Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

adiarc

Timpul nu îmi permite sa mai fiu la zii și cu thread-ul de pe feroviar - Coridorul Rin-Dunăre. ...Acolo probabil sunt toate detaliile proiectului. ...Nu îmi dau seama din teren ,dacă sunt și bretele de intrare/ieșire din Vintu. ..De pe pasaj
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Candva in cursul saptamanii trecute au facut in sfarsit si marcajele finale si au deschis si a treia banda de circulatie la Gaesti, pe DN13. (GPS)


(GPS)


(GPS)


Cum si la podul de la Sighisoara sunt terminate si marcate lucrarile, putem trece DN13 la categoria de drumuri fara lucrari in curs (ceea ce e bine fata de situatia de acum un an).

Ps: de fapt lipseste marcajul median intre Maierus si prima serpentina de pe Padurea Bogatii. Ceea ce e nebunie curata (zona fiind cunoscuta pentru depasiri nebune) dar ce sa le faci - ei stiu doar sa asfalteze, nu sa si picteze dupa o linie pe mijloc.


Powered by API/PUM imgur uploader

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Ionut

DN13 arata asa bine intre ce localitati? (Nu-mi e clar din mesajul tau.)
Ce e in poze merita albastru.

pasadia

#4803
Pozele sunt din zona de urcare dinspre Gaesti spre Balauseri. Banda din stanga, cea de coborare dinspre BV spre TGM e refacuta in urma unei alunecari. Grosul lucrarilor au fost anul trecut, cand prin zona s-a circulat semaforizat, pe o singura banda de circulatie (fapt ce ducea la cozi considerabile, dublate si de cozile similare cauzate de lucrarile de la podul peste CF 300 de la iesirea spre TGM din Sighisoata). Acum ambele lucrari sunt terminate.

DN13 arata foarte bine, mai ales luand in considerare ca reabilitarea lui s-a terminat acum 15 ani. Exista mici zone problematice, cu alunecari (urcarea dinspre Vanatori spre Saschiz, trecerea la nivel din Acatari + intersectia de acolo, zona din dreptul localitatii Crit, mai ales banda spre Brasov), sau cu mici gropi (mai ales in Padurea Bogatii, coborarea spre Rupea, reparate dupa fiecare iarna). Dar drumul e ok, atat prin latime cat mai ales prin modul in care curbele sunt executate - asta plus ocolitorile facute in jud BV (Maierus, Hoghiz, Rupea), plus traficul oarecum lejer permite viteze medii generoase: centura BV - Sighisoara cam 75 de minute, centura BV - Acatari cam 110 minute.
Sighisoara insa are nevoie de o centura - din pacate dealurile din jur impun o solutie scuuuumpa, poate prea scumpa.

Nu as insista cu albastru pentru tot drumul. Sectoare demne doar de verde exista. In acest moment, dpmdv drumurile de albastr sunt Reghin - Saratel - Dej - Baia Mare, Cluj - Zalau sau Arad - Oradea. Comparativ cu ele DN13 pare imbatranit si mai ingust (datorita acostamentului mai mic).

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

TibiV

Quote from: pasadia on September 27, 2017, 10:48:57 PM
...lucrarile de la podul peste CF 300 de la iesirea din TGM spre Sighisoata.

Viceversa, viceversa !...

podul peste CF 300 de la iesirea din Sighisoata spre TGM...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hercule

Quote from: pasadia on September 27, 2017, 10:48:57 PM
...trecerea la nivel din Acatari...
^^La Acatari nu mai este trecere la nivel, CF ingusta a fost desfiintata, linia scoasa si pus asfalt. Trecerea nasoala pe CF este la Balauseri.
Deșteaptă-te române!

NGC

#4806
Quote from: Ionut on September 16, 2017, 07:12:15 AM
Ne-a scapat noua licitatia asta? Sau doar mie? :-[

Nu ne-a scapat, doar ca inca nu a inceput. Dar este aproape. ;)

Quote from: Ionut on September 16, 2017, 07:12:15 AM
@NGC, poti urmari si investitia asta? E un ciot important in sud. :cheers:

Quote
Ministerul Transporturilor a demarat procedurile pentru reabilitarea şi modernizarea drumului de legătură DN 5-Şoseaua de Centură-Podul Giurgiu-Ruse. Potrivit indicatorilor tehnico-economici, lucrările de modenizare şi lărgire la patru benzi a celor 8 km de şosea sunt estimate la circa 200 milioane lei. În prezent, accesul până la punctul de trecere al frontierei Giurgiu – Ruse este asigurat, în principal, de DN 5 care tranzitează municipiul Giurgiu.

