Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nenea_hartia

Quote from: Pelbartus on September 27, 2012, 11:57:57 PM
Eu sunt de parere ca reabilitarea DN-urilor a crescut foarte mult in calitate in ultimii 8-10 ani. In zona de vest exista exemplul DN59 Timisoara-Voiteg, foarte prost realizat, apoi DN58b Voiteg-Resita, cu un asfalt foarte bun, dar care lasa de dorit la marcaje. Recent, am circulat pe DN19 Oradea-Satu Mare si am ramas  :o . Foarte probabil la fel va fi si spre Arad. Si mai sunt si alte exemple bune.
In alte zone nu am ajuns, dar sunt sigur ca este aproape la fel.
Depinde. DN2 a fost făcut acum mulţi ani, are un trafic infernal, şi tot arată bine. Şi DN13 e reabilitat demult, dar e excelent. E drept, traficul e mai scăzut între Braşov şi Sighişoara, dar apoi creşte spre Târgu Mureş.

Quote from: Pelbartus on September 27, 2012, 11:57:57 PMIn schimb, drumurile judetene parca se fac de mantuiala. Centura Buzias este o gluma proasta, iar de Buzias-Lugoj nu sunt foarte multumit.
Cred că are legătură mai degrabă cu constructorul. Cele de care ai pomenit mai sus sunt făcute de aurolacii Izometal/Confort. Există însă şi exemple pozitive, spre exemplu DJ112A din judeţul Braşov, reabilitat de Colas, sau o serie de drumuri judeţene din Prahova. Din păcate, ele nu mai au ulterior parte de mentenanţă; nici măcar marcajele nu se mai refac. :(

BoGDaN

Apropo de Colas s-au retras din Romania? Anul asta lucrarile de plombare s-au facut de STRABAG pe Valea Oltului - si sunt de mai buna calitate-. Ani de-a randul Colas s-a ocupat dar vad ca au disparut. Dupa ce au facut pe A2 nici la contracte de DN numai castiga...

adsailton92

Reabilitarea celor de la Strabag, pe DN15(Tg Mures-Reghin), continua. Inca nu se stie ce se va intampla cu bordurile "montate" in sate. Am trecut in doua intervale diferite de timp, dar nu se lucra cu convingere.
Va fi foarte greu, din pacate la iarna :(
http://www.youtube.com/v/J2OIqsRPGa0
Drumuri Bune!

nenea_hartia

Quote from: adsailton92 on September 28, 2012, 11:05:32 PM
Reabilitarea celor de la Strabag, pe DN15(Tg Mures-Reghin), continua. Inca nu se stie ce se va intampla cu bordurile "montate" in sate.
Se cam ştie, doar că celor de la Strabag nu le place. Vor fi scoase. Din fericire.

adsailton92

Reabilitarea DN 15, s-a facut, dupa mine, ca nespecialist, doar ca participant la trafic, intr-un mod foarte bun, dupa Reghin(Defileul Muresului), cu exceptia zonei din Brancovenesti, unde din cauza samburelui de sare, se dizolva tot. Inca, am inteles, se cauta solutii. Mai jos, doar doua poze:


Ionut

Arata intr-adevar foarte bine. Si peisajul este superb. :D Poate mai faci poze. ;)

cricric

Nenea Hartia, Sibiu-Medias-Sighisoara la ce standard se reface? Ca pe Brasov-Sibiu? Ma refer ca si latime etc. ?

adsailton92

Quote from: cricric on September 30, 2012, 04:50:04 PM
Nenea Hartia, Sibiu-Medias-Sighisoara la ce standard se reface? Ca pe Brasov-Sibiu? Ma refer ca si latime etc. ?
Foarte buna intrebare! Am intrebat mai in spate,dar nu am primit raspuns.
@ionut, o sa revin cu scurte cadre intr-un filmuletz.

