceput... Pana cand ar trebui sa avem toate DN-urile modernizate?

TibiV

Ciudate cifre...

Quote from: NGC on December 31, 2017, 10:07:38 AM
licitatia "Reactualizare SF pentru obiectivul " Modernizare DN 2N km 52+860 - km 60+000 Jitia - Bisoca si pod nou peste raul Ramnicu Sarat la km 53+300"".
Valoare estimata: 120,168.07 RON fara TVA
120.000 RON/~7,1km=~ 16.500 RON/Km

Quote from: NGC on December 31, 2017, 10:09:11 AM
licitatia "Proiectare SF "Modernizare DN 2M km 0+000 - km 52+400"".
Valoare estimata: 94,117.65 RON fara TVA
94.117 RON/~52km=~ 1.800 RON/km

Quote from: NGC on December 31, 2017, 10:12:12 AM
licitatia "Proiectare SF - ,,Modernizare DN 24A Murgeni – Husi, km 31+620 - km 98+304"".
Valoare estimata: 124,369.75 RON fara TVA
124.369 RON/~66,6km=~ 1.867 RON/km

Ceva virgule sunt puse anapoda...
Greu de crezut ca raportul poate de fi de 9 la 1...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Poate pentru ca pe DN2N nu exista pod. Practic, bucata aceea de la Jitia la Bisoca este complet rupta de restul DN2N.
Un SF pentru pod costa putin mai mult.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

slartibartfast

Toate astea (DN2N, DN2M, la care se mai adaugă și DN2R) sunt drumuri județene din Vrancea preluate de MT în timpul lui Mitrea în schimbul primirii lui drept candidat acolo. Ele nu ar trebui să fie drumuri naționale. Grăitor pentru asta este că acest drum se termină fix la limita cu județul Buzău, de unde continuă ca drum județean. Adică practic același drum în Vrancea e național, în Buzău e județean. În plus, cred că trecerea lui peste râul Râmnicu Sărat este singurul loc din țară unde un drum național mai traversează un râu prin vad.

GDPR

^Daca te uiti pe imaginea Google Maps postata, o sa vezi ca au refacut podetul din tuburi peste Ramnicu Sarat. Drumul are insa o declivitate foarte mare, cel putin pe prima portiune, asa ca se impune o corectie de traseu.

cezar-mario2012

 Cea mai rușinoasă ieșire-intrare din România, vama Giurgiu - Ruse:


Dominik

You're in Steelers Country

NGC

Quote from: NGC on December 08, 2017, 08:36:53 PM
Quote from: NGC on December 05, 2017, 08:55:58 PM
Quote from: NGC on November 15, 2017, 01:35:46 PM
"Reabilitare DN6 Alexandria - Craiova, Lot 2: km 132+435 - km 185+230 - relicitare"

E bine ca ieri au incheiat oficial etapa de evaluare financiara si ca au desemnat castigatorul initial (SECOL), dar pana la semnarea contractului mai este cale lunga.

Avem 3 contestatii active de la etapele precedente plus ce va urma de acum incolo. ;)

Dupa cum s-a scris mai sus, cele 3 contestatii au fost respinse. Mai poate urma CAB plus CNSC plus CAB.

Partea cu CNSC s-a intamplat deja. TIRRENA a contestat admisibilitatea ofertei SECOL.

Contestatia TIRRENA a fost admisa partial, dar partea privind admisibilitatea ofertei SECOL a fost acceptata.
CNAIR trebuie acum sa reevalueze oferta SECOL.

Ce ziceam in Noiembrie anul trecut? ;)

QuoteE bine ca ieri au incheiat oficial etapa de evaluare financiara si ca au desemnat castigatorul initial (SECOL), dar pana la semnarea contractului mai este cale lunga.

ciachi

#5005
ieri si azi se montau parapeti din beton pe DN11 BRASOV BACAU de la intersectia DN11 cu Centura Brasov inspre Harman






ciachi

multani de ajutor trebuia sa beau un pahar de vin inainte de a pune mana pe taste

thinker

#5007
Specialistii si pasionatilor de infrastructura din Romania sunt pe acest forum.
Vin cu o propunere despre Valea Oltului DN7, poate in urma unei dezbateri se cristalizeaza o idee buna ce merita a fi promovata, pentru rezolvarea problemei pana in viitorul foarte indepartat in care vom avea autostrad PISI.