In primul rand, au fost vor fi aprobati indicatorii tehnico-economici "aferenţi obiectivului de investiții ,,Drum de legătură DN 5 - Şoseaua de Centură - Pod Prieteniei km 61+400", județul Giurgiu".

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1687-hg14092017dirtac-8

Quote from: TibiV on September 16, 2017, 11:43:22 AM
O fi asta ?...

Quote from: NGC on May 28, 2017, 11:06:04 PM
Ofertele pentru "Servicii de de Elaborare SF+PT+DE+AT+ DTAC pentru obiectivul: ,,Varianta ocolitoare Giurgiu"":

Nu, nu e ala. Este vorba despre drumul de legatura care a rezultat in baza studiului de fezabilitate despre care am scris mai demult.

Quote from: NGC on October 29, 2015, 07:46:27 AM
Nu stiu daca se incadreaza mai bine ca si VO sau ca si DN, dar deocamdata scriu aici.

CNADNR a lansat licitatia pentru "servicii de proiectare in faza SF pentru obiectivul : "Drum de legatura DN 5 km 60+500 – soseaua de centura Pod Prieteniei km 61+400" (7 km drum nou)".



Durata contractului este de 3 luni de la ordinul de incepere si se vor studia 4 variante care apar in SPF-ul facut de EGIS.



Quote from: TibiV on September 16, 2017, 11:43:22 AM
NGC avea si o harta cu 3 sau 4 variante studiate...

Probabil ca te referi la imaginea de mai sus.

NGC

Drum de legătură DN 5 - Şoseaua de Centură - Pod Prieteniei km 61+400", județul Giurgiu

Aici sunt indicatorii tehnico-economici despre care vorbeam mai sus.



TibiV

Da, despre planşa aia vorbeam.
Care este varianta finală de traseu ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

Quote from: NGC on September 28, 2017, 01:47:57 PM
In primul rand, au fost aprobati indicatorii tehnico-economici "aferenţi obiectivului de investiții ,,Drum de legătură DN 5 - Şoseaua de Centură - Pod Prieteniei km 61+400", județul Giurgiu".

Ești sigur că au fost? Număr HG și M.Of. în care a apărut, please.

StefanCelMare


GDPR

Se asfalteaza doar portiunea care a fost anterior balastata de la limita de judet pana spre cabana Groapa Seaca. Mai jos trebuie sa decapeze tot si sa refaca fundatia drumului, asa ca nicio sansa sa asfalteze acolo anul asta, cel mult sa peticeasca. E de mirare ca fac si atat, eu puneam pariu pe reziliere.

NGC

Quote from: cutter on September 28, 2017, 06:21:01 PM
Quote from: NGC on September 28, 2017, 01:47:57 PM
In primul rand, au fost aprobati indicatorii tehnico-economici "aferenţi obiectivului de investiții ,,Drum de legătură DN 5 - Şoseaua de Centură - Pod Prieteniei km 61+400", județul Giurgiu".

Ești sigur că au fost? Număr HG și M.Of. în care a apărut, please.

Am calatorit in timp. :p
Ai dreptate, inca nu au fost aprobati. Altfel am vrut sa scriu, dar asta a iesit. Am corectat mai sus. Multumesc pentru atentionare.

alexa_adrian2001

Noutati despre drumul ce este in modernizare dintre Baia Mare si Iacobeni prin Borsa? Tare sunt curios cum se descurca - ce viteza au?
Sau DN 76, Oradea - Deva?
Citeam acu's 2 saptamani ca Selina nu mai continua lucrarile pentru MOD Construct. :|

Dan74

Am fost in week-end la tara, pe tronsonul Azvi mai sunt cateva puncte nerezolvate: iesirea din Stei spre Lunca, pod Petrileni, intersectia cu DJ763 in Sudrigiu, pod Pocola si urcarea pe dealul Bitii dinspre Beius. Eu estimez ca podul din Petrileni (abia au inceput lucrul), podul din Pocola (unde nu se lucreaza) si portiunea de la Bitii nu au cum sa fie terminate decat anul viitor.
Pe tronsonul Construct Mod daca nu se va gasi o firma care sa subcontracteze lucrarile ce au mai ramas de efectuat, probabil se va ajunge la reziliere deoarece Construct Mod practic nu mai face nimic.