asztalos

Colegii, am parcurs in weekend un drum inca necunoscut pentru mine : portiunea de la Rasnov pana la Moeciu de Jos (DN73). Pot sa va zic ca drumul este unul foarte-foarte rau, betonat in anumite locuri, cu niste gropi imense in asfalt/beton. Nu stiu cum este posibil ca un drum national de o asemenea importanta nu se modernizeaza... in schimb, macar drumurile judetene din zona erau ok...
Vroiam sa ma duc pana la Transfagaras de la Moeciu de Jos, dar mi s-a anuntat prin statie ca drumul (mai ales portiunea de la Campulung la Curtea de Arges) e intr-o stare dezastruoasa si mi s-a recomandat sa evit acest traseu...asa am si procedat

radutm

N-am stiut unde sa scriu mesajul asta, dar azi am vazut masina Google Street View la fostul Real3 de langa centura Timisoara. Nu stiam ca au reinceput sa acopere Romania. Stie cineva mai multe?
cont inchis

BoGDaN

@asztalos

am postat mai sus conditia drumului.
Este dezastruos de la Campulung la Pitesti. Iar de la Mioveni la Pitesti este in reabilitare pentru a facilita Dacia.
Nu este totusi Sahara si daca mergi incet nu ai probleme.

MRS

Quote from: radutm on October 03, 2012, 07:27:27 PM
N-am stiut unde sa scriu mesajul asta, dar azi am vazut masina Google Street View la fostul Real3 de langa centura Timisoara. Nu stiam ca au reinceput sa acopere Romania. Stie cineva mai multe?
Masina de la google merge in continuu prin tara... Eu m-am intersectat cu ea in multe locuri...


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

nenea_hartia

Quote from: Mrs on October 03, 2012, 09:20:07 PM
Masina de la google merge in continuu prin tara... Eu m-am intersectat cu ea in multe locuri...
+1

adsailton92

Salutari tuturor si felicitari lui @eurocopter pentru filmuletz si lui@radutm pentru excelentele comparatii. Asta in primul rand....
In al doilea rand:
DN 15, sectorul de dupa Reghin, constituie una dintre cele mai frumoase sosele din Transilvania si implicit din Romania. Impreuna cu calea ferata, insoteste Culoarul Muresului(intre Deda si Reghin) si apoi, partea ce mai spectaculoasa, Defileul Muresului, sector situat intre Deda si Toplita.
Impreuna cu DN12, care porneste de la Toplita, strabate intreaga ramura orientala a Carpatilor(prin Depresiunile Intramontane, Gheorgheni, Ciuc, etc), alcatuieste singura  axa rutiera, longitudinala, care strabate Carpatii Orientali, aproximativ de la Sf Gheorghe, pana la...Tg Mures :)
Reabilitarea este excelenta(nu sunt sigur, daca gresesc sa ma corectati, dar cred, ca, UMB-ul a fost firma care a lucrat), cu exceptia, din pacate, a unei portiuni de 100-150 m, din satul Brancovenesti, unde samburele de sare(statiunile cu bai sarate, locale de la Jabenita si Ideciu) prezent in zona, strica totul.
Mai jos aveti starea drumului:
http://www.youtube.com/v/WIaRycoQjUg
http://www.youtube.com/v/KQZIz4d0tks
Drumuri Bune!

davyl

Quote from: udar on September 22, 2012, 09:48:15 AM
la Strehaia pica tavenele  :lol:

http://www.youtube.com/v/k7G4d_66tQM

peste tot apar camioanele cu masinile ford de la Craiova, la cat mai multe camioane si poate o sa avem  autostrada de la Craiova la Lugoj intr-un timp cat mai scurt................

:cheers:
Abia azi am vazut mesajul si video-ul postat de tine udar. Multumesc!
Am trecut pe acolo pe 1 septembrie 2012 si drumul arata exact ca in reportaj. Se lucreaza cu o viteza "uimitoare".  :bash: Ba chiar m-a "impresionat" un muncitor care balansa o lopata, fara sa faca nimic! Pur si simplu, lucru mecanic fara finalizare!  :headbash: Nu e de mirare ca nu vor termina la timp. De altfel, parca termenul limita e undeva in octombrie 2012, si nu cred ca au terminat. Daca cineva are mai multe informatii, i-as fi recunoscator.

Si cum spune si nenea_hartia, decat sa se fi chinuit in halul ala la Strehaia, mai bine faceau o centura, ca oricum, intr-un viitor nu foarte indepartat, oraselul ala are nevoie de o centura. Si Strehaia, si Filiasi, si Bals sunt adevarate "cuie in talpa" in orele de varf.  :explode: Parerea mea...