Traficul a crescut constant pe Valea oltului in ultii 30 de ani (pot spune ca am tranzitat saptamanal in toti acesti ani), iar in ultimii 3 ani limita capacitatii drumului e atinsa 12-15 h pe zi, pot spune ca traficul a crescut cu 50% in ultimii 3-4 ani.
Un accident care provoaca o blocare de o ora a drumului creaza cam 3-7 km de coloana pe fiecare sens in mod normal si 8-10 km coloana pe sens la ora de varf.

Cea mai buna/rapida solutie pe moment ar fi largirea treptata a soselei la 4 benzi. Sectoare punctuale:

1.Brezoi-Proieni-Calinesti
2.Tutulesti - Balota - Robesti
3. Intrare in Comuna Caineni Mari pana in dreptul Hidrocentralei Robesti
4. Continuarea largirii de la Turnul Spart -Boita-pana la intrarea in Talmaciu
5. Iesire Talmaciu -Talmaciu II -Giratoriul de la Vestem

Cu costuri de cateva zeci de milioane de euro (probabil mici fata de beneficiul economic) si ceva expropieri de terenuri si casele de pe o parte a drumului, s-ar putea largi in jur de 25-30 km la 4 benzi, fara viaducte kilometrice si alte opere de arta foarte costisitoare. Puse in legatura cu o realizare a PISi Pitesti-Curtea de Arges (se poate face in 3-5 ani) si drum de legatura pana la Ramnicu Valcea, ar aduce peste 3-5 ani beneficii enorme. 

Un alt must ar fi semafoarele cu buton din Talmaciu. Cele doua treceri de pietoni din Talmaciu amplasate la 100 m distanta creaza o gatuire a traficului care afecteaza in spate -la 2.5 km giratoriul de la Vestem. Coada din giratoriul de la Vestem isi are originea de cele mai multe ori in Talmaciu si nu in depasirea capacitatii giratoriului.
Am pus aceste consideratii pentru ca autostrada nu vom vedea pe Valea Oltului mai devreme de 15-20 de ani, cel mai optimist scenariu ar fi 10 ani.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

slartibartfast

Propunerile sunt de bun simț, dar necesită mult timp și mulți bani. Vezi pe discuția despre ,,2+1 alternativ în România", unde s-a discutat și despre lărgirea DN2; și concret vezi cât durează lărgirea la 2+2 a centurii Bucureștiului. Deci lărgirea asta e o variantă doar pe termen lung, iar pe termen lung soluția la care lucrăm e autostrada Pitești-Sibiu. Pentru Tălmaciu, e clar că e mare nevoie de o centură, proiect care este ceva pe termen mediu, și e necesar chiar și în condițiile construcției autostrăzii și chiar dacă segmentul Sibiu-Boița (care ocolește Tălmaciu) va fi, probabil, gata mult mai devreme decât orizontul de timp pentru tot Pitești-Sibiu.

adiarc

De ce sa fie largirea o propunere pe termen lung ?Nici vb...e un proiect minor cu un zid de sprijin amărât...pt o tara normala ar fii un fleac...dar noi nu avem oameni normali la conducere.

Doar pt ca nu vrem sa o facem ,nu se intampla nimic .....daca am vrea începând de astăzi in 12 luni am avea si birocrația gata si constructor in teren...si cele cateva zeci de mil.de euro necesare  in bugetul pe 2019

Iar deranjul in trafic ar fii minim....vorbesc din experiența din teren a lărgirii deja executate de Vectra,care a făcut grosul lucrarilor in afara caii de rulare ( zid de sprijin si terasament )...aproape fara devieri si circulație alternativa...

E mai simplu sa stam ..sa găsim vinovati pe Marte sau Jupiter...si sa dam comunicate de toata jena...de genul ...am mai dat niște bani ca hoții si prostii ,chiar daca avem juriști in companie .Daca ploua se face noroi...wow...ce descoperire
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura