Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

perfidus

SECOL trage mata de coada pe reabilitarea DN55 Craiova Bechet.

QuoteDe luni ar începe reabilitarea podului de la Malu Mare

Directorul împuternicit al Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Craiova a vorbit și despre situația podului de pe DN 55, din comuna Malu Mare, a cărui reabilitare era programată să înceapă din luna mai. Numai că italienii de la SECOL, societatea care a câștigat contractul privind consolidarea şi refacerea întregului drum Craiova – Bechet, în valoare totală de 67,4 milioane de lei, au tot amânat începerea lucrărilor la podul peste pârâul Valea Ilenei. ,,Am primit promisiuni din partea constructorului că de luni se va apuca de lucru la pod și că îl va termina până la toamnă. Ar fi bine să se țină și de cuvânt, pentru că vom trece la penalizări", a afirmat Bogdan Bratu, care s-a declarat total nemulțumit de ritmul lucrărilor de pe DN 55. La începutul lunii iulie, DRDP a precizat că a trimis și o notificare constructorului, căruia i-a dat un termen de zece zile să demareze lucrările, în caz contrar urmând să se treacă la penalități. Termenul acordat s-a scurs, dar angajații de la SECOL nu și-au făcut apariția la kilometrul 11 al drumului pentru organizarea de șantier și demararea lucrărilor. Potrivit contractului, lucrările de reabilitare a podului de la Malu Mare ar trebui să fie gata pe 30 septembrie, iar întregul drum Craiova – Bechet până la sfârșitul anului.

Sursa: http://www.gds.ro/Local/2017-07-31/de-ce-s-a-razuit-asfaltul-recent-turnat-pe-dn-65/

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

cristi767


marinul

Avem asa Oradea-Dealu Biti fara constructor
               Dealu Biti- Stei Azvi se misca bine, cred ca mai are de turnat uzura intre Dealu Biti si Sudrigiu mai putin o portiune de 500 m care a ramas neatinsa de langa Dealu Biti si un pod din Pocola, de la Sudrigiu incolo spre Stei n am fost de mult
               Stei-Varfurile Selina mai are mult de lucru, vezi poze cateva pagini inapoi
               Varfurile-Ionesti fara constructor
               Ionesti-Brad,POOR Finalizat
               Brad-Soimus Selina aproape finalizat

carutasul

#4653
Câteodată le uiţi tocmai pe cele de aproape :)
Pe DN6, în comuna unde locuiesc, a început o acţiune de modernizare a trotuarelor sau cum s-o numi, care are ca efect adăugarea unei benzi suplimentare la şosea.
Nu mi-am dat seama dacă e lucrarea celor de la drumuri sau a primăriei, firma pare a fi "melcul SRL" dar trebuie să recunosc că e şi destul de migălos, se pun borduri, se aranjeaza capacele de canal .
Lucrarea arată ca în poză, pe una din părţi cred că e gata, pe a doua e în diverse stadii.

( după părerea mea, în 2050 ar încăpea şi o linie de tramvai pe banda asta... )

dumbravaandrei

Pare a fi mai mult banda pentru stationare. La latimea aia sigur nu e pentru trafic :)
Ideea este buna, chiar si ca banda pentru transportul local de persoane.

carutasul

Da, e o bandă pentru staţionare ( mi-a făcut plăcere să merg cu bicicleta pe ea). E foarte bună, pentru că elimină blocajele .
Evident, când o să ajung eu ministru al transporturilor :) asta aş face: aş porni un program de scoatere a tuturor drumurilor naţionale din localităţi, începând cu cele care nu sunt dublate de autostrăzi. Dar cum asta nu se va întâmpla nici când o să ajungă Cutter prim-ministru ( mai ales atunci de fapt, că poate pune pe cineva competent :) )  ne mulţumim cu asta. Centura Mihăileşti ar fi fost un bun prilej să mute drumul mai spre sud şi să ocolească toate localităţile până la Bucureşti, dar de, "CSF" :)

carutasul

Pe DN5, când vii de la frumoasa de peste Sabar, ( fata lui badea Pădure dacă nu ştiţi de cine vorbesc), trebuie să încetiniţi, aşa că aveţi toate şansele să vă prindă :) :

Văd că lucrările la jumatatea de pod "nou" durează de ceva vreme; şi prin Jilava lucrează pe diverse porţiuni şi se merge relativ greu. In 1 Decembrie au apărut nişte insule pentru traversarea pietonilor, oricum in general se circulă bine, cele două benzi sunt gata ( dar marcajele sunt tot galbene, deci probabil mai urmează un strat)

GDPR

Quote from: marinul on August 01, 2017, 01:16:47 AM
Stei-Varfurile Selina mai are mult de lucru, vezi poze cateva pagini inapoi

Am trecut azi inainte de pranz pe acest tronson. Desi era sambata, Selina avea foarte multi oameni si utilaje la lucru: asternere de piatra sparta, asfaltari, lucrari la zidurile de sprijin. Am fost foarte placut impresionat, baietii sunt chiar pusi pe treaba.

alin2pas

Quote from: adrian rosca on July 28, 2017, 01:27:11 AM
Cica de la 1 august ar reincepe lucrarile la DN7A inspre Petrosani:

http://www.servuspress.ro/incep-lucrarile-pe-dn-7a-circulatia-oprita-dinspre-petrosani_143844.html
Pe 6 august nu era nici un semn că s-ar relua lucrările la DN 7A. Drumul e groaznic după cabana Mija spre limita de județ dintre HD și VL, pe câțiva km nu mai are asfalt deloc, iar între cabana Mija și Groapa Seacă sunt câteva cratere în asfalt, numai bune de "rupt" mașina, în special pe ploaie, când sunt pline cu apă.

