Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

cricric

@nenea_hartie: din cate stiu eu, in varianta postata de tine nu se poate obtine finantare europeana.

adsailton92

#466
Quote from: BoGDaN on October 06, 2012, 09:18:39 PM
adsailton92 esti sibian?
cred ca necesitatea unei centuri la Medias trebuie inteleasa de CJ Sibiu, care nu stiu de ce nu au facut nimic pana acum. Mai ales ca Mediasul este un oras important economic in Ardeal.
Blajan stabilit datorita vietii la Tg Mures.
...dar tangentele dintre Blaj si Medias,pe de-o parte si Tg Mures-Medias pe de alta parte, social, au fost si sunt intense.
Relieful greoi sau pozitia orasului, oarecum asemanatoare cu a "vecinei" Sighisoara, nu scuza cu nimic delasarea in a nu construi o centura pe partea dreapta, in sensul de curgere al TM.
Referitor la CJ Sibiu, cel putin in teorie aceasta sosea, acest culoar de fapt, prin centralitatea geografica de care dispune in cadrul Depresiunii Transilvane,  diagonala intre doua centre importante ale Transilvaniei, Brasov si Cluj, largirea si simetria culoarului de vale, resursele importante, gaz, turistice(siturile satelor sasesti, Ocna Sibiului, Bazna, etc), la care se aduaga componenta demografica(oameni, orase, etc), ar trebui sa constituie tot atatea motive pentru a dezvolta cat mai eficient acest culoar.
Poti dezvolta in aceasta zona, o cale de comunicatie rutiera, folosindu-te de avantajele reliefului, fara a mai construii autostrazi in viitor. Da chiar asa, fara a mai construi autostrazi, imbinandu-le pe toate, transport de marfa eficient, intre doua centre mari, la care se adauga turismul, cu toate formele lui.
Eu cred ca suna bine........ :)

PS:@stelian222, am inteles de la colegii din trafic ca si varianta catre Borsec se prezinta in conditii foarte bune. Inca pe acel drum nu am fost.

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

MRS

#468
Quote from: Mrs on September 28, 2012, 06:11:59 PM
Quote from: iuli on September 27, 2012, 08:28:16 PM
Asteptam poze

Next weekend  8)
:cheers:


DN24 este un drum EUROPEAN din anul 2012!! Bv UMB!

Data finalizare conform contractului: 09 MAI 2013

Contractul pentru zona asta este finalizat 99%
Lipseste pe o portiune de aproape 500m stratul final in Salcioara la intersectia DN24/DJ244
La giratoriul de la intrarea in Barlad, intersectia DN24/DN11A deja cineva la incercat, fiind distrus pe cel putin 15-20% din suprafata









:cheers:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Ionut

Recomandati-mi si mie varianta optima pentru Bucuresti-Cluj. Varianta Fagaras-Agnita-Medias-Iernut-Turda este OK? As vrea sa merg cat mai drept, ma grabesc. Sau sa merg pe Sibiu si apoi DN1 varianta clasica? Vreau drumul cel mai scurt, ca timp si km, daca se poate. :) Multumesc! :cheers:

Klaudiu!!!

Eu cand am fost in vara am fost pe Pitesti-Valcea-Sibiu-Sebes-Turda si a fost Ok.....la intoarcere sa ocolesti Sebesul...

MRS

depinde de ora la care ai ajunge in Sebes...
Eu recomand Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Sebes - Turda - Cluj  (448km) daca te grabesti, cu conditia sa nu ajungi pe zi la Sebes...
Varianta 2 ar fi Bucuresti - Ploiesti - Brasov - Fagaras - Agnita - Medias - A3 :) - Cluj (449km)
:cheers:



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

Quote from: Mrs on September 17, 2012, 11:09:39 AM
...
:cheers: to UMB

+ tronsonul urmator din Dn24 (Crasna-Vaslui-Iasi) a inceput sa fie semnalizat (marcaje cu vopsea ref. km pe asfalt)


Mai mult decat atat, au inceput atacarea punctelor sensibile de pe traseu :) aproximativ 7-8 poduri/podete in lucru:










A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

stelian222

Quote from: Mrs on October 08, 2012, 06:41:31 AM



DN24 este un drum EUROPEAN din anul 2012!! Bv UMB!


Contractul pentru zona asta este finalizat 99%


Si de la Crasna la Albita https://maps.google.ro/maps/ms?msid=203781182018355774018.0004cb87d5eb45491f7b8&msa=0 este finalizat  :)
Ba chiar (asa cum spuneam) a fost terminat inainte de portiunea Crasna-Tutova, inclusiv marcajele.

ciprebbe

#474
Quote from: Ionut on October 08, 2012, 07:31:10 AM
Recomandati-mi si mie varianta optima pentru Bucuresti-Cluj. Varianta Fagaras-Agnita-Medias-Iernut-Turda este OK? As vrea sa merg cat mai drept, ma grabesc. Sau sa merg pe Sibiu si apoi DN1 varianta clasica? Vreau drumul cel mai scurt, ca timp si km, daca se poate. :) Multumesc! :cheers:

Adu-ti aminte de craterele de la mine din poze (de acu 1 luna) post 382de ma intrebai "wtf" e cu ele :D
Eu daca e sa vin acum din Buc incoace as merge DN1-Brasov-Sighisoara-Acatari-Ungheni-Iernut-C-Turzii-A3 - CJ
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Multumesc de recomandari! Oricum o iau, tot nu-i bine, ori dau peste Sebes, ori peste lucrari, ori ocolesc. :D
:cheers:

cricric

^^ Fagaras-Voila (DN1) dupa care drumu' judetean pana in Cincu e bun, dupa care te scutura un pic pana la Agnita, drumul fiind denivelat, dar nu gaurit. Poti sa mergi cu 90, e ok.

Am vazut mai inainte niste poze puse de cineva care  ar fi fost facute dupa Agnita spre Medias, defapt acolo era pozat Cincu-Agnita.

Oricum, daca nu te grabesti, poti sa o iei pe aici pentru ca drumu' e fain, mai ales burg-urile alea sasesti se vad fain de tot. Am ceva poze, pot sa le pun mai pe seara, daca mai le gasesc.

adsailton92

Quote from: BoGDaN on October 06, 2012, 09:18:39 PM
adsailton92 esti sibian?
cred ca necesitatea unei centuri la Medias trebuie inteleasa de CJ Sibiu, care nu stiu de ce nu au facut nimic pana acum. Mai ales ca Mediasul este un oras important economic in Ardeal.

Emisiune foarte interesanta pe Digi 24, de la Sibiu, "Romania din interior" se numeste, in care presedintele CJ Sibiu, a vorbit, cat de cat despre infrastructura judetului, pomenind despre DN14, ca punct central, de pornire spre zona turistica "saseasca" a judetului-bisericile fortificate saseti din Podisul Hartibaciului.
In teorie a sunat bine, si tinand cont ca DN14, este in curs de reabilitare, viitorul arata bine.
Drumuri Bune!

udar

Quote from: davyl on October 04, 2012, 12:57:51 PM
Quote from: udar on September 22, 2012, 09:48:15 AM
la Strehaia pica tavenele  :lol:


peste tot apar camioanele cu masinile ford de la Craiova, la cat mai multe camioane si poate o sa avem  autostrada de la Craiova la Lugoj intr-un timp cat mai scurt................

:cheers:
Abia azi am vazut mesajul si video-ul postat de tine udar. Multumesc!
Am trecut pe acolo pe 1 septembrie 2012 si drumul arata exact ca in reportaj. Se lucreaza cu o viteza "uimitoare".  :bash: Ba chiar m-a "impresionat" un muncitor care balansa o lopata, fara sa faca nimic! Pur si simplu, lucru mecanic fara finalizare!  :headbash: Nu e de mirare ca nu vor termina la timp. De altfel, parca termenul limita e undeva in octombrie 2012, si nu cred ca au terminat. Daca cineva are mai multe informatii, i-as fi recunoscator.

Si cum spune si nenea_hartia, decat sa se fi chinuit in halul ala la Strehaia, mai bine faceau o centura, ca oricum, intr-un viitor nu foarte indepartat, oraselul ala are nevoie de o centura. Si Strehaia, si Filiasi, si Bals sunt adevarate "cuie in talpa" in orele de varf.  :explode: Parerea mea...

davyl
miercuri si vineri am trecut si tot asa se lucra fff incet, dar de la ultima mea trecere prin zona au mai avansat.................
dar ca suntem la noi in RO vineri la intoarcere am avut si nenorocul ca inainte de pasajul CF Lunca Banului sa intre in actiune ai nostri bizoni care au intrat pe rosu la semafor si am stat 30 min pana a fost deblocat drumul ..................... :bash:
Strehaia toata sparta cu mici portiuni asfaltate pe ambele sensuri la care au finalizat terasamentul..................
:cheers:

davyl

Iti multumesc din suflet pentru informatii udar! Ca de obicei, tu esti cel care imi spune situatia de pe DN6.

Nu ajung in Romania decat pe 21 decembrie 2012. Sper ca pana atunci sa se apropie de un final glorios cu lucrarea asta, desi vazand viteza cu care se misca, incep sa ma indoiesc ca vor termina anul asta.

Ai dreptate cu intrarea pe semafor rosu. Si eu am fost uimit, in septembrie cand am trecut pe acolo, de cei care intrau cu viteza pe rosu, in speranta ca sectorul semaforizat este scurt si ca vor iesi usor, dupa principiul "numai fraierii stau la semafor". Si mai regretabil a fost faptul ca MCV-ul Politiei era acolo, au vazut tot si n-au facut nimic. Ba chiar i-am facut semn cu mana la politist si am dat din cap nemultumit. A zambit la mine "ca la masini straine"... :(

Ceva vesti despre centura Domasnea? Au reusit sa repare alunecarea? Sau o sa repare alunecarea aia tot cat le-a luat sa faca centura... Cand a zis el, pe la inceputuri, nenea_hartia, ca i se pare cam dubioasa lucrarea aia acolo, nu s-a inselat...