GDPR


NGC

Quote from: NGC on July 27, 2017, 10:43:28 PM
Quote from: NGC on July 11, 2017, 03:06:02 AM
Quote from: NGC20 on June 21, 2017, 02:09:38 PM
Quote from: NGC20 on June 05, 2017, 12:46:25 AM
Quote from: NGC20 on April 26, 2017, 11:29:11 AM
A fost lansata astazi licitatia "Reabilitare DN6 Alexandria - Craiova, Lot 2: km 132+435 - km 185+230 - relicitare".

Valoare estimata: 267.153.697,92 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 14.06.2017

Este a treia licitatie pentru reabilitarea acestui tronson.

Ca sa nu ramanem aici de caruta, avem si aici o prima amanare. Noul termen pentru depunerea ofertelor este 28.06.2017.

Acum termenul este 17.07.2017.

Acum este 31.07.2017.

Acum este 14.08.2017.

Acum este 28.08.2017.

perfidus

#4661
^^ Tot o reziliere urmeaza si pe tronsonul Galicea Mare - Calafat din DN56, unde au contract grecii de la Mochlos.
Constructorul a sters-o din santier la propriu, acum vreo luna, anuntand sec faptul ca nu are bani pentru continuarea lucrarilor si ca vrea sa apeleze la un imprumut bancar. Toate platile CNAIR au fost facute la zi, potrivit directorului DRDP Craiova Bogdan Bratu.

Quote,,Am purtat o discuție cu juriștii Direcției și am decis să alegem varianta rezilierii contractului cu grecii. Nu mai putem sta după ei. Noi le-am decontat lucrările executate, era treaba lor să facă rost de bani pentru continuarea lor. O să demarăm o nouă licitație pentru lucrările care au mai rămas și sper să găsim o firmă serioasă, care să le ducă la bun sfârșit", a precizat Bogdan Bratu. Acesta a adăugat că la drumul Galicea Mare – Calafat mai este mult de lucru.

Procentul de realizare este undeva la 70-75%

Sursa: GdS  http://www.gds.ro/Local/2017-08-09/italienii-si-grecii-au-lasat-de-izbeliste-doua-drumuri-din-dolj/
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

MT a emis astazi o noua autorizatie de construire pentru DN18.

09.08.2017: ""Reabilitare DN 18 Moisei – Iacobeni pentru remedierea lucrărilor existente și finalizarea lucrărilor rămase de executat Lot 3 Șesuri - Cârlibaba, km 180+850 – km 199+400 -sistem rutier optimizat, modifică Autorizaţia de construire nr. 082 din 06.09.2012", din cadrul obiectivului de investiţie "Reabilitare DN 18 Moisei – Iacobeni, km 131+627 – km 220+088""

yetiman

Pe DN1 s-au apucat de ceva vreme sa monteze parapeti New Jersey intre Turda si Valcele. Posibil sa continue si spre Cluj.
Azi ajunsesera la ultima curba inainte de Valcele. Aproape complet de la Copaceni pana la Valcele, fara pauze.

Evident, presemnalizarea lucrarilor era foarte proasta. Era un semn de ingustare cu cativa metri inainte de locul unde lucrau, care era (aproape) dupa o curba.

Oare cand o sa intelegem ca e foarte important sa presemnalizam corect lucrarile pe sosele (indiferent ca vorbim de DJ, DN, sau A)?  >:(
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

NGC

Trebuie neaparat sa rescriu mesajul pentru a clarifica ceva.

Quote from: NGC on April 12, 2016, 03:43:18 PM
Quote from: NGC20 on October 16, 2015, 10:26:32 AM
DJ151D (km 0+000 – km 15+513) Ungheni - Acatari se va transforma in DN15H si se va moderniza.
^^^
Asta era intentia anul trecut.

CJ Mures a emis in 2015 hotararea pentru transmiterea acestui sector in administrarea MT.

http://www.cjmures.ro/Hotariri/Hot2015/hot101_2015.pdf
http://www.cjmures.ro/Hotariri/Proiecte/2015/08/pct3_anexa.xls

Cu toate acestea, in Mai 2016 CNAIR a refuzat preluarea.

Mingea este in terenul MT / CNAIR, dar deocamdata drumul este inca in administrarea CJ Mures.

Daca CJ Mures va cere din nou transferul si daca CNAIR va fi de acord cu asta, pentru a finaliza transferul mai trebuie o HG.

Dar problema invocata de CNAIR o stim cu totii.
Money, money, money!